Miksi blondin auton ohjauspyörässä on huulipunaa?
-Hän on soittanut torvea.
huumorintajuisille only
6
2295
Vastaukset
- onko vaaleatukkaisissa vikaa
En kyllä ymmärtänyt. Onko vaaleatukkaisissa jotain outoa muka, eikö suomalaisilla ole usein vaalea tukka. Miten niin hhuulipunaa. ihme juttu.
- blondiaivo
Kuule, se on hauskaa, että me brunetetkin ollaan blondeja - se on mielentila, you know
Korvien välissä tuuli ulvoo.. - Ihan outoa
blondiaivo kirjoitti:
Kuule, se on hauskaa, että me brunetetkin ollaan blondeja - se on mielentila, you know
Korvien välissä tuuli ulvoo..Aika outo tuo juttu ja sinun vastauksesi vielä oudompi. Miten niin ruskeatukkainen on vaaleatukkainen? Miten muka mielentila on yhteydessä tukan väriin? Ihan outoa on sitten se, että ruskeatukkaisella ja vaaleatukkaisella onkin yhtäkkiä sama mielentila. Ihme juttua sulla ja outo vitsi jos nyt ylipäätään on jokin vitsi. Ja jos kärsii tinnituksesta kannattaa hakeutua lääkäriin.
- ent.blondi
Ihan outoa kirjoitti:
Aika outo tuo juttu ja sinun vastauksesi vielä oudompi. Miten niin ruskeatukkainen on vaaleatukkainen? Miten muka mielentila on yhteydessä tukan väriin? Ihan outoa on sitten se, että ruskeatukkaisella ja vaaleatukkaisella onkin yhtäkkiä sama mielentila. Ihme juttua sulla ja outo vitsi jos nyt ylipäätään on jokin vitsi. Ja jos kärsii tinnituksesta kannattaa hakeutua lääkäriin.
entäs jos värjää hiukset sitten ei olekaan enää blondi, mutta silti pään SISÄLTÖ on ihan sama, eli ihan samalla tavalla brunette voi olla blondi, ja samalla tavalla blondi voi olla ei-blondi...
pointti oli siis, että...
PIILOBLONDIT ON RAUTAA!!!!
;DDDD - Putosin kärryiltä
ent.blondi kirjoitti:
entäs jos värjää hiukset sitten ei olekaan enää blondi, mutta silti pään SISÄLTÖ on ihan sama, eli ihan samalla tavalla brunette voi olla blondi, ja samalla tavalla blondi voi olla ei-blondi...
pointti oli siis, että...
PIILOBLONDIT ON RAUTAA!!!!
;DDDDSiis tavattoman kummallsia mielipiteitä. Mahtaako tukan värillä ollakaan mitään yhteyttä mihinkään. Sen olen huomannut, että vaaleatukkaisilla naisilla on usein bubiskarvoitus aika vaaleaa. Muuta en tiedä.
- hermomyrkky
Putosin kärryiltä kirjoitti:
Siis tavattoman kummallsia mielipiteitä. Mahtaako tukan värillä ollakaan mitään yhteyttä mihinkään. Sen olen huomannut, että vaaleatukkaisilla naisilla on usein bubiskarvoitus aika vaaleaa. Muuta en tiedä.
miksi mii? you?
Mulla on vihreät hiukset
mitä se kertoo kantajastaan
koska?
*tarttuu viimeiseen pistokseen*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479