Olemme lähdössä huhtikuussa viikoksi ensimmäistä kertaa Kyprokselle ja Larnacaan. Kaikki vinkit esim. hyvistä ruokapaikoista, ostospaikoista, illanviettopaikoisa 50-kymppisille vauhdikkaille naisille innolla vastaanotetaan...Säät ovat varmaan vielä melko epävakaat - hyvällä tuurilla lämmintä, huonolla sateista...entäs illat...vaatiiko villapuseroa ? Löytyykö jollain linkkiä Kyproksen bussilinjoille, esim. Nikosiassa varmaan kannattaa käydä, muita kaupunkeja, kyliä joissa kannattaa piipahtaa? Taxien hintataso? Paljonko maksaa taxit esim. yöllä kaupungin sisällä? Onko kellään kokemuksia huoneistohotelli Atriumista? Onko ok ? Onko hyvällä paikalla, jne.???
Larnaca huhtikuussa...
1
874
Vastaukset
- Atriumissa
Viime Toukokuun ja kesäkuun vaihteessa. Hotelli on hyvällä paikalla 50-100 m.rannasta, katolla on uima allas, ovelta suoraan edessä olevalla rantakadulla on bussiasema josta pääsee joka puolelle Kyprosta, kannattaa ottaa meno paluu liput tulee aika paljon halvemmaksi mutta täytyy ottaa huomioon että ne käyvät vain saman värisiin busseihin, ja perillä mistä ne lähtevät takaisin, Siinä rantaan menevällä kadulla on Tommy`s Alkoholi-paratiisi. Tommy puhuu hyvin Suomea koska on asunut Suomessa 8.vuotta, sieltä saa kaikki juomat ja tupakat ym, suht edullisesti ja läheltä, hedelmätoria haimme pitkään mutta kysymällä ilmeni että se onkin pieni kauppa kartassa merkityn aukion kulmassa...oli muuten tosi hyvät perunat,kun kuoresta otti kiinni niin kuoriutui koko peruna. Adapterin olemme ottaneet monessa maassa kuten täälläkin television pistokkeesta. Siinä on illanviettopaikkoja tuhoton määrä niin lähellä että ei siinä taksia tarvita....tässä vähän jotain tietoa, meillä meni aika paljon aikaa kun meillä ei ollut minkäänlaista käsitystä paikasta eikä siellä ollut muistaakseni opaspavelujakaan....tätä en muista aivan varmasti...on tullut viime vuosina käytyä niin monessa maassa että menee jossain asioissa sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579