Keskuslukitus

Yaris08

Ostin joitain viikkoja sitten Yariksen (08), siinä on keskuslukitus mutta ilman kaukosäätöä. Mitähän mahtaa maksaa jossain huollossa tai liikkeessä jälkikäteen laitettuna keskuslukitus kaukosäädöllä ? Itse kun ei osaa sellasia laitella...

8

1887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kin

Minua kiinnostaa myös ko. asia. katsoin sen verran www.toyota.fi sivuilta, että uusiin yariksiin jälkiasennetaan hinnaston mukana kaukosäätö (terra-varusteisiin) Hinta oli joku 375 e muistaakseni. Luulen, että tämä tarkoitti sitä, että se asennetaan jokatapauksessa Suomessa, joko Hangossa tai sitten liikkeessä josta auto ostetaan. Näinollen luulisi sen olevan mahdollista 06 tai 07 ja 08 vuosimalleihinkin. Pitäsii kysyä huollosta, että saako sen heillä asennettua jälkikäteen. Mulla on terra varusteinen yaris vm 07 ja se kiinnostaisi saada kaukohojaukseen.Siis ovet. :-) Toki minua kiinnostaisi myös ilmastoinnin jälkiasennus autooni. :-(. Onkohan kenelläkään kokemusta siitä? laita viestiä tänne ,jos saat selville kaukosäätöasiasta jotain. Kysy huollosta, että onnistuuko ja mihin hintaan. Laita viestiä, olisin kiitollinen.

• flaunt

Autoon jossa on valmiina keskuslukitus,käy joku tällanen

http://www.jatek.fi/auto-osat/product/69

Ei ole kovin vaikea asentaa,koska mukana ohjeet.

Asennusliikkeessä maksaa varmaan jotain 60e asennus.

• Yaris08

...Mun 08 Yaris pakolliseen jarruhuoltoon ;-) ja sillon kysäsen liikkeessä paljonko siellä kustantaa kaukosäätö. Ilmoittelen sitten tänne.

• jjjjjjaris
        Yaris08 kirjoitti:

...Mun 08 Yaris pakolliseen jarruhuoltoon ;-) ja sillon kysäsen liikkeessä paljonko siellä kustantaa kaukosäätö. Ilmoittelen sitten tänne.

Kiitos, se olisi hieno homma. Kiitti jo etukäteen.

• Yaris08
        jjjjjjaris kirjoitti:

Kiitos, se olisi hieno homma. Kiitti jo etukäteen.

tulee kaukosäädölle 350 egee, aikas reilusti joten taitaa jäädä säädöt Toyotalle. Ainiin...kaasupoljin huoltohan se olikin eikä jarrupoljin.

• Anonyymi

Ilmastointi keskuslukitus Kärsämäki reittejä ilmastointi väliin vaihdot täysin humnua hietapelto ajattelu

• Anonyymi

Ilmastointi Karsikas vastuuta täysin . Mieli puolista puhetta teksti vietien päälle

• Anonyymi

Jahas. Mitäs on otettu. Mä haluun kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      20
      2664
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1291
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      947
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      925
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      881
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      842
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      795
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      165
      776
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe