Pesuus ja ja mulkutkin niin kuka olisi niin kiinnostunut että viitsisi katsoa ja kuka katsoo niin katsokoon pitkään niinn ettei tarvitse kahta kertaa katsoa! Minä en ruikuttaisi jos joku on sattunut kuvaamaan minua aataminpuvussa. Sen varaan lasken etten koskaan kulje pihapiirissä muutakuin uimapuvussa mitä rannallakin voitaisiin kuvata. Tyhmät ihmiset koittavat rahastaa keinolla millä hyvänsä jos he ovat joutuneet alasti!
Jos meillä näkyisi
2
271
Vastaukset
- minäkin...
Minäkin kuljen aina pihapiirissä soveliaassa asussussa ja saa katsella kuka tahansa. Idiootit jotka eivät ole olleet soveliaassa asussa koittavat rahastaa muka "kunnianloukkauksena!" ! Minä ohjaan pois pihapiirristäni ei soveveliaat. Uimapuvussa minäkin kuljen jos helle on! Ja jos joku näkee alasti niin en ala itkemään!
- sinulla
Minä en koskaan touhuile omalla phamaallakaan sellaista mikä ei katseita kestä. Aurinkoa otan aina uikkareissa enkä koskaan alasti sillä pihamme ei ole aidattuja niin etteikö kukaan pääsisi tulemaan juttusille jos haluaa.
Ja ketä kiinnostaa jonkun taviksen vehkeet jos sattuisi alasti joku kekkuloimaan pihamaallaan?
Jos jollain oli nettiin päässyt alastonkuva niin ihmettelen kuinka sellaisesta voi koko elämä mennä pilalle? Joo menehän se elämä pilalle jos ei saa rahaa ja rutkasti jostain ruttujen näyttämisestä.
Kannattaako omalla pihamaallaan harrastaa hävettäviä ja naurettavia harrastuksia joita ei kestä koko maailmalle levittää? Idiootteja ovat ne joilla on hävettäviä harrastuksia kotipiirissään! Ja samoin ne jotka eivät huolehdi tonttinsa siisteydestä mitenkään vaan keräävät romuläjiä naapureiden iloksi ja katseltaviksi.
Hoitamattomat tontit huolettaa kun ne näkyvät kaikkialle maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832294
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661622Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321134Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801130- 711083