Kansio Spuinst

saamarin kone

Mitkähän on nuo Windows Filessä olevat kansiot $NtServicepackUninstall$ ja $UinstallkB*$ (tuossa välissä tähdenpaikalla kuusinumeroinen numerosarja). Kun laittaa kursorin päälle, näkyy että siinä on kansio nimeltä Spuinst ja esim. tiedostoja system.web.dll. - - Toiset näistä on "uninstalleista" sinistä tekstiä, toiset mustaa. - - Voisinko löytää näistä yhden kadonneen valokuvani? Se katosi pari viikkoa sitten koneeltani ja ei ollut edes tallennettu CD:lle. Nyt harmittaa niin kun se oli kissani kuva...En tajua miten tämä kone hukkaa kuvia tosta vaan. Tätä on käynyt jo ennenkin. Ja varmalla en ole poistanut sitä, mutt poissa vaan on.

8

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • smarin kone....

        Kokeilen tuota!


    • Kansioissa on Windows Update päivitysohjelmien poisto

      • saamarin kone....

        Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?


      • .
        saamarin kone.... kirjoitti:

        Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?

        Ei kannata poistaa päivityksiä, eikä edes niiden poistotyökaluja.
        Ikävyyksiä seuraa.

        t.kokemusta on


      • saamarin kone.... kirjoitti:

        Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?

        Olen poistanut omalta koneelta niintä vanhempia kansioita , enkä ole huiomannut haittaa.
        Osa kansioista on jo tyhjiä .


      • *.jpg
        saamarin kone.... kirjoitti:

        Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?

        Jos päivityksen asennuksen jälkeen windows toimii, ei ole hyvää syytä peruuttaa päivitystä. Kannattaa uusimpien jölkeen seurata muutama päivä, ilmeneekö mitään häiriöitä. Ellei, niin esimerkiksi CCleanerillä ne voi kätevästi poistattaa. Lähtee sieltä muutama sata megatavua turhaa tavaraa pois. Kuvasi ei noihin kansioihin tallennu. Koeta etsi-toiminnolla hakea, laita hakusanaksi *.jpg


      • Eric Twist
        saamarin kone.... kirjoitti:

        Niitä on monta kuvaruudullista, ja jos niin millä ohjelmalla? Olen ajanut koneen levynsiivouksella, mutt ei ne sillä ole lähteneet pois, koska siellä on mappeja vuodelta 07. Eikö ne vie levyytilaa?

        Jos levytila on muutamasta megasta kiinni niin poista ihmeessä. Käytä sitä windowsin hakua, jos muistat mikä oli mirrikuvasi nimi niin hae sillä, tai jos et, niin hae jokerilla esim *.jpg jossa .jpg on kuvatiedostosi pääte.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      300
      2561
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      45
      1185
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      81
      1149
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1063
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      279
      946
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      839
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      825
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      71
      768
    9. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      739
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      734
    Aihe