Skeptikoista

-TosiAsia-

Anatakaa skeptikoiden väitellä keskenään. Kysymys on lopulta siitä onko ufoja vai ei? Jos joku väittää toidisteiden puutetta, niin se on hänen ongelmansa ei sinun. Etsikööt itse todisteensa. Jokainen tietää itse minkä laisia todistaita kaipaa, joten toisen on turha antaa sellaista mitä toinen ei halua.

Niin se toimii kapuassakin. Osta itse, niin saat mitä haluat.

12

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epävarmojako?

      jos joku ei usko ufoihin, niin mitä hän häiriköi tällä palstalla? Minä olen ateisti, mutta en häiriköi uskovaisten palstoilla! Jospa joku skepo voisi vastata.

      • 1+10

        Kaipa ufoja saa muutkin ihmetellä kuin pelkästään alienaluksina niitä pitävät.


      • JediAlien
        1+10 kirjoitti:

        Kaipa ufoja saa muutkin ihmetellä kuin pelkästään alienaluksina niitä pitävät.

        Terve kritiikki on asiallista mutta solvaaminen ja panettelu on pahasta.
        -Sanoi hän, iskien terävällä sanan säilällä.-
        Peace.


    • Skeptikka

      Skeptikot ovat oikeassa niin kauan kunnes toisin todistetaan.

      Näin yksinkertaista tämä on.

      • Folio Mulder

        Jos ajattelee, että skeptikot ovat oikeassa kunnes toisin todistetaan. Skeptikoilla ei ole siis yhtikäs mitään todisteita eikä mitään tietoa maailmankaikeudesta jos tarkemmin ajatellaan, mutta heitä pitäsi pitää oikeassa olevina. Buhahahaha aika hupaisaa "ajattelua". Havinnoitsijoilla on havaintokokemuksensa. Eli toisella on=ei mitään ja toisella kokemus ja havainto :) Revi siitä !


      • sit.tod.
        Folio Mulder kirjoitti:

        Jos ajattelee, että skeptikot ovat oikeassa kunnes toisin todistetaan. Skeptikoilla ei ole siis yhtikäs mitään todisteita eikä mitään tietoa maailmankaikeudesta jos tarkemmin ajatellaan, mutta heitä pitäsi pitää oikeassa olevina. Buhahahaha aika hupaisaa "ajattelua". Havinnoitsijoilla on havaintokokemuksensa. Eli toisella on=ei mitään ja toisella kokemus ja havainto :) Revi siitä !

        Alieenien täytyy suorittaa julkinen esiintyminen, jonka tulee tapahtua jonkin eurooppalaisen suurkaupungin keskeisellä torilla. Tapahtumasta niiden on ilmoitettava vähintään 2 viikkoa aikaisemmin vähintään kahdessatoista laajalevikkisessä ja arvovaltaisessa sanomalehdessä. Laskeutumiseen tulee osallistua vähintään 3 alusta, joista yksi on jätettävä YK:n tiede – ja kulttuurijärjestön tutkittavaksi.
        Miehistöjen määrää valittaessa on siis huolehdittava siitä, että kaikki voivat vierailun päätyttyä palata kotiin kahdella aluksella.
        Jokaisella miehistön jäsenellä tulee olla kotigalaksinsa viranomaisten myöntämä virallinen matkustamiseen oikeuttava asiakirja, ja jokaisen on oltava tilaisuuden arvon mukaisesti hyvin pukeutunut ja sallittava valokuvatuksi tuleminen.
        Vierailun on kestettävä vähintään 1.6 tuntia. Jos tartuntavaaraa ei ole, kättely yleisön kanssa olisi suositeltavaa, mutta ei ehdoton vaatimus.
        Rauhanomaisen asenteensa osoitukseksi miehistön on aluksista ulos tullessaan kannettava valkoista lippua tai osoitettava ystävälliset aikeensa muulla sopivaksi katsotulla tavalla, esim. tuomalla yleisölle kotigalaksinsa kauneimpia kukkia.


      • T.Urkulainen
        sit.tod. kirjoitti:

        Alieenien täytyy suorittaa julkinen esiintyminen, jonka tulee tapahtua jonkin eurooppalaisen suurkaupungin keskeisellä torilla. Tapahtumasta niiden on ilmoitettava vähintään 2 viikkoa aikaisemmin vähintään kahdessatoista laajalevikkisessä ja arvovaltaisessa sanomalehdessä. Laskeutumiseen tulee osallistua vähintään 3 alusta, joista yksi on jätettävä YK:n tiede – ja kulttuurijärjestön tutkittavaksi.
        Miehistöjen määrää valittaessa on siis huolehdittava siitä, että kaikki voivat vierailun päätyttyä palata kotiin kahdella aluksella.
        Jokaisella miehistön jäsenellä tulee olla kotigalaksinsa viranomaisten myöntämä virallinen matkustamiseen oikeuttava asiakirja, ja jokaisen on oltava tilaisuuden arvon mukaisesti hyvin pukeutunut ja sallittava valokuvatuksi tuleminen.
        Vierailun on kestettävä vähintään 1.6 tuntia. Jos tartuntavaaraa ei ole, kättely yleisön kanssa olisi suositeltavaa, mutta ei ehdoton vaatimus.
        Rauhanomaisen asenteensa osoitukseksi miehistön on aluksista ulos tullessaan kannettava valkoista lippua tai osoitettava ystävälliset aikeensa muulla sopivaksi katsotulla tavalla, esim. tuomalla yleisölle kotigalaksinsa kauneimpia kukkia.

