Meitähän

on tässä jo kaksi kappaletta, nimittäin legendoja meinaan. Nyt voidaan siis unohtaa panettelut kaksijakoisuudestani (heh heh), kun naureskelija ilmiselvästi elää eri ihmisruumiissa kuin minä. Kaikki kunnia alkuperäiselle naureskelijalle ja myötähäpeä apinoille, jotka yrittävät seurata johtajaansa. Hysteerinen apina kuvittelee olevansa jopa Susianalyytikko, jotta voisi vinkua hyväksyttävästi pahaa oloansa ja pelkotilojansa muulle maailmalle.

Jatka naureskelija arvokasta työtäsi. Apinan sivistäminen on työlästä, mutta kannattavaa. Apina pitäisi oikeasti häätää kaupunkiin ja antaa luonnolle, esim. petoeläimille tilaa. En voi olla tähän mainitsematta, jotta poronpurija on tyhmin apina.

14

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täpöllä

      Terve taas susianalisti, hihehohaheho....

      Oma itsensä pellenä ja h... hoho-hehe... tytyväisenä omana ihtennään hoopellenä...HEHEHOHOHAHAHOHEHEHAAA, maftavaa aevan maftawaa HOHEHOHEHAHAAA!!!!! MAFTAVAAA HOOHEHHEHHAAHOOHEEHHAAA!!!!! ;-)

    • heh.

      Hullu, pitää itseään ja legendana. Hae apua. http://www.mielenterveysseura.fi/

      • tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.


      • löyhkä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.

        tuleekin omasta jalkovälistäsi.
        Jokaisessa raaputuksessasi muistat mainita ominaishajusi.Ainut totuus jutuissasi!


      • jonkinlainen
        Susianalyytikko kirjoitti:

        tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.

        selvänäkijä, vai mihin väitteesi perustat?
        Onko teilläpäin paljonkin tietokoneita taivasalla metsässä?


      • jonkinlainen kirjoitti:

        selvänäkijä, vai mihin väitteesi perustat?
        Onko teilläpäin paljonkin tietokoneita taivasalla metsässä?

        sanoin, että haistan pelonsekaisen hienhajun. Eikö apina (sinä) ymmärrä selvää suomen kieltä?


      • 98893456
        jonkinlainen kirjoitti:

        selvänäkijä, vai mihin väitteesi perustat?
        Onko teilläpäin paljonkin tietokoneita taivasalla metsässä?

        vaan satu oleen poromies kun olet nuin saakutin tyhmä?


      • ekopost
        98893456 kirjoitti:

        vaan satu oleen poromies kun olet nuin saakutin tyhmä?

        älä pilkkaa poromehiä.tekevät arvokasta työtä säätelemällä petokantaa!! oikeastaan tekevät teidän etelän ihmisten hyväksi paljon,kun eivät pääse pedot leviämään sinne etelään,kun osaavat hoitaa tarkasti petokantaa.vai mitä sanoo analyytikko,ehkä kerranki olet samaa mieltä?


      • Rem.
        Susianalyytikko kirjoitti:

        tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.

        Samalla tavalla se susikin tottelee lyijyä, kuten muutkin riistaeläimet.


      • yleisesti ottaen
        Susianalyytikko kirjoitti:

        sanoin, että haistan pelonsekaisen hienhajun. Eikö apina (sinä) ymmärrä selvää suomen kieltä?

        Oma ihtesä... hoho-hehe-haha... ho..pellenä........ HA-HA-HOHO-BUAHAHHAHAAA!!!! MAFTAVAA BUAHAHOHOOOO!!!!



        vituttaapiko vituttaapiko kuuntelen... hnrjhiheha.... BUAHAHAHHAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!


      • Jorsku
        Susianalyytikko kirjoitti:

        tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.

        Telkkarista tulee muuten Van Helsing tällä hetkellä. Kannattaa kattoo on muuten tosi hyvä ohjelma. Siinä on ihmissusiakin.


    • naureskeIija

      Kuraperseapinoiden sivistäminen on tosiaan työlästä, mutta pakkohan sitä on yrittää. Putkiaivoiset punaniskat sun muut jurvatapit kun eivät ole niitä helpoiten opetettavia, mutta pikku hiljaa se siitä suttaantuu. Ja kyllä, pölkkypäisempää kaurahattua kuin poromies saa hakea. Ja nämä kainuulaiset pölvästit.. huhhuh, eipä voi kuin naureskella.

      • Kyllä sama henkilö

        VOI oikeasti rekisteröidä kaksi nimimerkkiä, kuten tuo edellä leukojaan repivä kuraperseapinan nussiskelija, vai miten hän itseään kutsuukaan.


      • Näin on näreet

        Jo ruveta sinunkin naureskelemaan itellesi. täh?

        Ootte harvinaisen melekosia TYHMIÄ MOUKKIA, kun kuvittelette voivanne muuttaa vuostuhansia luonnon kasvattamia ihmisiä omien mielisairaiden houreittenne seuraajiksi.

        Eikö jo järki ala toimia, jotta näkisitte meininkinne naurettavuuden ?

        Oottekin sen verran alikehittyneitä, jotta ette tajua itse olevanne naurun alaisia ja säälittäviä tekopyhistelijöitä, ja elukoiden hyväksikäyttäjiä.

        Saatanan kutaleet, asennatte vielä vielä kaikenmaaliman härveleitä villielukoihin, ja niiden riesaksi, kun ette idiootit muuten tajua luonnosta yhtään mitää !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe