Joulun alla julkaisimme kilpailun, jossa käyttäjille annettiin mahdollisuus Suomi24:n etusivun tuunaamiseen. Saimme kilpailuun lukuisia hyviä ehdokkaita, joista alkukarsinnan ja tiukan yleisöäänestyksen jälkeen lopulta valikoitui voittajaksi ja piakkoin julkaistavaksi uudeksi etusivun teemaksi tämä suomalaistakin suomalaisempi näkymä.
Kiitokset kaikille kilpailuun ja äänestykseen osallistuneille ja onnea voittajalle!
Terveisin,
Suomi24
Teemakilpailu on ratkennut!
6
671
Vastaukset
- 15+7
Kuten tunnettua, S24:ssä kaikki kestää ja toiminta jumittaa, niin myös kilpailun voittajan päättäminen.
- sellaista se on
Olis voinut olla hiukka valoisampi. En äänestänyt tätä.
- Synkät päättäjät
Mun suosikki olis toi koivu,koska näin vanhemmiten näkö heikkenee ,niin se olis ollut valoisampi ja ihan yhtä suomalainen. Kesäyöthän on valosia.
Mitäköhän suomalaista noin synkässä järvimaisemassa kuulaana kesäyönä on ? Se järvi varmaan mitä ei kunnolla edes erota !
Ai niin täähän onkin vain tarkoitettu nuorille ja hyvän näön omistaville !
- kiinnostunut.
Koska se uusi teema julkaistaan etusivulle ja voittaja vai onko ne jo julkaistu?
- silmiä särkee
Ihan turhaa hölmöilyä taas ruotsalaiselta firmalta! Palatkaa vaikka vuoteen 2005, jolloin värit olivat selkeitä. Tässä esimerkki hyvästä ja luettavasta nettisivustosta. Eniro.2005. Ei pastellivärejä, ei oikeanpuoleisia valikota, ei "layer" mainoksia. Ihastelkaa: suomi24.fi mallia 2005
http://web.archive.org/web/20050207010304/http://www.suomi24.fi/ - asdasadsad12
eipå!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709