        Turun torille !


      • Kylmääkituruus
        T.Urkulainen kirjoitti:

        Turun torille !

        Sää tommost menit luppaamaa. Onk sul eres mittä valtuuksii siihe.

        Etkä sää sit eres kertonu, pitäisik uhvoäijie tulla Kauppatoril vai Puutoril. Mää ehrottaisi Puutorii, jos sul ny mittää valtuuksii sii asias o. Siihe vanha kusiputka nurkal, mist Föörpumi Ykä autot läksivä Naantalii. Ne ku o tulos mone kymmene valovuare pääst ja ne suunnista niitte vanhoje maamerkkie mukka.


      • T.Urkulainen
        Kylmääkituruus kirjoitti:

        Sää tommost menit luppaamaa. Onk sul eres mittä valtuuksii siihe.

        Etkä sää sit eres kertonu, pitäisik uhvoäijie tulla Kauppatoril vai Puutoril. Mää ehrottaisi Puutorii, jos sul ny mittää valtuuksii sii asias o. Siihe vanha kusiputka nurkal, mist Föörpumi Ykä autot läksivä Naantalii. Ne ku o tulos mone kymmene valovuare pääst ja ne suunnista niitte vanhoje maamerkkie mukka.

        Puutorin kusiputka, valtuuret anto mun henkiopas.


      • Asikkilanotsoni
        Folio Mulder kirjoitti:

        Jos ajattelee, että skeptikot ovat oikeassa kunnes toisin todistetaan. Skeptikoilla ei ole siis yhtikäs mitään todisteita eikä mitään tietoa maailmankaikeudesta jos tarkemmin ajatellaan, mutta heitä pitäsi pitää oikeassa olevina. Buhahahaha aika hupaisaa "ajattelua". Havinnoitsijoilla on havaintokokemuksensa. Eli toisella on=ei mitään ja toisella kokemus ja havainto :) Revi siitä !

        "Skeptikoilla ei ole siis yhtikäs mitään todisteita"

        Eikä missään nimessä tarvikkaan olla!.
        Skeptikko ei usko vaan vaatii todisteita. Skeptikko ei siis sano "en usko että elämää on muualla universumissa kuin maapalolla". Kaikki muut on sitten vain ihan tavallisisa inttäjiä, eikä skeptikkoja :).

        Ja vaikka kuinka haluais, ni se että joku/jotkut vain sanoo jonkun asian olevan niin, ei tee siitä totta!.


    • KV

      Oikeastaan skeptikot eivät ole ufototuuksien suurimpana esteenä. Jokaista skeptistä ufotutkijaa kohti on vähintään kymmenen ufokannattajaa, joiden pitäisi skeptikoiden sijaan onnistua myymään todisteensa tavalliselle kansalle. Totuus on että suuri osa tavallisista ihmisistä ei ole pätkän vertaa kiinnostunut ufoista. Nämä ihmiset tuskin ovat laajasti tutustuneet skeptisiin argumentteihin. Ei suinkaan. He käyttävät ns. maalaisjärkeä. Media esittelee ufoilmiötä kajahtaneiden ihmisten puuhasteluna, ja ikävä kyllä, se on pitkälle totta. Jos uskottavuutta halutaan lisätä, se ei tapahdu ilman skeptikkojen apua.
      (Skeptikolla en tarkoita kaiken kieltäjää, kuten se näytetään ufopiireissä usein ymmärrettävän.)

      • vnbrxnb

        Sanoisin skeptikkona että kyllä useimmat ihmiset ovat kiinnostuneita ufoilmiöstä, mutta minä kuulen kaikilta sellaista että kukaan ei häpeän vuoksi uskalla puhua kokemuksistaan mihinkään viralliselle taholle, mukaanlukien ufojärjestöt. Sen sijaan kun olen paikkakunnallani haastatellut ihmisiä, joku aina tuntee jonkun joka oli havainnut ufon ja tällä tavalla tämä salapoliisityö sitten etenee pikkuhiljaa.

        Tunnussanana on häpeä. Se toistuu aina. Sen sijaan kun olen itse skeptisenä tutkijana haastatellut heitä ja tehnyt selväksi että olen kiinnostunut tapauksesta, enkä lähde suureen ääneen mainostamaan minkäänlaista uskomusta, he yllättäen alkavat luottaa minuun ja uskaltavat siksi myös mainita toisista kokijoista joista ovat kuulleet. Toisinsanoen omaan kokemukseen perustuen väittäisin että ns. ufouskovaiset, tai jumalan hullut, ihan miten vain halutaan sanoa, ovat tehneet suurimman karhunpalveluksen itselleen, alkaen esittämään totuuksina sellaisia asioita mistä heillä ei ole mitään muuta tukea kuin oma uskomuksensa.

        Olen itse yrittänyt pitää siitä lauseesta kiinni kuin, minä uskon, mutta minä en tiedä. Sen sijaan esimerkiksi tuossa kadonneen naisen tapauksessa tulee hyvin kärjistetysti, mutta hyvin ilmi se kuinka ufouskovaiset ajattelevat kaikkien outojen tapausten olevan automaattisesti ulkoavaruuden humanoidien tekosia, eikä ilmiö voi johtua mistään muusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe