Jos meillä näkyisi

kaikki...

Pesuus ja ja mulkutkin niin kuka olisi niin kiinnostunut että viitsisi katsoa ja kuka katsoo niin katsokoon pitkään niinn ettei tarvitse kahta kertaa katsoa! Minä en ruikuttaisi jos joku on sattunut kuvaamaan minua aataminpuvussa. Sen varaan lasken etten koskaan kulje pihapiirissä muutakuin uimapuvussa mitä rannallakin voitaisiin kuvata. Tyhmät ihmiset koittavat rahastaa keinolla millä hyvänsä jos he ovat joutuneet alasti!

2

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin...

Minäkin kuljen aina pihapiirissä soveliaassa asussussa ja saa katsella kuka tahansa. Idiootit jotka eivät ole olleet soveliaassa asussa koittavat rahastaa muka "kunnianloukkauksena!" ! Minä ohjaan pois pihapiirristäni ei soveveliaat. Uimapuvussa minäkin kuljen jos helle on! Ja jos joku näkee alasti niin en ala itkemään!

• sinulla

Minä en koskaan touhuile omalla phamaallakaan sellaista mikä ei katseita kestä. Aurinkoa otan aina uikkareissa enkä koskaan alasti sillä pihamme ei ole aidattuja niin etteikö kukaan pääsisi tulemaan juttusille jos haluaa.

Ja ketä kiinnostaa jonkun taviksen vehkeet jos sattuisi alasti joku kekkuloimaan pihamaallaan?

Jos jollain oli nettiin päässyt alastonkuva niin ihmettelen kuinka sellaisesta voi koko elämä mennä pilalle? Joo menehän se elämä pilalle jos ei saa rahaa ja rutkasti jostain ruttujen näyttämisestä.

Kannattaako omalla pihamaallaan harrastaa hävettäviä ja naurettavia harrastuksia joita ei kestä koko maailmalle levittää? Idiootteja ovat ne joilla on hävettäviä harrastuksia kotipiirissään! Ja samoin ne jotka eivät huolehdi tonttinsa siisteydestä mitenkään vaan keräävät romuläjiä naapureiden iloksi ja katseltaviksi.

Hoitamattomat tontit huolettaa kun ne näkyvät kaikkialle maailmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      711
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe