Tyyliin fakecd..
Pitäisi saada miniläppärissä ajettua vanhaa softaa, joka vaati toimiaksen cd:n cd-semaan .
Miten saa hakemiston näkymään cd-asemana?
5
297
Vastaukset
- on
niitä windows-juttuja?
- NbOzcuX5kI
Linuxissa ei ole erikseen cd-asemajuttua. Kun asemaan tökätään romppu niin se liitetään aivan normaalisti muuhun tiedostojärjestelmään ja näkyy /cdrom tai /media/cdrom hakemistossa.
Mikäli sinulla on iso-levykuva tuosta tiedostosta niin sen voi liittää vaikka näin.
mount /polku/levykuva.iso /cdrom -o loop Tee siitä iso-image ja luuppa se cd-asemaksi.
- Bill G.
Koitan saada ReBirth RB-338 toimimaan winen kautta. Tossa koneessa missä on cd-asema, sovellus toimii mainiosti, mutta tässä miniläppärissä vaikka olen mountannu iso:n cd:ksi ja winestäkin laittanut sen imagen cd-asemaksi, vaatii sovellus vieläkin cd:tä toimiakseen.
Mikä mahtaa olla ongelma? - Bill G.
Bill G. kirjoitti:
Koitan saada ReBirth RB-338 toimimaan winen kautta. Tossa koneessa missä on cd-asema, sovellus toimii mainiosti, mutta tässä miniläppärissä vaikka olen mountannu iso:n cd:ksi ja winestäkin laittanut sen imagen cd-asemaksi, vaatii sovellus vieläkin cd:tä toimiakseen.
Mikä mahtaa olla ongelma?Täällä ongelma on ratkaistu. Jostain syystä en saa itse toimimaan:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=846551
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226