Hei! Eli miten homma onnistuu kun minulla on kaapeliboxi täällä antennikämpässä, mutta haluaisinkin vain katsoa tallentamiani ohjelmia kiintolevyltä. Kun laitan boxin päälle ja se aukeaa MENU tilassa missä pitäisi hakea kanavia, mutta siitä tilasta ei pääse pois mitenkään ( ei MENUA tai EXITiä painamalla). Olin yhteydessä topfieldin tekniseen tukeen josta sanottiin että "eikös se katselu onnistu MENUN jostain valikosta?". Ei vaan onnistu. Sitten he neuvoivat hakemaan kanavia, kun niitä ei löydy kuittaa sen OK ja sit pitäs päästä pois MENUSTA. Ei pääse! Olisiko kellään ideoita?
Topfield TF5100 PVRc ongelma?
TemppeJP
1
350
Vastaukset
- joudut
käväisemään sen kanssa jossain kaapeliverkossa sen verran,että se löytää jotain kanavia,
muuta keinoa ei taida olla.Sitten pitää muistaa,ettei yritä hakea uudelleen mitään kanavia
siellä antenniverkossa tai ei ainakaan poista kanavia eikä tee tehdasasetusten palautusta.
Kokeilin 5100PVRc HDMI:llä ko.asiaa,enkä ainakaan keksinyt mitään "vippaskonstia"
ongelman ohittamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632