Morjens! Onko kokemusta iomega kovalevystä yleensä.Tiedän että Buffalo merkki on kuulema hyvä mutta miten iomega.
No ostin gigantista iomega 250gb ja kyllähän tämä pelittäää,voikohan luottaa?Mihin yleensä voi luottaa joten laitan usein myös cd vielä tiedostoja.
Ulkoinen kovalevy
5
704
Vastaukset
- yhtä hyvä
ei Iomega eikä Buffalokaan itse tee sitä varsinaista levyä vaan se tulee
joltain isolta valmistajalta.
Hyvässä lykyssä molemmissa on sama levy sisällä.- yyyyy
Erimerkkisiä USB-kovalevyjä on tai on ollut käytössä yhteensä varmaan toistakymmentä ja ainoa jossa on ollut ongelmia on Iomega (sammuili kesken tiedostojen siirron), Samsungin levy oli siinä sisällä ja se toimii toisessa telakassa ihan ongelmitta. Ei yhtään Iomegaa tule enää minulle, ei edes ilmaiseksi.
yyyyy kirjoitti:
Erimerkkisiä USB-kovalevyjä on tai on ollut käytössä yhteensä varmaan toistakymmentä ja ainoa jossa on ollut ongelmia on Iomega (sammuili kesken tiedostojen siirron), Samsungin levy oli siinä sisällä ja se toimii toisessa telakassa ihan ongelmitta. Ei yhtään Iomegaa tule enää minulle, ei edes ilmaiseksi.
vai niin:)kiitos vinkeistänne mulle vastanneet.No pitää vielä ostaa toinen kovalevy kun säilytettävää piisaa mm valokuvaus harrastuksen tiimoita.
Mulla oli viime syksystä Buffalo 1000gb mutta yksi aamu se veti tietokoeen häiriö tilaan josta olen täällä kommentoinut toisella keskustelulla.Se vaan hajosi koneen käynnistyksen yhteydessä,se kiihdytti tavallaan ja sitten alkoi naksuttaa eli lukupää rikki.sain rahat takaisin.
Eli,aiemmin jo kirjoitin että mihin voi yleensä luottaa kun jokaisessa on ongelmia.varmuuskopionti cd levylle voi olla paras tänä aikana.reiska62 kirjoitti:
vai niin:)kiitos vinkeistänne mulle vastanneet.No pitää vielä ostaa toinen kovalevy kun säilytettävää piisaa mm valokuvaus harrastuksen tiimoita.
Mulla oli viime syksystä Buffalo 1000gb mutta yksi aamu se veti tietokoeen häiriö tilaan josta olen täällä kommentoinut toisella keskustelulla.Se vaan hajosi koneen käynnistyksen yhteydessä,se kiihdytti tavallaan ja sitten alkoi naksuttaa eli lukupää rikki.sain rahat takaisin.
Eli,aiemmin jo kirjoitin että mihin voi yleensä luottaa kun jokaisessa on ongelmia.varmuuskopionti cd levylle voi olla paras tänä aikana.jonkun tunnettun ja hyväksi havaitun valmistajan ulkoinen kotelo ja siihen hiljainen kiintis. silloin voi säilyttää varmuuskopioihin tarkoitetun kiintiksen muualla sen myyntipakkauksessa.
- yyyyy
reiska62 kirjoitti:
Eli,aiemmin jo kirjoitin että mihin voi yleensä luottaa kun jokaisessa on ongelmia.varmuuskopionti cd levylle voi olla paras tänä aikana.Kokemukset Iomegasta eivät rajoitu tuohon omaan kovalevyyn, siksi avauduin. Onhan liikkeellä juttuja esim. Buffalon kovalevyjen hajoavista virtalähteistä, eli on niitä ongelmia muillakin tosiaan.
Jokatapauksessa varmuuskopiot vähintään kahdella eri medialla on tarpeen todella tärkeille tiedostoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131504Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621455- 1081134
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1221082- 76756
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 140664
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala372572Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515