Minulla nopeumittari lakkaa satunnaisesti näyttämästä arvoa, kaikki muu pelaa. Palatessaan toimintaan pensavalo vilahtaa.
Onko tietoa missä vika ja onko mittari sähköinen vai mekaaninen?
97 nopeusmittari
5
364
Vastaukset
- väärässä aina
että jos bensavalo palaa ja nopeusmittari ei näytä mitään niin kannattaa aloittaa ongelman purku tankkaamalla auto ja sit ajaa ja katsoa että jahka sitten nopeusmittarikin näyttäisi jotain
- Magneetti-Mage
Se osoitinhan magnetoituu välillä siihen tappiin. Kokeiles kopauttaa vähän sitä mittaristoo.
Kylmäjuotos mittaristossa, kopautus auttaa yleensä.
- Frdmnd
Minulla sama vika -97 Mondeossa ja ilmenee usein täydellä tankilla.
Näyttää siis ajaessa normaalisti, mutta sitten tipahtaa nolliin ja satunnaisen ajan kuluttua lähtee toimimaan ja samalla polttoaineen merkkivalo syttyy.
Osaisiko joku kertoa helpon korjauksen? Vaikka eihän mua haittaa vaikka niitä kilometrejä ei sinne enempää kerry :)- Mondeojeejee
Menee muistin varaisesti nyt, kun tuo -97 Mondeoni meni jo autojen taivaaseen.
Siinä on sähköinen mittaristo ts. sinne ei tule minkäänlaista vaijerivetoa mistään. Mittaristo on suhteellisen helppo ottaa irti. Kitkuta se moninapainen liitin irti mittaristosta ja pane sinne CRC:tä, joku kosketus kummittelee, luulen.
Lamppuja sinulla kuitenkin on palanut hatullinen, ne voi samalla kertaa vaihtaa. Älä pyörittele sitä mittaristoa vaan pidä se suurin piirtein vaatrrissa. Siellä on jossakin silikoniöljyä sisällä mittareissa.
Tutki myös kaikki maadotuskarvat, mitä siellä vähänkin näet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851