New York, New York

Jo unissani

Minä en malta odottaa sinne pääsyä! Vielä pari kuukautta raastavaa venaamista. Voisiko joku nuijanukuttaa minut, että aika kuluisi nopeammin. ;D

3

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heidu83

Meillä on myös new yorkin matka tuloillaan joka koittaa kylläkin 28.2 eli aika pian. Pari kuukautta sitten matka varattiin ja uskomattoman nopeesti on aika mennyt tähän asti vaikka aluks tuntuikin siltä että aika vaan matelee :)
      Mukavaa matkaa kun se koittaa (kyl se sieltä pian tulee).. Onpahan ainakin jotain odotettavaa :)

• Taas 2011 NYC:iin

I love NYC! Olen käynyt siellä kaksi kertaa. Olemme samalla tavalla lähteneet helmikuun lopulla ja olleet 10 päivää. Toisella kerralla oli lähes helle ja toisella satoi lunta. So what! Ei muuta kuin nähtävyyksille, joita siellä riittää!
      Gospel-messusta Broadway-esityksiin ja siltä väliltä vähän kaikkea. Kokematta jäi Moma ja jotain muuta. Mutta kun aaamusta iltaan laukattiin ja vielä illat shoppailtiin, niin kyllä yöllä uni maistui. Gotobus -bussilla käytiin päiväretki Washingtonissa. Kaikki omatoimimatkana, joten ei voi hintatasoa moittia.
      Nauti NYC:stä sinäkin! Nyt mennään vähän etelämpään osavaltioon, mutta keväällä 2011 taas NYCiin ja sieltä sitten jonnekin.

• "Nuija"

Toivottavasti auttoi nukahtamaan...

Sama vika täälläkin, tosin meidän matka koittaa "jo" kuukauden päästä. Ekaa kertaa ollaan menossa sinne. Kaikki mitä olen ahmimalla lukenut paikasta on saanut minut jo melkein rakastumaan...
      Kerrotaan sitten reissusta kun ollaan palattu sieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2768
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2611
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      30
      2128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1907
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1885
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      34
      1597
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      857
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      814
    Aihe