Reikon kennel

Heidilaura

Kertokaa kokemuksianne Reikon kennelistä. Heillä on suunnitteilla (nettisivuilta luin) pentuja yhdistelmästä Reikon Dussel ja Reikon Outsch. Yritin etsiä tietoa näistä koirista, mutta en paljoa löytänyt. Dusselilla lonkat A/A ja etuosat 0/0, muuta terveydestä? Kuviakaan en oikein löytänyt, Dusselista yhden. Kasvattaja vaikuttaa asiansa osaavalta ja hänellä on pitkä historia koirien kasvattajana. Näyttelykoiraa en halua, vaan harrastekoiran.

36

8897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • love dog

      oli hyviä,kovia harrastus koiria. Täysin tarhattuja koiria ja joskus joku kertoi saaneen kammon tiloista missä
      koiria pidettiin,myös pentuja. Itselläni ei ole siitä kokemusta ja tietoni on vanhentunutta. Jos et saa selvyyttä soittamalla ,mene käymään,silloin parhaiten selvittää tilat ja koirien ulkonäkö.(Esim.siistit tarhat,koirat ei laihoja,pennut emän kanssa sisällä.jne). Tai jos et saa riittävästi tietoa niistä mitä haluat,ota pentu sieltä mistä saat tarvittavat tiedot helpommin.

    • 19+12

      Kirjoitin pitkän vastauksen kokemuksistani, mutta päätin sittenkin poistaa. MIksikö?

    • pippurixi

      kannattasko kysyä ilulta vaikka puhelimessa tai sähköpostitse jos haluat tarkempaa tietoa vanhempien terveydestä....
      erittäin asiansa osaava kasvattaja, kouluttanut minun yhden ongelma tapauksen ja sittemmin olen häneltä muutaman koiran ostanut jotka ovat olleet aivan mahtavia. avun saa aina tarvittaessa hyvin äkkiä oli kysymys tai ongelma mikä hyvänsä.
      tiloista ei moitteen sanaa..miettikääpä ennen kuin tuommoista edes kirjoittaa näkemättä miten siellä voitaisiin jätti eriä ruokaa valmistaa myyntiin jos tiloissa vikaa...parhaimmat pentutilat mitä olen nähnyt kolmenkymmen vuoden aikana kellään ja tarhoissa ovat koirat paljon ja ovat ainakin olleet terve eli täyspäisiä kun näkevät maailman menoa eivätkä ole saunan takana kasvatettuja. siinä minun mielipide.paras kasvattaja ketä olen tavannut.

      • 27

        BUAAAAHAHAAABUAHHHHAHHAAAAAAA;)


      • 1+17

        Etkö siedä kritiikkiä omasta koirastasi/koirasi kasvattajasta ja samalla kysyisin mikset? Miksi asioista pitäisi keskustella sinun mielestäsi vain ja ainoastaan "privana" kuten ehdotit? :))


      • vänäjä
        27 kirjoitti:

        BUAAAAHAHAAABUAHHHHAHHAAAAAAA;)

        myyny sulle koiraa?


      • vänäjä
        1+17 kirjoitti:

        Etkö siedä kritiikkiä omasta koirastasi/koirasi kasvattajasta ja samalla kysyisin mikset? Miksi asioista pitäisi keskustella sinun mielestäsi vain ja ainoastaan "privana" kuten ehdotit? :))

        sulle kuin edelliselle. Eikö Ilu myynyt sulle koiraa? No ei se kaikille myykään. Mutta ei MIKÄÄN kennel tuota pelkkiä laatukoiria. Ymmärtäkää se. Joskus tulee huonoakin. Reikko on kuitenkin pitkään kasvattanut enimmäkseen laatukamaa.


      • wroooomm
        vänäjä kirjoitti:

        sulle kuin edelliselle. Eikö Ilu myynyt sulle koiraa? No ei se kaikille myykään. Mutta ei MIKÄÄN kennel tuota pelkkiä laatukoiria. Ymmärtäkää se. Joskus tulee huonoakin. Reikko on kuitenkin pitkään kasvattanut enimmäkseen laatukamaa.

        vänäjä 20.2.2010 11:14
        Eikö Ilu myynyt sulle koiraa?
        Psyko?
        Yritti myydä mutten huolinut.

        Mun mielipide.


      • ´´´´´´´´´´´´´´´´
        vänäjä kirjoitti:

        sulle kuin edelliselle. Eikö Ilu myynyt sulle koiraa? No ei se kaikille myykään. Mutta ei MIKÄÄN kennel tuota pelkkiä laatukoiria. Ymmärtäkää se. Joskus tulee huonoakin. Reikko on kuitenkin pitkään kasvattanut enimmäkseen laatukamaa.

        paljon ole kun ottaa huomioon että on käyttökasvattaja,niin vähäisiä ovat kasvattien tulokset.


      • ******
        ´´´´´´´´´´´´´´´´ kirjoitti:

        paljon ole kun ottaa huomioon että on käyttökasvattaja,niin vähäisiä ovat kasvattien tulokset.

        oli just juttua kyseisestä kennelistä ja siitähän saisi erittäin hyvän kuvan mutta pitäisi ainakin meikäläisen nähdä itse ennenkuin sanon suuntaan tai toiseen.


      • Anonyymi
        wroooomm kirjoitti:

        vänäjä 20.2.2010 11:14
        Eikö Ilu myynyt sulle koiraa?
        Psyko?
        Yritti myydä mutten huolinut.

        Mun mielipide.

        En ostanut Ilulta koiraa, kun olisi koiran loppuelämän saanut syöttää vain Reikon omatuottoista ruokaa. Ilu on bisnesmies :D Sairain saksanpaimenkoira meille tuli aikoinaan Ilulta. Koira jouduttiin vaivojensa takia jo 5 vuotiaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ostanut Ilulta koiraa, kun olisi koiran loppuelämän saanut syöttää vain Reikon omatuottoista ruokaa. Ilu on bisnesmies :D Sairain saksanpaimenkoira meille tuli aikoinaan Ilulta. Koira jouduttiin vaivojensa takia jo 5 vuotiaana.

        Jouduttiin siis lopettamaan jo 5 vuotiaana.


      • 16+2

        MIks pitää mainostaa?


    • MieSieHän

      Minulla on Reikosta nuori spk-uros joka on ERINOIMAINEN käyttökoira. Viimeisiltä vuosilta kun katsot Reikon kasvattien lonkka ja kyynärtuloksia huomaat varmasti kuinka terveitä suurin osa koirista on. Jos haluat tutustua tarkemmin Reikon toimintaan kysäiseppä Ilulta sopiiko poiketa sunnuntaina seuraamaan treenejä :) Jokaiseen kysymykseen osaa antaa vastauksen jopa niin, että tyhmempikin ymmärtää. Koskaan ei kyllästy opastamaan ja neuvomaan. Tietää myös lajista kuin lajista ainakin miten pääset alkuun. Puhelin päivystys 24/7. Ruoka erinomasta ja löytyy ihan joka lähtöön. Ja ne tilakin varmasti esittelee mielellään samalla samoin kuin omat koiransa.

    • :)

      kennelin opin tuntemaan jo lapsena, hyvästä maineestaan ja siitä on jo kymmeniä vuosia aikaa :)

      • tosisuorassa

        kaikenmoista tempausta se taisi kasvattaja siitä kennelistä harrastaa joskus mielenilmaukset osuivat oikeaankin...itse en hänestä henkilönä pidä ,mutta ei se ole kuin kirjoittajan mielipide ...ei se koirista mitään sano ,,,,soitapa kasvattajalle kysy häneltä äläkä laita tappelua käyntiin näiden pöllöjen ihmisten kesken ethän vaan provosoi...ps kasvattajasta harvoin pidetään luulen niin ,kun sen on oltava joskus suora ja tosi suora...


      • as
        tosisuorassa kirjoitti:

        kaikenmoista tempausta se taisi kasvattaja siitä kennelistä harrastaa joskus mielenilmaukset osuivat oikeaankin...itse en hänestä henkilönä pidä ,mutta ei se ole kuin kirjoittajan mielipide ...ei se koirista mitään sano ,,,,soitapa kasvattajalle kysy häneltä äläkä laita tappelua käyntiin näiden pöllöjen ihmisten kesken ethän vaan provosoi...ps kasvattajasta harvoin pidetään luulen niin ,kun sen on oltava joskus suora ja tosi suora...

