Kajaani-Tampere vailla käytettyä lippua/lipun kuittia KNI-TRE

zuomalainenn

Hei!

Olisiko kenelläkään lähettää minulle kuittia/käytettyä meno/menopaluu-junalippua tämän päivän (18.2.-10) Kajaani-Tampere väliltä. Ihmettelette varmasti miksi.. Itse kuljin kyseisen matkan työhaastatteluun ja maksoin junalipun itse, mutta jotta saan kyseisen matkan hinnan sossusta takaisin, tarvitsen siitä kuitin tai junalipun todisteeksi ja ehdin jo hävittää molemmat. Muuten se ei haittaisi, mutta edetakas matkaan kului n.120e, joka on jo puolet toimeentulotuestani ja kuukautta kuitenkin jäljellä..

Kiitos jos joku voisi olla ystävällinen ja auttaa. Mitäpä te itse kyseisellä kuitilla/käytetyllä lipulla tekisitte, ellette ole samassa tilanteessa kuin minä :)

[email protected]

4

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • somali92

OOTTI

• aloittaja.zuomalaine

hmettelen kyllä kommentiasi, siitä huomaa älykkyysosamääräsi, taitaa mennä miinuksen puolelle :)

kyseessä siis oikeasti apua kaipaava.

• aloittaja.zuomalaine

ja ei, en ole rasisti. Sp-osoitteeni nimike siitä, kun en keksinyt mitään muutakaan ja koska kyseessä "suomi24.fi" mielestäni suomalainen sopi siihen eteen ihan hyvin. Rakastan kulttuureja, eikä minulla ole mikään ulkomaalaisia, maahanmuuttajia tai muita suomalaisiakaan vastaan.

• Onnea vaan

"mutta jotta saan kyseisen matkan hinnan sossusta takaisin, tarvitsen siitä kuitin tai junalipun todisteeksi ja ehdin jo hävittää molemmat"

Ja sinulla ei tietenkään ollut minkäänlaista käsitystä siitä, että saat nuo rahat sossusta takaisin lippuja vastaan? Asia on tullut sinulle täytenä yllätyksenä, mutta matkan päättymisen ja tämän hetken välisenä lyhyenä aikana oletkin yht'äkkiä saanut sen selville - mutta ikävä kyllä ehtinyt heittää kuitin ja junalipun pois???

Ihan oikeasti, eivät ihmiset nyt sentään ihan mitä hyvänsä paskaa usko!! Ei kukaan joka elää sossun rahoilla ole niin tyhmä että heittää tuollaiset liput pois.

Ihan varmasti et ole millään matkalla ollutkaan, tai jos olet, niin olet mennyt pummilla, ja nyt yrität saada jonkun auttamaan sinua sossun kusettamisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2500
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1816
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1274
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1087
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      894
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      12
      838
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      815
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      113
      807
    Aihe