En kyllä asioi eräässä keskustan Valintatalossa enää koskaan. Ihme, jo toistamiseen kun yritin katsoa olutvalikoimasta tummaa olutta, perääni liimaantui vartija. Mikä ihme se oikein on, että tyhjässä kaupassa naisasiakas joka seisoo sekunnin hyllyn vieressä, voi vetää noita nuoria kolleja puoleensa.
Olen alkanut kärsiä paniikkihäiriöstä ko. paikassa asioidessani, enkä uskalla ostaakaan sieltä juuri mitään.
Parempi, etten mene edes käymään lähellä niin saavat pitää tuotteensa hyllyssä.
On vartijoilla ilmeisesti pakko provosoida jotain näkyvää, että saavat paikkansa pitää. Minä en aio mennä provosoitavaksi enää. Jeesus mitä asiakaspalvelua.
Pitäisikö asiakkaan palvella V-talon vartijoita keskustassa
pitäkää tuotteenne
2
226
Vastaukset
Ujo vartija haluaisi treffeile kanssasi mutta ei uskalla pyytää sinua lähtemään.Seuraavalla kerralla kysy miten olis treffit.
- uh
en valitettavasti uskalla kokeilla tällaista, mutta en muuten varmasti osta V:stä enää mitään, etten häiritse heidän tuotehyllynsä järjestystä pelkällä katseellani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483