Mitä paikkoja kannattaisi hakea kirjanpitäjänä kun on kyllästynyt tähän hommaan ja haluaisin lisää palkkaakin? Alkaa tulla korvista ulos tämä työ, ainaista asiakkaiden kuittien selailua jne.
kirjanpitäjästä ylöspäin
4
584
Vastaukset
- ääohäoyh
Joko kouluttaudut lisää tai sitten perusta oma toimisto niin kummasti löytyy motivaatiota ja intoa vanhastakin hommasta.
- 1900
mä kyllästyin tilitoimistossa työskentelyyn, pieni palkka ja tosiaankin ainaista
kuittien selailua vaikka oli olevinaan ulospäin sähköinen tilitoimisto, mutta kaukana
siitä.
Siirryin teollisuusfirmaan töihin, palkka nousi puolen vuoden jälkeen 800 eurolla
verrattuna tilitoimistossa ollessa. Ja mikä parasta, en montaa kuittia enää näe
paperilla vaan ovat koneella luettavissa ja kirjaantuvatkin sieltä sujuvasti.
Vaihto kannatti! - kuule....
esimerkiksi pkt-sektorille taloushallinnon töihin. Jos pystyt laskemaan palkkoja ja hoitamaan reskontrat ja olet tilinpäätöstaitoinen niin kyllä sulle hommia löytyy.
Itsekin aloitin tilitoimistosta, sieltä menin pääkirjanpitäjäksi yhteen paikkaan, sitten talouspäälliköksi ja nykyinen tehtävänimike on controller. Teollisuuden parista ne parhaat paikat löytyy. - ehdotus
Assistant controller?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069