Soittoäänet

quqqu

Kertokaa nyt joku viisas, miten saa laitettua iPhoneen jostain omasta biisistä soittoäänen...
Neuvokaa ihan alusta asti, oon lukenut kaikenlaisia ohjeita koko päivän, mutta mikään ei onnistu.
Laittakaa linkki, jos jostain pitää ladata joku ohjelma, koska nuo ohjeet on niin täydellistä sekasotkua täynnä, että oikeaa ohjelmaa ei löydä jos vaan sanotaan, että lataa se ja se.

Kiitos etukäteen.

59

19923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '
      • quqqu

Yritin tuolla jo aiemmin, mutta ei se onnistunut. Nyt sain kuitenkin homman hoidettua toista kautta. :)

• '
        quqqu kirjoitti:

Yritin tuolla jo aiemmin, mutta ei se onnistunut. Nyt sain kuitenkin homman hoidettua toista kautta. :)

Ohjeita noudattamalla soittoäänen teko on helppoa kuin heinänteko! Haet ensin kappaleen musiikkitiedostoistasi, muokkaat sitä (huom. vain 40 sekuntia maximipituus) ja siiirrät sen iTunesiin. Nyt vielä synkronoit soittoäänen puhelimeesi, siinä se. Miksei sulla onnistunut? Itse teen tuon Mac koneella, Windowsista tässä tapauksessa ei ole tietoa. Pääsin jo pari vuotta sitten pois windowsista (onneksi) ja olen ollut tyytyväinen Mac käyttäjä....

• quqqu
        ' kirjoitti:

Ohjeita noudattamalla soittoäänen teko on helppoa kuin heinänteko! Haet ensin kappaleen musiikkitiedostoistasi, muokkaat sitä (huom. vain 40 sekuntia maximipituus) ja siiirrät sen iTunesiin. Nyt vielä synkronoit soittoäänen puhelimeesi, siinä se. Miksei sulla onnistunut? Itse teen tuon Mac koneella, Windowsista tässä tapauksessa ei ole tietoa. Pääsin jo pari vuotta sitten pois windowsista (onneksi) ja olen ollut tyytyväinen Mac käyttäjä....

No en tiedä miksei se onnistunut, en ole oikein ekspertti näiden tietokoneiden kanssa. Ja mulla on Windows Vista... Täytyy yrittää tuota kautta vielä, kun haluan lisää soittoääniä.

• '
        quqqu kirjoitti:

No en tiedä miksei se onnistunut, en ole oikein ekspertti näiden tietokoneiden kanssa. Ja mulla on Windows Vista... Täytyy yrittää tuota kautta vielä, kun haluan lisää soittoääniä.

Hakukentästä valitset kappaleen (haku menee omiin musiikkitiedostoihisi) uploadaat kappaleen näkyviin, valitset kappaleesta kohdan (40 sec) ja lataat sen (menee iTunesiin). Nyt näet soittoäänet iTunesissa ja synkronoit puhelimeesi. Onhan sulla iTunes?

• quqqu
        ' kirjoitti:

Hakukentästä valitset kappaleen (haku menee omiin musiikkitiedostoihisi) uploadaat kappaleen näkyviin, valitset kappaleesta kohdan (40 sec) ja lataat sen (menee iTunesiin). Nyt näet soittoäänet iTunesissa ja synkronoit puhelimeesi. Onhan sulla iTunes?

On iTunes. Luulisin, että se biisi oli väärää tiedostomuotoa, eikä ehkä sen takia siirtynyt puhelimeen.

• quqqu
        quqqu kirjoitti:

On iTunes. Luulisin, että se biisi oli väärää tiedostomuotoa, eikä ehkä sen takia siirtynyt puhelimeen.

Jes, onnistuhan se tuollakin nyt!!! Kiitos! :)

• Neuvoton Pasi
        quqqu kirjoitti:

Jes, onnistuhan se tuollakin nyt!!! Kiitos! :)

Nyt minun puhelimeen on tullut ihan outo juttu,
        minulle soitettaessa toimii vaan pelkkä värinä eikä
        valittu soittoääni kuulu ollenkaan. Mikähän vikana ?

Menen nrormaalisti Asetukset, Äänet, Soitto siellä valittuna
        ksylofoni ja volumea riittävästi, joka kyllä testattaessa kuuluu.
        Sitten kun minulle soitetaan, niin pelkkä värinä. Auttakkee ihmeessä !

• '
        Neuvoton Pasi kirjoitti:

Nyt minun puhelimeen on tullut ihan outo juttu,
        minulle soitettaessa toimii vaan pelkkä värinä eikä
        valittu soittoääni kuulu ollenkaan. Mikähän vikana ?

Menen nrormaalisti Asetukset, Äänet, Soitto siellä valittuna
        ksylofoni ja volumea riittävästi, joka kyllä testattaessa kuuluu.
        Sitten kun minulle soitetaan, niin pelkkä värinä. Auttakkee ihmeessä !

Nappuka ylhäällä vasemmalla.....

• Neuvoton Pasi
        ' kirjoitti:

Nappuka ylhäällä vasemmalla.....

Hei, kiitoksia paljon vinkistäsi. Siellähän se napukka oli ja taas soi.
        Sorry tämä tyhmyyteni, mutta kun minulla on
        ollut IPhone vasta muutaman viikon...
        Mahtava värkki muuten...

• eitajua
        ' kirjoitti:

Itselläkin on kyllä samaa ongelmaa. Olen uusi apple käyttäjä joten kaikki ei ole ihan selvää, mutta mitenköhän tuon uploadin jälkeen tuon biisin saa ylipäätään ladattua itunesille???

• quqqu
        eitajua kirjoitti:

Itselläkin on kyllä samaa ongelmaa. Olen uusi apple käyttäjä joten kaikki ei ole ihan selvää, mutta mitenköhän tuon uploadin jälkeen tuon biisin saa ylipäätään ladattua itunesille???

Kun kytket puhelimen tietsikkaan, se menee sinne automaattisesti synkronoinnin yhteydessä.

• MuutenTyytyväinenMac

http://audiko.net/

Ei aukea!!!
        Yritn tehdä biiseistä soittoääniä GarageBand ohjelman avulla ja muu muutin m4a tiedostot muotoon m4r kuten ydellä netti sivulla neuvottiin. Tämän jälkeen itunes ei huolinu näitä soittoääni kansioon. GarageBandilla oli helppo ottaa biisitä 40 sec pätkä. Mut ei sit kuitenkaan loppu tuolos ollu se mitä toivo. eli ei soittoääniä

• Mac-caM
        MuutenTyytyväinenMac kirjoitti:

Ei aukea!!!
        Yritn tehdä biiseistä soittoääniä GarageBand ohjelman avulla ja muu muutin m4a tiedostot muotoon m4r kuten ydellä netti sivulla neuvottiin. Tämän jälkeen itunes ei huolinu näitä soittoääni kansioon. GarageBandilla oli helppo ottaa biisitä 40 sec pätkä. Mut ei sit kuitenkaan loppu tuolos ollu se mitä toivo. eli ei soittoääniä

Audiko.net toimii minulla kuin junan vessa. Kaiva sieltä iTunesista esiin kohta "soittoäänet" ja R-U-K-S-A-A ne soittoäänet, jotka haluat siirtää puhelimeesi. Jos et tätä ole tehnyt, soittoäänet eivät siirry, vaikka ne siellä iTunesissa ovatkin......

• muutenTyytyväinenMac
        Mac-caM kirjoitti:

Audiko.net toimii minulla kuin junan vessa. Kaiva sieltä iTunesista esiin kohta "soittoäänet" ja R-U-K-S-A-A ne soittoäänet, jotka haluat siirtää puhelimeesi. Jos et tätä ole tehnyt, soittoäänet eivät siirry, vaikka ne siellä iTunesissa ovatkin......

Ku en saa edes siirrettyä näitä soittoäänen kriteetit täyttäviä pätkiä sinne kohtaan soittoäänet. Normaalit m4a muodos olevat biisit se ottaa sinne soitto ääni kansioon mut ne ei taas kelpaa iPhonelle. Ja kun muutan m4a:n m4r:ksi tai mva:ksi niin iTunes ei enää ota niitä soittoäänikansioon.
        Eli olen muuttanut sekä m4r:ksi että mva:ksi ja GarageBandissä pätkässyt sovasta kohdasta alle 40sec.
        Eilen aukes tuo audiko.net mut sieltä kun yritin se pyys puhelin numeroa sitte tuli teksti viestiä missä kerrottiin palvelusta joka maksaa 7€/saapunut viestin joten poistin palvelun saman tien sen jälkeen tuli vielä kolme tekstari missä kerrottiin että palvelu on suljettu.

• Mac-caM
        muutenTyytyväinenMac kirjoitti:

Ku en saa edes siirrettyä näitä soittoäänen kriteetit täyttäviä pätkiä sinne kohtaan soittoäänet. Normaalit m4a muodos olevat biisit se ottaa sinne soitto ääni kansioon mut ne ei taas kelpaa iPhonelle. Ja kun muutan m4a:n m4r:ksi tai mva:ksi niin iTunes ei enää ota niitä soittoäänikansioon.
        Eli olen muuttanut sekä m4r:ksi että mva:ksi ja GarageBandissä pätkässyt sovasta kohdasta alle 40sec.
        Eilen aukes tuo audiko.net mut sieltä kun yritin se pyys puhelin numeroa sitte tuli teksti viestiä missä kerrottiin palvelusta joka maksaa 7€/saapunut viestin joten poistin palvelun saman tien sen jälkeen tuli vielä kolme tekstari missä kerrottiin että palvelu on suljettu.

Jos et osaa, en voi mitään. Itselläni on puhelimessani kymmeniä itse tekemiäni/omista biiseistä tehtyjä soittoääniä.

Vähän ihmettelen....

• quqqu

Koeta vielä...:)) Tämä on ohje Windowsille.

Lataat koneelta biisin, valitset sitten mieluisan biisin pätkän ja TALLENNAT sen koneelle (Windowsin Firefox lataa sen -Ladatut tiedostot- osioon ainakin mun koneessa) ja siirrät sen iTunesiin soittoääniin. Sitten synkronoit puhelimen.

p.s kannattaa kytkeä johto tietsikkaan vasta sitten, kun alat synkronoimaan. Mulla oli joskus samaan aikaan puhelin latauksessa ja biisi ei siirtynyt soittolistalle silloin...

• quqqu
        quqqu kirjoitti:

Koeta vielä...:)) Tämä on ohje Windowsille.

Lataat koneelta biisin, valitset sitten mieluisan biisin pätkän ja TALLENNAT sen koneelle (Windowsin Firefox lataa sen -Ladatut tiedostot- osioon ainakin mun koneessa) ja siirrät sen iTunesiin soittoääniin. Sitten synkronoit puhelimen.

p.s kannattaa kytkeä johto tietsikkaan vasta sitten, kun alat synkronoimaan. Mulla oli joskus samaan aikaan puhelin latauksessa ja biisi ei siirtynyt soittolistalle silloin...

p.s. p.s.

Älkää klikatko sitä mainosta sieltä alareunasta, jossa lukee: "Send Ringtones to your Cell"!!!!
        se on maksullinen P''''a

• Mac-caM
        quqqu kirjoitti:

p.s. p.s.

Älkää klikatko sitä mainosta sieltä alareunasta, jossa lukee: "Send Ringtones to your Cell"!!!!
        se on maksullinen P''''a

Avaa http://www.audiko.net -> upload -> valitse biisi koneeltasi -> create ringtone -> download ringtone for iPhone -> avaa iTunes ja synkronoi soittoääni puhelimeesi.

Näin teen sen Macillani, lienee sama Windowsissakin.

Toivottavasti tämä ohje poistaa epätietoisuudet...

• muutenTyytyväinenMac
        Mac-caM kirjoitti:

Avaa http://www.audiko.net -> upload -> valitse biisi koneeltasi -> create ringtone -> download ringtone for iPhone -> avaa iTunes ja synkronoi soittoääni puhelimeesi.

Tähän asti olen yrittänyt safarilla joka aukee aina automaattisesti ku klikkaa linkkiä.
        Firefoxilla onnistui heti!!
        Kiitokset opettajille ja neuvonantajille kärsivällisyydestä!!!

• Mac-caM

Tähän asti olen yrittänyt safarilla joka aukee aina automaattisesti ku klikkaa linkkiä.
        Firefoxilla onnistui heti!!
        Kiitokset opettajille ja neuvonantajille kärsivällisyydestä!!!

Itse teen sen safarilla, onnistuu luonnikkaasti....

• NU
        Mac-caM kirjoitti:

minä sain tehtyä soittoäänen iTunesiin, mutta kun sykronoin iPhonen, niin ei se ainakaan tuonne puhelimen soittoäänet-listaan ilmesty... Mihin tuo soittoäänen pitäisi iPhonessa siis tulla? Ja mikä voi olla vikana kun ei siirry iTunesista iPhoneen? on ruksattu yms.

• d
        NU kirjoitti:

minä sain tehtyä soittoäänen iTunesiin, mutta kun sykronoin iPhonen, niin ei se ainakaan tuonne puhelimen soittoäänet-listaan ilmesty... Mihin tuo soittoäänen pitäisi iPhonessa siis tulla? Ja mikä voi olla vikana kun ei siirry iTunesista iPhoneen? on ruksattu yms.

Asetukset -> äänet -> Soittoääni, sieltä aukeaa lista soittoäänistä.....

• nu
        d kirjoitti:

ei siirtyny sinne soittoääniin...

• yllättynyt..
        nu kirjoitti:

ihan totta onko noin yksinkertaisesta asiasta tehty noin monimutkainen? en taidakaan hankkia iphonea..

• quqqu
        yllättynyt.. kirjoitti:

ihan totta onko noin yksinkertaisesta asiasta tehty noin monimutkainen? en taidakaan hankkia iphonea..

On totta, että itsetehdyn soittarin lisääminen on ainakin alussa mutkikasta. Eri selaimet ja koneet kun eivät funkkaa yksiin. En tiedä, onko tilatun soittoäänen toiminta yhtä syvältä. :)

Olen koittanut erilaisia keinoja tuohon itsetehdyn soittarin lisäämiseksi ja tuntuu, että joka kerta se on jotenkin vähän erilainen homma. Sen latauksen jälkeen se on kuitenkin tallennettava koneelle ja sieltä, mihin se on ladattu, se täytyy vetää iTunesiin ja sitten puhelin kiinni koneeseen ja synkronointi alkaa itsestään.

• d
        nu kirjoitti:

Mikä hemmetin puhelin sulla on? Kolmella napauksella soittoääniin! Jos et osaa, olet toope! Älä hemmetissä hanki älypuhelinta jos ei itsellä ole älyä!

• quqqu
        d kirjoitti:

Mikä hemmetin puhelin sulla on? Kolmella napauksella soittoääniin! Jos et osaa, olet toope! Älä hemmetissä hanki älypuhelinta jos ei itsellä ole älyä!

Ei saa heti epäilemään toisten älyä jos joku asia ei toimi loogisesti! :) Nii, prrrrkl!

• d
        quqqu kirjoitti:

Ei saa heti epäilemään toisten älyä jos joku asia ei toimi loogisesti! :) Nii, prrrrkl!

Jos ei hallitse edes perusasiaoita iPhonesta, on aivan turha yrittää asentaa omia soittoääniä puhelimeen, kun ei löydä edes valmiiksi asennettuja ääniä!!!!!!

Ootteko ihan tumpeloita????

Lopetan neuvomiset tähän paikkaan ja poistun täältä, ADIOS!

V.ttu!

• Iphonee
        d kirjoitti:

Jos ei hallitse edes perusasiaoita iPhonesta, on aivan turha yrittää asentaa omia soittoääniä puhelimeen, kun ei löydä edes valmiiksi asennettuja ääniä!!!!!!

Ootteko ihan tumpeloita????

Lopetan neuvomiset tähän paikkaan ja poistun täältä, ADIOS!

V.ttu!

Siis sä se fiksu oot, osaat kaiken ja jopa melkein "käyttäytymisenkin!" Jos joku ei heti paikalla osaa jostain uudesta laitteestaan kaikkia ominaisuuksia, niin sou wat!
        Kannattaa ottaa happea ja jättää tosiaan nämä palstat parempihermoisille.

• '
        Iphonee kirjoitti:

Siis sä se fiksu oot, osaat kaiken ja jopa melkein "käyttäytymisenkin!" Jos joku ei heti paikalla osaa jostain uudesta laitteestaan kaikkia ominaisuuksia, niin sou wat!
        Kannattaa ottaa happea ja jättää tosiaan nämä palstat parempihermoisille.

Ennenkuin kysytte iPhonesta yhtään mitään lukekaa käyttöohje!!!

http://manuals.info.apple.com/fi_FI/iPhone_Kayttoopas.pdf

Kun osaatte käyttöohjeen, ei enää tarvitse kysellä typeriä täällä!!!!

• ongelma aapo
        d kirjoitti:

Minulla ei millään ilmesty nuo lataamani m4r tiedostoissa olevat soittoäänet soittoäänikansioon millään. Olen synkronoinut iphonen varmasti jo 8 kertaa ja kokeillut eri johdoillakin, pitänyt välillä taukoa, ruksinut kaikki ja lisännyt samalla kertaa myös tavallisia biisejä. Millään sivustolla tai palstalla ei kerrota tai puhuta tästä ongelmasta muuta kuin tuo yksi kommentti eikä siitäkään ole mtn apua. Tietääkö kukaan yhtään mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä, sillä millään sivuilla ei ole apua tähän pulmaan.

• moippo
        ongelma aapo kirjoitti:

Minulla ei millään ilmesty nuo lataamani m4r tiedostoissa olevat soittoäänet soittoäänikansioon millään. Olen synkronoinut iphonen varmasti jo 8 kertaa ja kokeillut eri johdoillakin, pitänyt välillä taukoa, ruksinut kaikki ja lisännyt samalla kertaa myös tavallisia biisejä. Millään sivustolla tai palstalla ei kerrota tai puhuta tästä ongelmasta muuta kuin tuo yksi kommentti eikä siitäkään ole mtn apua. Tietääkö kukaan yhtään mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä, sillä millään sivuilla ei ole apua tähän pulmaan.

heiii!! mulla nyt ihan sama ongelma,eikä kukaan missään kerro kuinka sen saa sinne soittoääni listaan! menee vaan ipodiin.. hajottaa...

• Antero jööti -380-
        ' kirjoitti:

Ennenkuin kysytte iPhonesta yhtään mitään lukekaa käyttöohje!!!

http://manuals.info.apple.com/fi_FI/iPhone_Kayttoopas.pdf

Kun osaatte käyttöohjeen, ei enää tarvitse kysellä typeriä täällä!!!!

Älä nyt kuvittele että se on joku Androidi jossa kaikki mp3 käy!
        Lataa appstoresta niin onnistuu! ei maksa paljoo!

• -turhautunut-

Kerro sä mulle mistä saan ostettua tuon vanhemman i phonen,eli i phone 3 G..ilman sitä S:ää :D

• quqqu

Miksi ei S.ää? 3GS:säkin on huono akku, mutta 3G:ssä vielä huonompi. Mutta käytettynä niitä varmaan saa. En kyllä suosittele!

• nettihuuto....

...käytettynä esim. huutonetistä.

• MD

Ei mulla tuu sinne iTunesiin mitään kohtaa "soittoäänet"! Osaisiko joku auttaa mistä sieltä iTunesista löytää sellaisen kohdan?

• Niin vaikee PONI

Mene ja hanki Androi puhelin, jossa jokaisesta laiteen mm mp3 piisistä voi laitaa minkä tahansa soittoääneksi. ihan vaan pelkästään puhelimesta itsestään.
      ja jopa editoida hiljaiset alut pois.
      Eikä tarvita mitään ihme ohjelmia, kuin iTunes tai muita.

• juusto11

Androidit on syvältä.Ei edes kalenteri ohjelma toimi kunnolla.
        Eikä voi soittaa nettisivulla oleviin puhelinnumeroihin toisin kuin iPhonella.

• MD

Löysin sittekki...

• MD

Hoksasin koko jutun!!!!!! IHAN HELPPOA KUN VAAN OSAA!!!!!!!!

(Siis koko soittoäänen siirto...)

• Teemu
        MD kirjoitti:

Hoksasin koko jutun!!!!!! IHAN HELPPOA KUN VAAN OSAA!!!!!!!!

(Siis koko soittoäänen siirto...)

ensin aukase ohjelman nimeltä audiko www.audiko.net ja audikon sivulla painaa siniselläpohjalla olevaa laatikkoa jossa lukkee ,että upload. sen jälkeen kun avautuu ikkuna niin selaat ja haet omalta koneelta haluamasi biisin. odotat ,että prosentit latautuu 100% siinä palakissa ja sen jäläkeen alakaa valitsemasi biisi soimaan. kun olet muokannu biisin halumasilaiseksi paina create ring tone.
        se latautuu ja kuuluu plim ääni jos kajarit päällä ,sitte painat oikealla olevaa download kohtaa kyseisen kappaleen kohalla ja voit joko tallentaa sen koneellesi tai aukaista suoraan itunesilla. sitte itunes auki ja puhelin piuhan nokkaan jos ei ole jo ja sieltä vasemmalta puolelta kohdasta LAITTEET valitset iphone (****) sulukeiden sisällä varmaan oma nimesi sitte ylhäältä omenan alapuolelta kohdan "Merkkiäänet" ruksi kohtaan synkronoi merkkiääneet ja valitse joko kaikki tai valitut. itunessin vasemmasta yläkulmasta kohta Tiedosto ------- lisää tiedosto kirjastoon. ja sieltä nyt etsit juuri tekemäsi soittoäänen sen jälkeen vasemmalta puolelta kohta MERKKIÄÄNET ja katsot ,että soittoäänesi kohdalla on ruksi laatikossa. sitte vasemmalta ylhäältä Tiedosto ----------synkronoi iphone. iphone puhelimessa valitset Asetukset-------äänet-------soittoääni ja dadaaa siellä lepäää :)

muuten on aika säälittävvää tuollanen toisten haukkuminen ja mollaaminen ku senhi ajan voisi käyttää siihen ,että yrittää auttaa toista jos toinen ei heti osaa niin ei vain osaa ,mutta auttamalla se toinenhi kohta osaa :)

• iiitttt
        Teemu kirjoitti:

ensin aukase ohjelman nimeltä audiko www.audiko.net ja audikon sivulla painaa siniselläpohjalla olevaa laatikkoa jossa lukkee ,että upload. sen jälkeen kun avautuu ikkuna niin selaat ja haet omalta koneelta haluamasi biisin. odotat ,että prosentit latautuu 100% siinä palakissa ja sen jäläkeen alakaa valitsemasi biisi soimaan. kun olet muokannu biisin halumasilaiseksi paina create ring tone.
        se latautuu ja kuuluu plim ääni jos kajarit päällä ,sitte painat oikealla olevaa download kohtaa kyseisen kappaleen kohalla ja voit joko tallentaa sen koneellesi tai aukaista suoraan itunesilla. sitte itunes auki ja puhelin piuhan nokkaan jos ei ole jo ja sieltä vasemmalta puolelta kohdasta LAITTEET valitset iphone (****) sulukeiden sisällä varmaan oma nimesi sitte ylhäältä omenan alapuolelta kohdan "Merkkiäänet" ruksi kohtaan synkronoi merkkiääneet ja valitse joko kaikki tai valitut. itunessin vasemmasta yläkulmasta kohta Tiedosto ------- lisää tiedosto kirjastoon. ja sieltä nyt etsit juuri tekemäsi soittoäänen sen jälkeen vasemmalta puolelta kohta MERKKIÄÄNET ja katsot ,että soittoäänesi kohdalla on ruksi laatikossa. sitte vasemmalta ylhäältä Tiedosto ----------synkronoi iphone. iphone puhelimessa valitset Asetukset-------äänet-------soittoääni ja dadaaa siellä lepäää :)

muuten on aika säälittävvää tuollanen toisten haukkuminen ja mollaaminen ku senhi ajan voisi käyttää siihen ,että yrittää auttaa toista jos toinen ei heti osaa niin ei vain osaa ,mutta auttamalla se toinenhi kohta osaa :)

mulla noi ei siirry sit millää puhelimeen vaikka olen noiden ohjeiden mukaaan mennyt, en sitten tiedä mikä mättää : //

• kitkat

Suuret kiitokset viimeisimmän viestin kirjoittajalle, näin aloittelevalle iPhonen käyttäjälle siitä oli suuri apu! :)

Ja tosiaan muutkin saisi ottaa vähän oppia, parempi se on muita neuvoa jos itse osaa kuin alkaa vain syyttä suotta päätä aukomaan. Jos toista auttaa, ei välttämättä mene kauaakaan kun toinenkin jo ymmärtää jutun jujun ;)

• Miamia1

Ei kukaan tietäisi turvallista keinoa muokata iPhonea sellaiseksi että saisi kokonaisen mp3 kappaleen soittoääneksi?
      Inhottaa tuommoinen pätkiminen :(

• meri

miksiköhän ne minulla näkyy itunesissa tuollalailla "vaaleanharmaina" eikä niitä voi klikkailla? kiitos vastauksesta !

• Hirvi84

Täällä ois kanssa samaa ongelmaa 3GS:n kanssa, audikosta ladatut biisit ei sitten millään suostu siirtymään iTunesin merkkiäänistä iPhonen merkkiäänten puolelle. Eli neuvoja?

• ichiro52

audiko toimi ja oli helppo. maksaa vaan tuon 2 euroa, mutta se oli pikkuhinta siitä ettei tarvitse koko loppu elämää kuunnella sitä pimpelipommia

• pinna palaa

hei onkos kellään ongelmaa kun synkronoi iphone4s niin osa soittoäänistä häviää puhelimesta, näkyy liitettäessä itunesiin ja itunesin merkkiäänissä mutta puhelimessa niitä ei enää ole???? olenko vähän tyhmä kun en tajua jotain??!!

• jokuvaadkkflö

ööö toi audiko maksaa kakseuroo:o

• 2teemu2

helppoo ku heinän teko , eka kesti vähä tajuta tuo juttu, mutta 10 minuutin jälkeen onnistui :) ja phelin ollu päällä 30 minsaa et aika hyvin :) KIITOS :)

• HELPMEE!

AUTTAKAA EN ONNISTUU!! MITEN MINÄ SAAN SEN TONNE MERKKIÄÄNIIN SEN LAULUN!

• Aivanhukassa

Nyt on oikein iso probleemi :d Ennen on sujunu toi soittisten lataaminen ku heinän teko mutta kun toi perskutan itunesi meni uudistumaan joten nyt se kehvaloi ihan kympillä ! Eli kun pistin puhelimen piuhan päälle ja itunesi synkronoi ton puhelimen nii eikun katokku puhelimesta katos kaikki soittoäänet ! Ei anna ladata noita audiko'lla tehtyjä m4r tallennettuja soittoääniä. Ei musiikki puolelle eikä edes sinne merkkiääniin. Ja vaikka nuo miun entisetkin soittoäänet näkyy sie merkkiääni listassa itunesissa, niitä ei oo miun puhelimessa vaikka kuinka moneen kertaan synkronoin noi merkkiäänet valittuna :d Joten ei kukaan haluis auttaa miuu käyttään tota perskutin uutta itunesia josta en ymmärrä yhtään mitään ? x'D

• Noin se menee!

laita soimaa tietsikasta ja nauhoita iponillas!
      sit se onnistuu!

• Outovalitus

Mulla tuo itunesi valittaa synkronoidessa että noista merkkiäänistä: " Joitakin iTunes-kirjaston kohteista ei kopioitu iPhoneen koska niitä ei voida toistaa tässä iPhonessa " Wtf? :D:D Missä muodossa noitten merkkiäänien oikein täytys olla? Kun ne on miulla tällä hetkellä m4r muodossa.

• justme3

täälläkn eräs joka kaipaisi neuvoja noihin soittoääniin, vaikka biisejä on synkroinoitu puhelimeen niin miten ne saa soittoääneksi???

• Halpaa
    • Hohhoijaa

Ei oikeesti oon koko päivän yrittänyt tätä ladata... Mut ei mikää oo onnistunu! Eikö tähän ole yksinkertaisempaa keinoa kun se että pitää miljoona eri juttua tehdä puhelimella sekä tietokoneella????pittää kyl oikeesti olla vaikeeks tehtyjä näitten ,eihän näistä erkkikään älyä mitään! :D!Hermot tässä vaan menee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      30
      5110
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4091
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      77
      3667
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2718
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      154
      2526
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2378
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2189
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2167
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      138
      1695
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1538
    Aihe