s-influenssarokotus!

epätiedotus

mistä lähtien terveet on saaneet piikin? Voisko tiedottaa enemmän???

13

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukauden päivät,kannattaisiko ite olla oma aloitteisempi ja vähä aktiivisempi ottamaan asioista selvää?kohta rokotus tulee maksulliseksi.

      • annettu

        Missä ihmeessä olet viime kuukaudet luuraillut? Paikalliset terveysviranomaiset ovat tiedottaneet rokotuksista lähes päivittäisin ilmoituksin lehdistössä. Asia on myös ollut reaalikaikaisesti luettavissa netissä. Muukin media on kertonut asiasta tuon tuosta. On täysin käsittämätäntä, että tieto on voinut livahtaa sivuitsesi huomaamattasi.


      • annettu kirjoitti:

        Missä ihmeessä olet viime kuukaudet luuraillut? Paikalliset terveysviranomaiset ovat tiedottaneet rokotuksista lähes päivittäisin ilmoituksin lehdistössä. Asia on myös ollut reaalikaikaisesti luettavissa netissä. Muukin media on kertonut asiasta tuon tuosta. On täysin käsittämätäntä, että tieto on voinut livahtaa sivuitsesi huomaamattasi.

        keskustelun aloittaja varmaan odottaa et prinssi uljas tulee ja herättää hänet sadan vuoden unesta


      • Iki-oma
        rainingman kirjoitti:

        keskustelun aloittaja varmaan odottaa et prinssi uljas tulee ja herättää hänet sadan vuoden unesta

        Uni äläkä katsele siivellä toisten unia.


      • Ei julki kaikki
        Iki-oma kirjoitti:

        Uni äläkä katsele siivellä toisten unia.

        Ota piikki niin taatusti sairastut vakavasti!


      • taudin ...
        Ei julki kaikki kirjoitti:

        Ota piikki niin taatusti sairastut vakavasti!

        Toinen aalto tulee kyllä. Moni nuori aikuinen taudin saanut on kuollutkin.


      • epätiedotus
        annettu kirjoitti:

        Missä ihmeessä olet viime kuukaudet luuraillut? Paikalliset terveysviranomaiset ovat tiedottaneet rokotuksista lähes päivittäisin ilmoituksin lehdistössä. Asia on myös ollut reaalikaikaisesti luettavissa netissä. Muukin media on kertonut asiasta tuon tuosta. On täysin käsittämätäntä, että tieto on voinut livahtaa sivuitsesi huomaamattasi.

        .näin kyl et riskiryhmille ja nuorille tiedotettiin, mut kukaan ei ole briiffannu terveitä aikuisii.


      • zinzilla
        rainingman kirjoitti:

        keskustelun aloittaja varmaan odottaa et prinssi uljas tulee ja herättää hänet sadan vuoden unesta

        turus ei o prinsseistä pelkoo eikä muistakaan avuliaist aatuista.


      • zinzilla kirjoitti:

        turus ei o prinsseistä pelkoo eikä muistakaan avuliaist aatuista.

        mamuja on senkin edestä.


    • epävähätiedotus

      netissä tiedottaminen on must liian passiivista tiedottamista. Turun Sanomat tulee mut en o siinäkään nähnyt mitään ISOA tiedotusta. tv-uutisii en ehdi kattoo.

      asiallisii vastauksii, kiitos.

      • ole ollut etusivulla ilmoitusta eikä varmaan tulekkaan.On meinaan monessa TS päivän lehdessä ollut.Löytyy
        jostain urheilusivujen jälkeen .Miten iso se tarttis olla et kelpaa?Ite ainaki pyrin silmäilemään lehdest kaikki ilmoitukset ja sitte lukea paremmin kiinnostavimmat jutut.

        Tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen.


      • TS sivulla on ilmoitus ajoita ja paikoista.


      • rainingman kirjoitti:

        TS sivulla on ilmoitus ajoita ja paikoista.

        TS sivulla 42.

        Tulipa korjattu edellisen viestin puute


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe