Tietääkö joku - kelpaako mustavalkoinen valokuva viisumihakemukseen ??
Viisumin valokuva
4
608
Vastaukset
- iskias
kiiinan suomen suurlähetystön sivuilta tai lähetä sähköposti, vastaavat kyllä ja varmempi kuin sivut.
- Luottamusmies
Maanantaina vein mustavalkoisilla kuvalla varustetun viisumihakemuksen ja eilen hain. Siis kelpaa!
Kiitos tiedosta! Anomuskaavakkeessa kehotetaan liittämään värikuva, mutta jotenkin aloin epäilemään pitääkö asia paikkansa.
- okotonkoton
Tuuli49 kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Anomuskaavakkeessa kehotetaan liittämään värikuva, mutta jotenkin aloin epäilemään pitääkö asia paikkansa.
taitaa vissiin kummatkin kuvat kelvata, tai on virkailian mielenlaadusta kiinni. kiinassa jos uusii viisumin niin ne haluaa aina varikuvan. jossain tapauksissa viela sen pitaa olla kuva missa on valkoinen tausta,,?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 36526
- 47516
- 25515
- 43492