Minulla nopeumittari lakkaa satunnaisesti näyttämästä arvoa, kaikki muu pelaa. Palatessaan toimintaan pensavalo vilahtaa.
Onko tietoa missä vika ja onko mittari sähköinen vai mekaaninen?
97 nopeusmittari
5
397
Vastaukset
- väärässä aina
että jos bensavalo palaa ja nopeusmittari ei näytä mitään niin kannattaa aloittaa ongelman purku tankkaamalla auto ja sit ajaa ja katsoa että jahka sitten nopeusmittarikin näyttäisi jotain
- Magneetti-Mage
Se osoitinhan magnetoituu välillä siihen tappiin. Kokeiles kopauttaa vähän sitä mittaristoo.
Kylmäjuotos mittaristossa, kopautus auttaa yleensä.
- Frdmnd
Minulla sama vika -97 Mondeossa ja ilmenee usein täydellä tankilla.
Näyttää siis ajaessa normaalisti, mutta sitten tipahtaa nolliin ja satunnaisen ajan kuluttua lähtee toimimaan ja samalla polttoaineen merkkivalo syttyy.
Osaisiko joku kertoa helpon korjauksen? Vaikka eihän mua haittaa vaikka niitä kilometrejä ei sinne enempää kerry :)- Mondeojeejee
Menee muistin varaisesti nyt, kun tuo -97 Mondeoni meni jo autojen taivaaseen.
Siinä on sähköinen mittaristo ts. sinne ei tule minkäänlaista vaijerivetoa mistään. Mittaristo on suhteellisen helppo ottaa irti. Kitkuta se moninapainen liitin irti mittaristosta ja pane sinne CRC:tä, joku kosketus kummittelee, luulen.
Lamppuja sinulla kuitenkin on palanut hatullinen, ne voi samalla kertaa vaihtaa. Älä pyörittele sitä mittaristoa vaan pidä se suurin piirtein vaatrrissa. Siellä on jossakin silikoniöljyä sisällä mittareissa.
Tutki myös kaikki maadotuskarvat, mitä siellä vähänkin näet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893