        Toi,että käytetään 8 vuotiasta narttua pennutukseen on kyllä liikaa...


      • liian nuori
        as kirjoitti:

        Toi,että käytetään 8 vuotiasta narttua pennutukseen on kyllä liikaa...

        8-vuotias narttu ei ole liian nuori jalostukseen, eikä liian vanha. Koira jos se on terve ja toimiva, niin hyvä.


      • oikeastikin
        liian nuori kirjoitti:

        8-vuotias narttu ei ole liian nuori jalostukseen, eikä liian vanha. Koira jos se on terve ja toimiva, niin hyvä.

        joudu eläinlääkärintodistuksella määrittämään koiransa kunnon ,kuten muutkin nkasvattajat ...siinähän sen näkee....


      • Espoo m
        oikeastikin kirjoitti:

        joudu eläinlääkärintodistuksella määrittämään koiransa kunnon ,kuten muutkin nkasvattajat ...siinähän sen näkee....

        Kaikki allergiat,furunkuloosit,hiivat,ja muut ihosairaudet on omalla reikon kasvatilla.Nämä kaikki johtuu hirveästä sisäsiittoisuudesta,jota siellä harrastetaan.Eläinlääkäriin mennyt miljoona,kun kokoajan joutuu siellä juoksemaan.Niin,ja anaalirauhasetkin jouduttiin poistamaan rakennevian takia.
        Viettiäkään ei ole kuin ripaus,mitä vanhemmassa on tarjolla.


      • villakoira rin
        Espoo m kirjoitti:

        Kaikki allergiat,furunkuloosit,hiivat,ja muut ihosairaudet on omalla reikon kasvatilla.Nämä kaikki johtuu hirveästä sisäsiittoisuudesta,jota siellä harrastetaan.Eläinlääkäriin mennyt miljoona,kun kokoajan joutuu siellä juoksemaan.Niin,ja anaalirauhasetkin jouduttiin poistamaan rakennevian takia.
        Viettiäkään ei ole kuin ripaus,mitä vanhemmassa on tarjolla.

        tämän netti näkyvyyden ja nettihuutelun avulla kasvattien omistajat hakee nykyisin korvausta koirista ...ei kato tartte olla naamakkain ,kun mustaa ensin netissä ja sitten vaan sähköpostia varsinkin ,kun itse ei ole tietenkään tehnyt mitään virhettä vaan on ihaN OHJEIDEN MUKAAN HOITANUT JA MIELELLÄÄN VIELÄ VÄHÄN YLI JA VIELÄ MUMMON OHJEIDEN MUKAAN JA NAAPURIN NAISEN OHJEIDEN JA TÖISTÄKIN VIELÄ SAI OHJEITA ....ETTÄ HYVÄ ....MUTTA PERINNÖLLISTÄ ON KAIKKI JA SISÄSIITOISTA JA ULKOLUKUA ....kyllä ....ei vaan oikeasti otapa kasvattajaan reilusti yhteyttä ja mene näyttämään koiraasi ja sitten mietitte yhdessä sen oikean ratkaisun koiran suhteen....tämmöiset palstat ei ole kuin haitaksi ja näissä ei kostu mitään ....ja vaikka ilmoittaa asiattomastakin viestistä mitään ei tapahdu eli kukahan tässäkin on se joka valvoo...eipä kukaan...reiluutta myös kasvattien omistajilta ...fair play molemmin puolin


    • 14+1

      Mulla kokemusta,ei ota huomioon muiden mielipiteitä, jyrää omaa kaavaa jäykästi luullen sen olevan ainut oikea, apinoi ja kritisoi negatiivisesti kanssaihmisiään, kostonhimoinen, terveelle psyykelle vaaraksi.

      • 19+12

        Toisinaan/toisille ihan kiva.


    • Marelo4

      Moi!

