Mistä kannattais aloittaa tutkinta kun menee auto välillä ihan mykäksi.Ei tapahdu mitään kun kääntää virta-avaimesta. Kaikki on pimeenä. Sit kun kopisteee mistä milloinkin niin taas lähtee normaalisti käyntii. Onko jossain joku maadoitus häiriö tai vastaava. Akku uusi samoin virtalukko.
Jos jollain ollut samanlaista oiretta ja vika löytyi niin kiitos tiedoista.
Scenic 97
3
511
Vastaukset
- ren.
Tyypillinen ongelma ranskalaisissa,aina sähkövikaa.Vaihda pois koko auto,jos et sähköharmia halua korjailla vähän väliä.Loppuu sitten ihmettely.
- RTX-7
maadoitusvika eli putsaa akulta lähtevän miinus johdon molemmat päät ja kiristä tai pistä lisämaadoitus-
johto akulta vaikka moottorin nostokorvakkeen pultin alle, näin sain oman Rellun maadotus kuntoon. - 97
RTX-7 kirjoitti:
maadoitusvika eli putsaa akulta lähtevän miinus johdon molemmat päät ja kiristä tai pistä lisämaadoitus-
johto akulta vaikka moottorin nostokorvakkeen pultin alle, näin sain oman Rellun maadotus kuntoon.Kiitos neuvoista pitää putsata ja katsoa miten käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175