Ostin joitain viikkoja sitten Yariksen (08), siinä on keskuslukitus mutta ilman kaukosäätöä. Mitähän mahtaa maksaa jossain huollossa tai liikkeessä jälkikäteen laitettuna keskuslukitus kaukosäädöllä ? Itse kun ei osaa sellasia laitella...
Keskuslukitus
8
1836
Vastaukset
- kin
Minua kiinnostaa myös ko. asia. katsoin sen verran www.toyota.fi sivuilta, että uusiin yariksiin jälkiasennetaan hinnaston mukana kaukosäätö (terra-varusteisiin) Hinta oli joku 375 e muistaakseni. Luulen, että tämä tarkoitti sitä, että se asennetaan jokatapauksessa Suomessa, joko Hangossa tai sitten liikkeessä josta auto ostetaan. Näinollen luulisi sen olevan mahdollista 06 tai 07 ja 08 vuosimalleihinkin. Pitäsii kysyä huollosta, että saako sen heillä asennettua jälkikäteen. Mulla on terra varusteinen yaris vm 07 ja se kiinnostaisi saada kaukohojaukseen.Siis ovet. :-) Toki minua kiinnostaisi myös ilmastoinnin jälkiasennus autooni. :-(. Onkohan kenelläkään kokemusta siitä? laita viestiä tänne ,jos saat selville kaukosäätöasiasta jotain. Kysy huollosta, että onnistuuko ja mihin hintaan. Laita viestiä, olisin kiitollinen.
- flaunt
Autoon jossa on valmiina keskuslukitus,käy joku tällanen
http://www.jatek.fi/auto-osat/product/69
Ei ole kovin vaikea asentaa,koska mukana ohjeet.
Asennusliikkeessä maksaa varmaan jotain 60e asennus. - Yaris08
...Mun 08 Yaris pakolliseen jarruhuoltoon ;-) ja sillon kysäsen liikkeessä paljonko siellä kustantaa kaukosäätö. Ilmoittelen sitten tänne.
- jjjjjjaris
Yaris08 kirjoitti:
...Mun 08 Yaris pakolliseen jarruhuoltoon ;-) ja sillon kysäsen liikkeessä paljonko siellä kustantaa kaukosäätö. Ilmoittelen sitten tänne.
Kiitos, se olisi hieno homma. Kiitti jo etukäteen.
- Yaris08
jjjjjjaris kirjoitti:
Kiitos, se olisi hieno homma. Kiitti jo etukäteen.
tulee kaukosäädölle 350 egee, aikas reilusti joten taitaa jäädä säädöt Toyotalle. Ainiin...kaasupoljin huoltohan se olikin eikä jarrupoljin.
- Anonyymi
Ilmastointi keskuslukitus Kärsämäki reittejä ilmastointi väliin vaihdot täysin humnua hietapelto ajattelu
- Anonyymi
Ilmastointi Karsikas vastuuta täysin . Mieli puolista puhetta teksti vietien päälle
- Anonyymi
Jahas. Mitäs on otettu. Mä haluun kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4403788Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743016- 1301903
- 1211657
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311407PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1611339- 751245
- 831244
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m181165