Teemakilpailu on ratkennut!

Suomi24toimitus

Joulun alla julkaisimme kilpailun, jossa käyttäjille annettiin mahdollisuus Suomi24:n etusivun tuunaamiseen. Saimme kilpailuun lukuisia hyviä ehdokkaita, joista alkukarsinnan ja tiukan yleisöäänestyksen jälkeen lopulta valikoitui voittajaksi ja piakkoin julkaistavaksi uudeksi etusivun teemaksi tämä suomalaistakin suomalaisempi näkymä.

Kiitokset kaikille kilpailuun ja äänestykseen osallistuneille ja onnea voittajalle!

Terveisin,
Suomi24

6

643

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+7

Kuten tunnettua, S24:ssä kaikki kestää ja toiminta jumittaa, niin myös kilpailun voittajan päättäminen.

• sellaista se on

Olis voinut olla hiukka valoisampi. En äänestänyt tätä.

• Synkät päättäjät

Mun suosikki olis toi koivu,koska näin vanhemmiten näkö heikkenee ,niin se olis ollut valoisampi ja ihan yhtä suomalainen. Kesäyöthän on valosia.
        Mitäköhän suomalaista noin synkässä järvimaisemassa kuulaana kesäyönä on ? Se järvi varmaan mitä ei kunnolla edes erota !
        Ai niin täähän onkin vain tarkoitettu nuorille ja hyvän näön omistaville !

• kiinnostunut.

Koska se uusi teema julkaistaan etusivulle ja voittaja vai onko ne jo julkaistu?

• silmiä särkee

Ihan turhaa hölmöilyä taas ruotsalaiselta firmalta! Palatkaa vaikka vuoteen 2005, jolloin värit olivat selkeitä. Tässä esimerkki hyvästä ja luettavasta nettisivustosta. Eniro.2005. Ei pastellivärejä, ei oikeanpuoleisia valikota, ei "layer" mainoksia. Ihastelkaa: suomi24.fi mallia 2005
      http://web.archive.org/web/20050207010304/http://www.suomi24.fi/

• asdasadsad12

eipå!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe