polttopuut?

Lahdesta?

Mistä olette ostaneet tai tilanneet polttopuita Lahdessa? Hinta?

20

8546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirjolauneelta

Itse tilasin puut tänä vuonna tälläiselta kun www.klapijukka.fi . Homma toimi ja vaikutti ammattimaiselle. Kuiva koivu tuli kotipihaan ja puut maksoin toimittajalle suoraan pankkikortilla. Ilmeisesti toimittaa laajalle mm. Lahden alueelle.

• timberlandia

Radiomäeltä saa ilmaiseksi

• Seppo Sepon Seppo

Myös Vapon pinosta olen hakenut.Oli kuivaa.

• lainaaja.

En tiiä mistä naapuri klapinsa hommaa, mut hyviä ovat ja sauna lämpenee niillä oikein hyvin, ainakin omani.

• Toimitan Lahteen klapeja 2 pnokuution erissä pakettiautolla liiteriin asti.
        Koivu 60€ leppä 50€ haapa 45€ pinokuutio jossa on 30% enemmän kun ns. heittokuutiossa jota edes ei voi mitata.

• debit/velotus
        tosimiesxl kirjoitti:

Toimitan Lahteen klapeja 2 pnokuution erissä pakettiautolla liiteriin asti.
        Koivu 60€ leppä 50€ haapa 45€ pinokuutio jossa on 30% enemmän kun ns. heittokuutiossa jota edes ei voi mitata.

hirveen kalliit puut sulla!mä myyn naapurin liiteristä puolet halvemmalla,tosin sillo joutuu ne itte kantaa,valikoida ja pinota.

• lämmittäjä
        tosimiesxl kirjoitti:

Yhteystietosi??

• Anonyymi
        tosimiesxl kirjoitti:

Onko vielä puuta

• debit/velotus

munko yhteystiedot?

• dugh

nii just

• mummolahdesta

Oliko sitten pino- tai heittokuutio, niin levällään ne on aina siinä kenturalla.
      Olen aina ihmetellyt, miksei puita myydä painon mukaan. Eli reilusti hinta EUR / 100 kg. Saa tuoda säkissä tai vaikka kuormaajan kauhassa. Eikö näin olisi helpompaa?
      Puntareissa kyllä riittää kiloja, punnitaanhan rekan akselipainojakin.

• hyvinmeneelahdessa

Patomäessä on hyvin metsän reunassa pari taloa jossa ukot duunaa lisää sen minkä pimeän turvi haen.Porvoojoentie niin saan auton hyvin siihen ei kukaan nää

• TTA1

Hei,

Pahoittelen, jos näin on päässyt käymään. Olisipa kiva jos ilmoittaisit nimesi, koska vastaamattomia sähköposteja ei löydy. Mihin lie lähetetty? Aivan samoin voisin itse ruveta ilmoittamaan ihmiset nimeltä, jotka tilaavat puut pihaan ja rahoja ei saa ikinä.... ainiin, ei voikkaan, koska asiakas ei ole yrittäjä????

• pöllin-pöllijä

Launeelta, naapurin vajasta.

• Uuniukko

www.klapejakotiin.fi olen tilannut suoraan netin kautta ja kotiin kuljetus tuli heti seuraavana päivänä. Nopea ja asiallinen palvelu.

• Anonyymi

Kärkölästä Timo Ståhlilta. Tuo 33 cm tai esim hellapuuta 25 cm. Erittäin varma toimitus ja kuivaa puuta. Soita ja kysy, löytyy netistä.

• Anonyymi

Onko tiedossa Lahdessa hyvän klapin myyjää?

• Anonyymi

Luhtikylässä Syväranta myy polttopuuta.
        Tilasin puita yli vuosi sitten, eikä vieläkään ole pihaan saapuneet.
        Että Syvärannalta ei ainakaan…

• Anonyymi

PÄEVÄÄ minulla on kuivaa plapia myyvvä,kuhan saahat järkkätä lappakiskohon lappii,ilmottelenn tääl palstallan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4363
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2016
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      62
      1687
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1363
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      923
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe