Kertokaa mulle jotain thaimaalaisista miehistä.Mä tapasin ihanan miehen joka on yllätys, yllätys thaimaalainen. Kaikilla on paljon tietoa etelän miehistä mutta mistaan ei saa tietoa thaimaalaisista miehistä... oi siskot kertokaa mulle jos jollakin on kokemusta.
mies Thaimaasta:))
5
560
Vastaukset
- eipä muuta
Enpä tiedä muuta kuin sen että kaverini sisko meni naimisiin identtisen thaimieskaksosen kanssa ja kun tuli ero, niin sitten nai sen toisen thaikaksosen, minusta omituista.
Ravintolassa on thaimies, joka on siellä tarjoilijana, komea ja hymyilee aina.Yhtään mitään muuta en tiedä.- Liisa
missäpäin..siis se komea:)))
- Hymyilee kauniisti
Liisa kirjoitti:
missäpäin..siis se komea:)))
Tampereella Thai-ravintolassa, ainakin oli töissä siellä, en tiedä onko vielä.
- .Meisseli22
thaimiehen ja he ovat erittäin hyviä tyyppejä.Yllättävää kyllä thaimaan naiset mustamaalaavat usein oman maansa miehiä ja liki aiheetta.
- ihan samanlaisia
ämmiä kuin Suomen miehet, jotka haukkuvat aina suomalaisia naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846