Kansio Spuinst

saamarin kone

Mitkähän on nuo Windows Filessä olevat kansiot $NtServicepackUninstall$ ja $UinstallkB*$ (tuossa välissä tähdenpaikalla kuusinumeroinen numerosarja). Kun laittaa kursorin päälle, näkyy että siinä on kansio nimeltä Spuinst ja esim. tiedostoja system.web.dll. - - Toiset näistä on "uninstalleista" sinistä tekstiä, toiset mustaa. - - Voisinko löytää näistä yhden kadonneen valokuvani? Se katosi pari viikkoa sitten koneeltani ja ei ollut edes tallennettu CD:lle. Nyt harmittaa niin kun se oli kissani kuva...En tajua miten tämä kone hukkaa kuvia tosta vaan. Tätä on käynyt jo ennenkin. Ja varmalla en ole poistanut sitä, mutt poissa vaan on.

8

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • smarin kone....

        Kokeilen tuota!


    • Kansioissa on Windows Update päivitysohjelmien poisto

      • saamarin kone....

        Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?


      • .
        saamarin kone.... kirjoitti:

        Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?

        Ei kannata poistaa päivityksiä, eikä edes niiden poistotyökaluja.
        Ikävyyksiä seuraa.

        t.kokemusta on


      • saamarin kone.... kirjoitti:

        Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?

        Olen poistanut omalta koneelta niintä vanhempia kansioita , enkä ole huiomannut haittaa.
        Osa kansioista on jo tyhjiä .


      • *.jpg
        saamarin kone.... kirjoitti:

        Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?

        Jos päivityksen asennuksen jälkeen windows toimii, ei ole hyvää syytä peruuttaa päivitystä. Kannattaa uusimpien jölkeen seurata muutama päivä, ilmeneekö mitään häiriöitä. Ellei, niin esimerkiksi CCleanerillä ne voi kätevästi poistattaa. Lähtee sieltä muutama sata megatavua turhaa tavaraa pois. Kuvasi ei noihin kansioihin tallennu. Koeta etsi-toiminnolla hakea, laita hakusanaksi *.jpg


      • Eric Twist
        saamarin kone.... kirjoitti:

        Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?

        Jos levytila on muutamasta megasta kiinni niin poista ihmeessä. Käytä sitä windowsin hakua, jos muistat mikä oli mirrikuvasi nimi niin hae sillä, tai jos et, niin hae jokerilla esim *.jpg jossa .jpg on kuvatiedostosi pääte.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe