Pesuus ja ja mulkutkin niin kuka olisi niin kiinnostunut että viitsisi katsoa ja kuka katsoo niin katsokoon pitkään niinn ettei tarvitse kahta kertaa katsoa! Minä en ruikuttaisi jos joku on sattunut kuvaamaan minua aataminpuvussa. Sen varaan lasken etten koskaan kulje pihapiirissä muutakuin uimapuvussa mitä rannallakin voitaisiin kuvata. Tyhmät ihmiset koittavat rahastaa keinolla millä hyvänsä jos he ovat joutuneet alasti!
Jos meillä näkyisi
2
256
Vastaukset
- minäkin...
Minäkin kuljen aina pihapiirissä soveliaassa asussussa ja saa katsella kuka tahansa. Idiootit jotka eivät ole olleet soveliaassa asussa koittavat rahastaa muka "kunnianloukkauksena!" ! Minä ohjaan pois pihapiirristäni ei soveveliaat. Uimapuvussa minäkin kuljen jos helle on! Ja jos joku näkee alasti niin en ala itkemään!
- sinulla
Minä en koskaan touhuile omalla phamaallakaan sellaista mikä ei katseita kestä. Aurinkoa otan aina uikkareissa enkä koskaan alasti sillä pihamme ei ole aidattuja niin etteikö kukaan pääsisi tulemaan juttusille jos haluaa.
Ja ketä kiinnostaa jonkun taviksen vehkeet jos sattuisi alasti joku kekkuloimaan pihamaallaan?
Jos jollain oli nettiin päässyt alastonkuva niin ihmettelen kuinka sellaisesta voi koko elämä mennä pilalle? Joo menehän se elämä pilalle jos ei saa rahaa ja rutkasti jostain ruttujen näyttämisestä.
Kannattaako omalla pihamaallaan harrastaa hävettäviä ja naurettavia harrastuksia joita ei kestä koko maailmalle levittää? Idiootteja ovat ne joilla on hävettäviä harrastuksia kotipiirissään! Ja samoin ne jotka eivät huolehdi tonttinsa siisteydestä mitenkään vaan keräävät romuläjiä naapureiden iloksi ja katseltaviksi.
Hoitamattomat tontit huolettaa kun ne näkyvät kaikkialle maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763442
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302091Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä691941Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191510- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671277Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045