Ettekö te pellet vieläkään ymmärrä.
WINCAPITA ALOITTAA UUDELLEEN TOIMINNAN.
Treidausfirmat ovat toimineet koko ajan.
WC:n yritti kaataa Suomen viranomaisrikolliset käyttäen apunaan syyttäsjiä ja KRP:tä.
EI ONNISTUNUT.
Viranomaiset ja media ovat yhdessä kusettaneet teitä pahemman kerran ja pitäneet
yllä valheellista illuusiota mustamaalaten ja lavastaen WC:n jäseniä rikollisiksi.
KAIKKI KRP:N JA MEDIAN KIRJOITTELUT OVAT VALHEELLISIA.
WC:N TOIMINTA ON OLLUT KOKO AJAN REHELLISTÄ JA ERITTÄIN TUOTTAVAA.
Suomen viranomaismääräyksellä serveri suljettiin, joka on törkeä rikos, kun ei edes varmuuskopioita
annettu ottaa. JA VAIN SUOLIOSASTOLTA KERÄTTYJEN TODISTEIDEN JA "FAKTOJEN" PERUSTEELLA.
KRP:llä on rikollisella hakkeroinneilla saatuja jäsentietoja.
Voittoja yritetiin kotiuttaa kesällä 2008, mutta viranomaiset estivät tämän (100 % todisteet löytyy).
Panaman viranomaisille valehdeltiin. Englannin viranomaisille valehdeltiin. Ruotsin ja Thaimaan
viranomaisille valehdeltiin.
Jäsenten tilejä on jäädytetty ja rahoja jäädytetyiltä tileiltä on hävinnyt valtavia summia.
Yrityksiä on ajettu konkurssiin ja ihmisten luottotiedot ovat menneet siksi, että KRP on rosvonnut
jäsenten omaisuuden jäädytysten nimissä.
YHTÄÄN SYYTETTÄ EI OLE NOSTETTU, KOSKA MITÄÄN RIKOKSEEN VIITTAAVAA EI OLE LÖYTYNYT.
Eräs ministeriö antoi määräyksen: "Wincapita pitää tuhota keinoja kaihtamatta ja jäsenet pitää lavastaa
rikollisiksi ja niiden omaisuus pitää ryöstää".
ELÄMME IHMEELLISESSÄ "OIKEUSVALTIOSSA". Myanmarissa ja Pohjois-Koreassa on sama meininki.
AVATKAA JO VIIMEIN SILMÄNNE!!
HERÄTKÄÄ PELLET
38
2003
Vastaukset
- hekohekoheh
Hehhehhehheh.
Uskotko itse edes tuohon skeidaan ?
Tehtyä et tuolla saa tekemättömäksi.
Osakeyhtiön jäsenetkö käskee pikkusponssia levittämään tätä soopaa.
Kusessa olet korvia myöten. - ollasiis
Vai oletko tämä Lohjan "Ulkomaillemuuttaja".
Voi voi Nikke Nakkertonia. - näin on
mieltä MAANPAKOON MUUTTAJAN kanssa. Totuus tulee piakkoin esille. Tänne jää vain nämä vääntäjät ja kääntäjät asiaa spekuloimaan ja elämäänsä hukkaamaan. Moni ottaa pelkän menolennon palmun alle. TÄMÄ MAA ON NÄHTY!!!
- .................
kait se on sun pakko ottaakin pelkkä menolippu, sukulaiset kun ei muuta sullen kustanna ja sulla ittelläs ei takavarikon ja perinnänjälkeen enää mitään ole...........ketku
- AdaFlink
... opastaa Turkkiin maanpakoon lähtijöitä?
Ja mitaan ette voi... AdaFlink kirjoitti:
... opastaa Turkkiin maanpakoon lähtijöitä?
Ja mitaan ette voi...Sukulaiskansa tietää ainakin kreikkalainen kaverini!
- Baobab
Jos tilanne on sun mielestä tällainen, niin minkä "¤#%"#¤& takia pitää sitten tehdä Suomen kamaralle Oy!?
Alkuperäinen WC kun oli vain epämäärästä puuhastelua. Nyt tuo Oy sitten velvottaa kaikenlaiseen ihmeelliseen, esim. kuittien säilyttämiseen, joka taitaa olla perin ihmeellistä toimintaa paatuneelle WC:läiselle. Miks Suomeen, kun muutenkin kaikki on niin p:stä täällä, KRP, media jne. !?!?!?
Tää on pakko olla trolli! ISO haiseva trolli!- Velllihousu
Ei ole trolli. Pauli yritää kynsinhampain estää vakuusvarikot.
- 4+5
Velllihousu kirjoitti:
ookko nyt ihan varma? vai höpisekkö omias vaan
- VOITTAJA=WIN
4+5 kirjoitti:
ookko nyt ihan varma? vai höpisekkö omias vaan
http://sanomat24.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=13140&Itemid=176 ja mitään et VOI!!!!!
- pohojalaane...
Velllihousu kirjoitti:
se on kattos täälä pohojanmaalla suurin häpiä jos taloonsa menettää, torninsa kaataa, niinku täälä sanotahan..
- 14+11
pohojalaane... kirjoitti:
se on kattos täälä pohojanmaalla suurin häpiä jos taloonsa menettää, torninsa kaataa, niinku täälä sanotahan..
ÄLÄ NY RUNKKARI,ONKO JOKU MENETTÄNYT JOTAIN? PÄIN VASTOIN LISÄÄ TULLOO
- pohojalaane...
14+11 kirjoitti:
vai mitä huudat, sponzorinketku?
Onko jo omaisuus takavarikos, lähtikö akka jo? - 1+12
Onko jo omaisuus takavarikos, lähtikö akka jo?EI OTA HERMOO! KISMITTÄÄKÖ KUN SULLA RAUKALLA EI OO RAHOO LÄHTEE ISOJENPOIKIEN BISNEKSEEN?.
PS, SUA VARTEN ON NE KATO NE SIWAN HETELMÄPELIT EH EH EHE HEE EHE HEE - Pillerinpyöritäjä
14+11 kirjoitti:
Ei olla niin nokon nuukia , jos talot ja omaisuudet menee , niinkuin nyt siltä näyttää (kaikki hukkaamiskiellossa), kaikein kovimmille on ottanut , kun ei vaimon kanssa oikein suju mikään , vaimokin käy vieraissa , mitäs se tällaisesta tulevasta luuserista enää välittäis , olen nykyään pelkkä aisankannattaja .
- WIN1
Pillerinpyöritäjä kirjoitti:
Ei olla niin nokon nuukia , jos talot ja omaisuudet menee , niinkuin nyt siltä näyttää (kaikki hukkaamiskiellossa), kaikein kovimmille on ottanut , kun ei vaimon kanssa oikein suju mikään , vaimokin käy vieraissa , mitäs se tällaisesta tulevasta luuserista enää välittäis , olen nykyään pelkkä aisankannattaja .
Ihan itse muro itsensä kohtalosta kertoo:) se on niin muroseni että sitä saa mitä tilaa ja vähän päälle...hehhhehehehehe
- 18+11
Pillerinpyöritäjä kirjoitti:
sä et ole sit oikeen pelimiehiä naisia on mailma pullolaan,mutta ymmärtäähän sen jos naamavärkki ja ei oikeen mutoinkaan mr finladia näköinen ni kyllä se kirpasee sellasta.
- pohojalaane...
1+12 kirjoitti:
EI OTA HERMOO! KISMITTÄÄKÖ KUN SULLA RAUKALLA EI OO RAHOO LÄHTEE ISOJENPOIKIEN BISNEKSEEN?.
PS, SUA VARTEN ON NE KATO NE SIWAN HETELMÄPELIT EH EH EHE HEE EHE HEEsitä sullen kaupattiin, pääset isojen poikien kanssa valuuttabisnestä tekemään.
Nyt sitten varmasti vivuttaa kun varat on mennyt tai ainakin menee jos ehdit sieltä jotain nostaa.
Otan osaa......rahaahan se vain on, jos vain kestää Lapuan keskustas kävelles saamansa säälin katseet.. - lapualaane
14+11 kirjoitti:
ja tulee menettämään, monella menee torni persiiseen (kiva pohojalaanen sanonta)
- 1+18
sitä sullen kaupattiin, pääset isojen poikien kanssa valuuttabisnestä tekemään.
Nyt sitten varmasti vivuttaa kun varat on mennyt tai ainakin menee jos ehdit sieltä jotain nostaa.
Otan osaa......rahaahan se vain on, jos vain kestää Lapuan keskustas kävelles saamansa säälin katseet..Tai lapua keskustassa saamansa sairaan suunnatonta kateuden määrää, kun hurauttaa kuolleen
kekustan läpi ökyautolla........
ps,vai mitä pohjalaane.... - pohojalaane...
1+18 kirjoitti:
Tai lapua keskustassa saamansa sairaan suunnatonta kateuden määrää, kun hurauttaa kuolleen
kekustan läpi ökyautolla........
ps,vai mitä pohjalaane....No onhan sillä kiva ajella, varsinkin kun se on oma eikä rekisteriotteessa ole muutoskieltoa niinkuin sulla, vivuttaako?
- 9,5
Onko jo omaisuus takavarikos, lähtikö akka jo?Kuulehan paska-aivo sinun kannattaa nyt pysyy kotona ,sillä kohta ovikello soi ja sinua viedään
kuin pässiä narussa,olen tehnyt sinusta ilmon ? - pohojalaane...
9,5 kirjoitti:
Kuulehan paska-aivo sinun kannattaa nyt pysyy kotona ,sillä kohta ovikello soi ja sinua viedään
kuin pässiä narussa,olen tehnyt sinusta ilmon ?Jos vielä sponzorinketku sanoisit mistä syystä tämä ilmo olis tehty, sinähän laittomaan pyramidikusetukseen olet ehroontahroon ryhtynyt?
- pohojalaane...
9,5 kirjoitti:
Kuulehan paska-aivo sinun kannattaa nyt pysyy kotona ,sillä kohta ovikello soi ja sinua viedään
kuin pässiä narussa,olen tehnyt sinusta ilmon ?vaikka kovasti odottelinkin ja nythän asiat on kaikella tavoin valaistuneet kun se Lapuan Paulikin avasi pelin sanoen että WCstä on nostettu PAALLJon enemmän kuin tiliotteet näyttää, onkohan näissä sen nostoissa laskettuna "tunkkien käteinen maksu sponzorinketkulle/monopolirahaa WCn tilille" tapahtumatkin?
- jespers
Valitettava fakta maanpakoon muuttajalle on, että Suomen valtio on vastuussa kansalaisistaan, vastahakoisistakin. Eli hoitoon pää-asiallisesti palautetaan kotimaahan. Ulkomailla sairastuneelle, jolla ei ole vakituista osoitetta ja kotikuntaa Suomessa hoitopaikka on valtion laitoksessa.
Eli kannattaa ensi hävittää paperit ja vastata kysymyksiin no comment ulkomaan viranomaisrikollisten esittäessä kysymyksiä, niin eivät palauta sinua tänne meidän harmiksi. Tosin viranomaisrikollisilla on kattavat verkostot ja seuraavat jokaista vihjettä, joten edes se ei saata auttaa, vaikka tekisi kaiken täydellisesti, koska joku vasikoi aina. Sekin yksi puolalainen pianisti, joka onnistui pääsemään britanniaan ja ei puhunut mitään tunnistettiin lopulta viranomaisrikkollisten salaliittokampanjalla, jossa kuva julkaistiin lehdissä kaikissa maissa. Eli kannattaa harkita myös plastiikkakirurgiaa valmistautumistoimenpiteenä.
Nämä ohjeet annan ihan itsekkäistä syistä.
PS. Turkki ei kohteena pitäisi tulla mieleen viranomaisrikollisuudelle allergiselle henkilölle. - MUTTA MILLOIN?
EN JAKSAISI ENAA ODOTTAA.OLEN PA JA PAKKO SAADA PIAN KOTIUTTAA MUUTEN PERII HUKKA!!!
- auta
silmien avaaminen, jos on tuollainen sinisilmäinen pölvästi kuin sinä.
- isot rahat
Suomen suvaitsevaisista viranomaisista ole kyllä melko oikeassa, mutta WC on jumalauta pyramidihuijaus! Ei siihen tarvita mitään todisteita tai käräjäpäätöksiä, riittää ihan ÄO85 ja vähän maalaisjärkeä. Luulisi jo internet-aikakaudella olevan ihmisillä tietoa niin monista pyramideista ettei kukaan enään sortuisi niihin.
"Eräs ministeriö antoi määräyksen: "Wincapita pitää tuhota keinoja kaihtamatta ja jäsenet pitää lavastaa
rikollisiksi ja niiden omaisuus pitää ryöstää"."
Tästä voisit kyllä esittää ne todisteesi. WC:n nettisivuilla on varmaan kaikkien ladattavissa oleva todistepaketti, mikä sisältää skannattuja dokumentteja ja äänitallenteita??? Heh, heh...- 99999999999
Suomen suvaitsevaisista viranomaisista ole kyllä melko oikeassa, mutta WC on jumalauta pyramidihuijaus! Ei siihen tarvita mitään todisteita tai käräjäpäätöksiä, riittää ihan ÄO85 ja vähän maalaisjärkeä. Luulisi jo internet-aikakaudella olevan ihmisillä tietoa niin monista pyramideista ettei kukaan enään sortuisi niihin.
Pyramiittia siitä ei saa tekemälläkään vaikka suomen korruptoitunut krp sitä yrittääkin kaikin keinoin,
mutta se ei arvaakkaan mitä sieltä tulee vastaan, kun mennään käräjätupaan ja lyödään todisteet pöytään,
siinä aukee koko naama eikä pelkästään valtion perse,kun joutuu maksaamaan niitä korvauksia laittomuuksista
joita se on tehnyt vaikka kuinka paljon,mutta odotelkaa vielä tovin aikaa kyllä kaikki selviää,mutta sitä
ennen alkaa muuten kyllä tapahtua kaikkea positiivistä clubilaisten tileillä,sorry - Velllihousu
99999999999 kirjoitti:
Pyramiittia siitä ei saa tekemälläkään vaikka suomen korruptoitunut krp sitä yrittääkin kaikin keinoin,
mutta se ei arvaakkaan mitä sieltä tulee vastaan, kun mennään käräjätupaan ja lyödään todisteet pöytään,
siinä aukee koko naama eikä pelkästään valtion perse,kun joutuu maksaamaan niitä korvauksia laittomuuksista
joita se on tehnyt vaikka kuinka paljon,mutta odotelkaa vielä tovin aikaa kyllä kaikki selviää,mutta sitä
ennen alkaa muuten kyllä tapahtua kaikkea positiivistä clubilaisten tileillä,sorryValtio pyrkii ulosmittaamaa kaiken wc ponzihuijaukseen zijoitetun rahan. Ponzihuijaus on Suomen Lakien mukaan rikos.
Koita ymmärtää wc huijaus on ns. ponzi huijaus, jossa hyväuskoisilta kerätään sijoituksia lupaamalla valtavia tuottoja esim. valuuttakaupasta. - Wincapita Oy...
Velllihousu kirjoitti:
Valtio pyrkii ulosmittaamaa kaiken wc ponzihuijaukseen zijoitetun rahan. Ponzihuijaus on Suomen Lakien mukaan rikos.
Koita ymmärtää wc huijaus on ns. ponzi huijaus, jossa hyväuskoisilta kerätään sijoituksia lupaamalla valtavia tuottoja esim. valuuttakaupasta.>Koita ymmärtää wc huijaus on ns. ponzi huijaus, jossa hyväuskoisilta kerätään sijoituksia lupaamalla valtavia tuottoja esim. valuuttakaupasta.
Mutta missä oikeudessa WC on todettu minkaanlaiseksi huijaukseksi??? Minusta tämä on samanlaista paskanpuhumista kuin vellihousun väittämä, että on luvattu valtavia tuottoja WC:n kautta, sillä ei minulle sponsorini ainakaan luvannut mitään tuottoja, vaan kertoi toki menneisyyden tuotoista, mutta sanoi, että tulevaisuuden menestyksestä ei tietenkään kukaan tiedä mikä se on ja että kuitenkin on kysymys riskisijoituksesta.
Toiseksi näin nuo tutut varoituslauseet myös itse sivuilta jotka ovat ihan normaali sanonta oli sitten kysymys rahastoista, osakkeista tai WC:n tuotoista, "että menneisyys ei ole mikään tae tulevaisuuden tuotoista ja älä sijoita enempää kuin minkä olet valmis häviämään, jos riski pahiten toteutuu"
Kolmanneksi, niin eihän sivuille päästyään ollut pakko ostaa itseään vip-jäseneksi ja ryhtyä korkean riskin X-lisenssi sijoittajaksi, vaan olisi voinut ostaa vain kimppaosuuksia tai lisenssejä ja tehdä kohtuullisen hyvää tulosta pelkällä lisenssikaupalla, kuten monet tekivätkin ja silloinhan ei tarvinnut kotiutuksia odottaa 6kk, vaan lisenssien tuottoja pystyi nostamaan vaikka joka päivä.
Minua ärsyttää jäsenet, jotka sälyttävät vastuuta omista sijoituksistaan sponsoreilleen, koska jos sponssi on ohjeistanut sääntöjen vastaisesti esim. lupaamalla 400% tuoton sääntöjen vastaisesti, niin onhan sen voinut todellakin välittömästi tarkistaa sivuiltaan ja vaikkapa purkaa koko sijoitus, niin ei olisi menettänyt kuin sen 50€ jäsenmaksun ja tietojeni mukaan sitäkään ei todellisuudessa pidätetty näissä muutamissa tapauksissa, joita purettiin.
En myöskään ymmärrä miten sponsorillani voisi olla minun rahojani, sillä itse ostin rahoillani WC:n sivuilla olleilla rahoilla ensin maksamalla perusjutun jäsenmaksun ja sitten tuotteita siirtämällä rahani sijoitustililtä osuustilille ja sieltä osuustililtä ostin sitten WC-tuotteita ja siinä vaiheessa rahani muuttuivat WC:n omaisuudeksi ja minä sen myöskin omalla toiminnallani hyväksyin, niin en minä ainakaan osaa olla niin härski, että nyt sitten kun sivut ovat kiinni, niin alkaisin itkemään sponsorilta rahojani, kun ne olen vapaaehtoisesti luovuttanut WC:lle??? Ei minun rahojani ole senttiäkään sponsorillani, vaikka en ehtinytkään kotiuttamaan ja olen 10k häviöllä, mutta uskon homman jatkuvan edelleen, kunhan käydään nämä pakolliset sulkeiset ensin alta pois.
Olin ymmärtävinäni tuolta jostain lukiessani, että olet vellihousu jäsen?
Olen muutamiin kirjoituksiisi törmännyt ja sanon suoraan, että en arvosta kaltaisiasi jäseniä vähääkään ja suorastaan halveksun sinua ja kaltaisiasi, mutta yhdessä asiassa olet toiminut oikein, nimittäin valitessasi vellihousun nimimerkiksi. - TAKAISIN !
Wincapita Oy... kirjoitti:
>Koita ymmärtää wc huijaus on ns. ponzi huijaus, jossa hyväuskoisilta kerätään sijoituksia lupaamalla valtavia tuottoja esim. valuuttakaupasta.
Mutta missä oikeudessa WC on todettu minkaanlaiseksi huijaukseksi??? Minusta tämä on samanlaista paskanpuhumista kuin vellihousun väittämä, että on luvattu valtavia tuottoja WC:n kautta, sillä ei minulle sponsorini ainakaan luvannut mitään tuottoja, vaan kertoi toki menneisyyden tuotoista, mutta sanoi, että tulevaisuuden menestyksestä ei tietenkään kukaan tiedä mikä se on ja että kuitenkin on kysymys riskisijoituksesta.
Toiseksi näin nuo tutut varoituslauseet myös itse sivuilta jotka ovat ihan normaali sanonta oli sitten kysymys rahastoista, osakkeista tai WC:n tuotoista, "että menneisyys ei ole mikään tae tulevaisuuden tuotoista ja älä sijoita enempää kuin minkä olet valmis häviämään, jos riski pahiten toteutuu"
Kolmanneksi, niin eihän sivuille päästyään ollut pakko ostaa itseään vip-jäseneksi ja ryhtyä korkean riskin X-lisenssi sijoittajaksi, vaan olisi voinut ostaa vain kimppaosuuksia tai lisenssejä ja tehdä kohtuullisen hyvää tulosta pelkällä lisenssikaupalla, kuten monet tekivätkin ja silloinhan ei tarvinnut kotiutuksia odottaa 6kk, vaan lisenssien tuottoja pystyi nostamaan vaikka joka päivä.
Minua ärsyttää jäsenet, jotka sälyttävät vastuuta omista sijoituksistaan sponsoreilleen, koska jos sponssi on ohjeistanut sääntöjen vastaisesti esim. lupaamalla 400% tuoton sääntöjen vastaisesti, niin onhan sen voinut todellakin välittömästi tarkistaa sivuiltaan ja vaikkapa purkaa koko sijoitus, niin ei olisi menettänyt kuin sen 50€ jäsenmaksun ja tietojeni mukaan sitäkään ei todellisuudessa pidätetty näissä muutamissa tapauksissa, joita purettiin.
En myöskään ymmärrä miten sponsorillani voisi olla minun rahojani, sillä itse ostin rahoillani WC:n sivuilla olleilla rahoilla ensin maksamalla perusjutun jäsenmaksun ja sitten tuotteita siirtämällä rahani sijoitustililtä osuustilille ja sieltä osuustililtä ostin sitten WC-tuotteita ja siinä vaiheessa rahani muuttuivat WC:n omaisuudeksi ja minä sen myöskin omalla toiminnallani hyväksyin, niin en minä ainakaan osaa olla niin härski, että nyt sitten kun sivut ovat kiinni, niin alkaisin itkemään sponsorilta rahojani, kun ne olen vapaaehtoisesti luovuttanut WC:lle??? Ei minun rahojani ole senttiäkään sponsorillani, vaikka en ehtinytkään kotiuttamaan ja olen 10k häviöllä, mutta uskon homman jatkuvan edelleen, kunhan käydään nämä pakolliset sulkeiset ensin alta pois.
Olen muutamiin kirjoituksiisi törmännyt ja sanon suoraan, että en arvosta kaltaisiasi jäseniä vähääkään ja suorastaan halveksun sinua ja kaltaisiasi, mutta yhdessä asiassa olet toiminut oikein, nimittäin valitessasi vellihousun nimimerkiksi."Ei minun rahojani ole senttiäkään sponsorillani, vaikka en ehtinytkään kotiuttamaan ja olen 10k häviöllä, mutta uskon homman jatkuvan edelleen, kunhan käydään nämä pakolliset sulkeiset ensin alta pois."
HOMMA EI JATKI ja sinun rahojasi on tasan se 10.000 euroa ahneen Plontzo-Pluntzurinn raskussa jonne ne eivät kuulu.
Alla ohjeet kuinka se sijoittamasi 10.000 palaa takaisin omaan taskuusi. Huomaa että sijoituksellesi juksee kokoajan Plontzon taskusta lainmukaista viivästyskorkoa. Sijoituksesi ajankohdasta riippouen sinulle on tulossa oikeudenkäyntien jälkeen Plontzolta noin. 15.000 euroa.
Ei mikään pöllömpi sijoitustuotto n. 5.000 10.000 sijoitukselle 4-5 vuodessa. ONNITTELUT!
HOPI HOPI poliisiasemalle ja toimimaan allaolevien ohjeiden mukaan!
On syytä laittaa totuus jälleen esiin.
Sen jälkeen kun huijattu on tehnyt rikosilmoituksen ja ilmoittanut yhtyvänsä asiassa huijaukseen syyllistyneen henkilön, yleisen syyttäjän hänelle vaatimaan rangaistusvaatimukseen, sekä rikosilmoituksensa jättämisen ohessa pyytää yleistä syyttäjää ajamaan huijatun vahingonkorvausta tulevassa rikosprosesessissa on homma hoidettu. Palvelu on kusetetulle aivan ilmainen ja varsin helppohoitoinen.
Tuomion ja Plontzolle määrrätyjen vahongonkorvausten jälkeen homma siirtyy paikallisen ulosottomiehen hoitoon. Huijatulle edelleen täysin ilmaiseksi.
Ulosottomies selvittää kusettajan olemassa olevat varat ulosottoselvityksessä. Tämän jälkeen Plontzolta ulosmitataan ulosottoselvityksessä löytyneistä varoista riittävä määrä tuomittujen vahingonkorvausten, oikeudenkäyntikulujen ja lainmukaisten viivästyskorkojen maksamisen vakuudeksi.
Mikäli Plontzo ei tuomittuja korvauksia maksa, ulosottomies pakkohuuttokauppaa tai muulla tavoin realisoi kusettajan omaisuuden.
Mikäli omaisuuden realisoinnista ei saada kertymään riittävästä varoja tuomittujen vahingonkorvausten, oikeudenkäyntikulujen sekä lainmukaisten viivästyskorkojen maksamiseksi, aloitetaan Plontzon palkasta tai eläkkeestä ulosmittaaminen laissa määriteltyjen vähimmäisosuuksien jälkeen.
Tämä ulosmittaus jatkuu niin kauan kuin koko vahingonkorvauksen pääoma sekä sille tuomionantamispäivästä lasketut lainmukaiset viivästyskorot ovat tulleet täysimääräisesti maksetuiksi.
Ulosmittaus kestää 20. vuotta lainvoimaisen maksamistuomion antamispäivästä lukien. Näillä näkymillä Plontzojen ulosotto kestää vuoteen 2032 - 2033, riippuen tulevien Plontzojen oikeudenkääyntien kestosta.
Ps
Mikäli Plontzo tuossa matkalla saa joitakin sattunaisia tuloja tai perintöä se luonnollisesti ulosmitataan heti.
Siis Hopi, HOPI poliisiasemalle ja tämä 400% varmuudella toimiva " 20.vuoden maksuautomaatti " käyntiin ja Plontzo vastuuseen.
Ainoa keino Pluntzulla on vältää korvauksien maksaminen on pysyä vaan edelleen perseaukisena vähintään vuoteen 2032 asti. Sitten se Pluntzurin ulosotto jo alkaa helpottamaan.
Jos sellainen ihme kävisi että Plontzo joltakin jotakin perisi, niin Perinnön ulosmittauksesta Plontzo selviää vain perinnöstä kieltäytymällä. Muuten vouti sen periinnönkin vie viimeistä euroa myöten. Peri Plontzo sitten vaikka kuinka vähän.
Palkasta lähtee ulosotto-osuus ja eläkkeestä ulosottomiehen vasta helppo onkin ulosmitata.
Kusetetulle jäsenelle asia on helppo, koska rikosilmoituksen tekemisen jälkeen syyttäjä ja ulosottomies hoitavat homman ihan " AUTOMAATTISESTI " ja ILMAISEKSI.
Ps
Tämä WinCapitassa kusetetulle 20. vuotta ilmainen ja "automaattinen " syyttämis, ulosmittaus sekä kustetun omalle tilille rahojen tilitysohjelma toimii 400% varmasti.
Kaikki WinCapitassa Plontzojen toimesta petetyt, HOPI, HOPI poliisiasemalle !!!! - 16+16
>Koita ymmärtää wc huijaus on ns. ponzi huijaus, jossa hyväuskoisilta kerätään sijoituksia lupaamalla valtavia tuottoja esim. valuuttakaupasta.
Olen muutamiin kirjoituksiisi törmännyt ja sanon suoraan, että en arvosta kaltaisiasi jäseniä vähääkään ja suorastaan halveksun sinua ja kaltaisiasi, mutta yhdessä asiassa olet toiminut oikein, nimittäin valitessasi vellihousun nimimerkiksi.SUN RAHOJA ON PONSORILLA SITÄ KAUTTA ETTÄ RAHAT ON PYÖRITETTY WC KAUTTA SINULLE.PONZI NÄÄS
- järjen
16+16 kirjoitti:
SUN RAHOJA ON PONSORILLA SITÄ KAUTTA ETTÄ RAHAT ON PYÖRITETTY WC KAUTTA SINULLE.PONZI NÄÄS
jättiläinen avautui.
- Velllihousu
Olen muutamiin kirjoituksiisi törmännyt ja sanon suoraan, että en arvosta kaltaisiasi jäseniä vähääkään ja suorastaan halveksun sinua ja kaltaisiasi, mutta yhdessä asiassa olet toiminut oikein, nimittäin valitessasi vellihousun nimimerkiksi.En minä, vaan ponzori nimesi minut velllihousuksi, kun en zijoittanut enempää, kuin 2 x kertaisen alkupanoksen. 07 syksyllä alkupanos oli 6 tonnia. Siellä koko potti kumuloituu ja on nykyisin jo monta miljoonaa.
Kun ilmeni, että valuuttakauppaa ei oltu wc:ssä käyty kävin muuttamassa wc:tä koskevan rikosilmoituksen koskemaan ponzoria. Nykyään ponzori kutsuu minua ky**väksi, koska hän joutui erikoissyyniin ja varoja on pantu vakuusvarikkoon. - Mr. Ponzi
Olen muutamiin kirjoituksiisi törmännyt ja sanon suoraan, että en arvosta kaltaisiasi jäseniä vähääkään ja suorastaan halveksun sinua ja kaltaisiasi, mutta yhdessä asiassa olet toiminut oikein, nimittäin valitessasi vellihousun nimimerkiksi.Miksi niiden rahojen kotouttamisessa on aikaraja ja miksi on olemassa sponsorit? Internet-aikakaudella riittäisi ilmoituslomake nettisivuilla, mutta kun siitä ei syntyisi sitä pyramidia! Piirrä nyt jumalauta paperille miten se sponsorikuvio toimii, niin näet sen pyramidin.
Ne 'voitot' tulee sponsoreiden keräämiltä uusilta jäseniltä.
Odotan mielenkiinnolla oikeudenkäyntiä. Pidän täysin mahdollisena Suomen valtion pyrkineen pääsemään samoille apajille.
- nauraneet vuosia
Itsekin olen aina ajatellut että WC:n toiminta on tuottavaa... Toisaalta eiköhän tyypit ihan piruuttain laittaneet WinCapita nimen juuri tuon WC:n takia..... Se oli semmoinen sisäpiirivitsi että sen kustannuksella on naurettu vuosia näille idiooteille "sijoittajille".
- Tollopeloton
millä rahalla, ne jotka sinne sijoitti niin rahnat meni..., paras kaverini erehtyi tuohon kusetukseen jonkun tutun tutun.. sponsorin kautta, ja kas parisen kuukautta niin sivut oli kiinni, ja päivänä yhtenä näytti sähöpostia mitä puolustusrintamalta yms oli tullut: kokous jossain... ja maksamalla 100eur tilillexxxx varmistat paikkasi ja saat vip jäsennyyden...jonka kaverini sanoi aikanaan liittyessään jo maksaneen..., eli pelimiehet vielä tyhmimiltä ottaa tuon satasen pois!!!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252058
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221460Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631161Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101047- 88942
- 80819
- 17807
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671