      Tota.. Ööh.. Huh huh mikä keskustelu. Kasvattajista näitä löytyy kyl aina.. Herättävät toki mielipiteitä puolesta ja vastaan, mut jotenkin hassua ettei sit vaan voi vaiks mailaa sille kasvattajalle.. Tässä tapauksessa Ilulle ja kysästä sitä kautta. Itse ainakaan en tiedä Ilusta kuin sen että ystävälläni on hieno ja terve, rodunomainen uros sakemanni Reikosta. Myös Ilun tekemän kirjan haluaisin lukea. Hänellä lienee tiukka oma linja, ja kaikki siitä eivät pidä. Toiset taas nimenomaan haluavat terveen ja rodunomaisen sasanpaimenen.. Toiset kaipaavat erilaista linjausta. Esim ainoastaan näyttelypuolelle. Ja jos kasvattaja henkilönä ei miellytä niin sillevarmastikaan ei voi mitään. Itse en ottaisi koiraa sellaiselta josta en henkilönä pidä, koska haluaisin varmasti olla kasvattajan kanssa yhteydessä jatkossakin; kun olen pennun ostanut. Saksanpaimenkoira kasvattajia on Suomessa monta. Lienee kannattaa tutkia ja vertailla/kysellä ihmisiltä kokemuksia. Sellaisilta jotka harrastavat rotua. Itse esim en harrasta.. Minulla on laumanvartija; mutta jos sakemannin ottaisin ( joskin tuskin.. seuraavani lienee bouvier ) voisin harkita ottavani yhteyttä juuri Iluun. KOulutuksellisesti en tiedä sitten miten hän toimii. Itse olen hakenut koulutus apua Eläinkoulu Eliittistä; mutta tokikin sakemanniin pätee koulutuksessa hitusen eri jutut kuin laumanvartijaan!.. Ilulla kuitenkin tiedän olevban hienot puitteet koulutukselle. Lisäksi hän valmistaa hyvää koiran ruokaa jota omakin koirani syö!
      Mikä kasvattaja, millainen koira; tässä tapauksessa sakemanni.. Kysymys mihin tarvitset vastauksen on MITÄ ITSELLENI HALUAN?!

    • jemppuli2

      Ilu on asiansa osaava pitkänlinjan käyttökoirakasvattaja,joka hoitelee myös ongelmakoiria.Eli kokemusta varmasti rodusta riittää.Hän on oma persoona,joka puhuu asiat suoraan,ja jos se ei jotain miellytä,niin voivoi,kyllähän noita kasvattajia löytyy Suomesta löytyy pilvin pimein.Jos asuisin lähempänä Poria,kävisin reeneissä jatkuvasti Ilulla.Ja noista sairauksista,niitä tulee lähes joka koiralle,on se eläinlekuri tullu mullekin tutuksi,enkä siitä kasvattajaa syytä.Oishan se lottovoitto saada täysin täydellinen ,henk.ja fyys.terve koira,mun koiralla mahtava luonne,ja koulutan pk-ja tottispuolella Tampereella.Tää on mun mielipide,ja jokaisella on omansa!

      • ----%%%.....

      • valistusta

      • Just.
        valistusta kirjoitti:

        Ei pelkkä sukusiitosprosentin pienuus tai suuruus tee pentueesta hyvää tai huonoa.

        Toistuvasti tehty pentuja yli 6-vuotiaile ja alle 2-vuotiaille, sisaruksia astutetaan keskenään. Ilman selkeitä linjausperusteita.

        Itse en uskaltaisi ostaa noita "tuotoksia"


    • Heiheimmm

      En suosittele!! Kävin sakemannini kanssa siellä kouluttamassa sitä. Ensimmäiseksi löi koiraa päin naamaa koska ei saa tulla pois autosta ilman hänen lupaansa. Vetämis ongelmaan suositteli piikkipantaa.

      • Kierräkaukaa

        Ihan sairas, luulee että koiria voi mätkiä miten haluaa.


      • roverkulkee

        HöpöHöpö. Sakemanni tykkää kun ravistellaan kirput turkista.


      • ehehhehehehehe

        Ilun elukat hyvin usein priimaa,.... parhaimmat lähestyvät lähes malikka-tasoa. Siitosprossuilla vagiinnutetaan tiettyjä ominaisuuksia tulevaa jalostusta varten.. Mutta niitä juttuja ei kaikille kerrota.


    • Anonyymi

      Uuu

    • Anonyymi

      Onko vielä toiminnassa???Aikoinaan hyviä koiria,mutta siitä on jo kauan.

      • Anonyymi

        Googlaa,ihan itse, kennel, kasvattajan nimi jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe