Mitkähän on nuo Windows Filessä olevat kansiot $NtServicepackUninstall$ ja $UinstallkB*$ (tuossa välissä tähdenpaikalla kuusinumeroinen numerosarja). Kun laittaa kursorin päälle, näkyy että siinä on kansio nimeltä Spuinst ja esim. tiedostoja system.web.dll. - - Toiset näistä on "uninstalleista" sinistä tekstiä, toiset mustaa. - - Voisinko löytää näistä yhden kadonneen valokuvani? Se katosi pari viikkoa sitten koneeltani ja ei ollut edes tallennettu CD:lle. Nyt harmittaa niin kun se oli kissani kuva...En tajua miten tämä kone hukkaa kuvia tosta vaan. Tätä on käynyt jo ennenkin. Ja varmalla en ole poistanut sitä, mutt poissa vaan on.
Kansio Spuinst
8
179
Vastaukset
- smarin kone....
Kokeilen tuota!
Kansioissa on Windows Update päivitysohjelmien poisto
- saamarin kone....
Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?
- .
saamarin kone.... kirjoitti:
Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?
Ei kannata poistaa päivityksiä, eikä edes niiden poistotyökaluja.
Ikävyyksiä seuraa.
t.kokemusta on saamarin kone.... kirjoitti:
Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?
Olen poistanut omalta koneelta niintä vanhempia kansioita , enkä ole huiomannut haittaa.
Osa kansioista on jo tyhjiä .- *.jpg
saamarin kone.... kirjoitti:
Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?
Jos päivityksen asennuksen jälkeen windows toimii, ei ole hyvää syytä peruuttaa päivitystä. Kannattaa uusimpien jölkeen seurata muutama päivä, ilmeneekö mitään häiriöitä. Ellei, niin esimerkiksi CCleanerillä ne voi kätevästi poistattaa. Lähtee sieltä muutama sata megatavua turhaa tavaraa pois. Kuvasi ei noihin kansioihin tallennu. Koeta etsi-toiminnolla hakea, laita hakusanaksi *.jpg
- Eric Twist
saamarin kone.... kirjoitti:
Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?
Jos levytila on muutamasta megasta kiinni niin poista ihmeessä. Käytä sitä windowsin hakua, jos muistat mikä oli mirrikuvasi nimi niin hae sillä, tai jos et, niin hae jokerilla esim *.jpg jossa .jpg on kuvatiedostosi pääte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504