Olen ajatellut hankkia beussia tässä vuoden sisällä niin sopivatko nämä beussille:
liikuntaa 1-3 päivässä
harrastuksia joista olen kiinnostunut jälki ja vesipelastus.
on aikaisempaakin kokemusta koirista (olen hankkimassa narttua)
yksin arkisin 6 tuntia.
ja sitten kysyn onko beussin turkki vettä hylkivä?
Beauceron
6
376
Vastaukset
- pmmpwqqq1234
joo on nuo olosuhteet iha ok;t
mutten tiiä tosta turkki hommasta kuitenkin ihan lämmin...
Beussi on oma aloitteinen koira joten se sopii just noihin harrastuksiin, se voi olla hieman ei luottavainen pentu aikaan.
Se kyllä tarttee hyvän kasvatuksen, kun rankaiset sitä niin sitä ei saa ikinä rankaista fyysisesti.
Itselläni on kaksi beussia narttu ja uros, narttu on helpompi kouluttaa kuin uros, uros on myös hieman itsepäisempi kuin naaras.
Ulkokoiraksi beussi ei sovi vaikka sillä onkin kaksinkertainen turkki.- htttrw123
kiitos vastauksestasi!
- pikkumyy32146
htttrw123 kirjoitti:
kiitos vastauksestasi!
anteeks kun änkeen tähän keskusteluun mutta mikä on beussin elin ikä?
veikkasin että 10-14v? - pikkumyy32146
pikkumyy32146 kirjoitti:
anteeks kun änkeen tähän keskusteluun mutta mikä on beussin elin ikä?
veikkasin että 10-14v?vai..???????? mikä?
- bm c
pikkumyy32146 kirjoitti:
vai..???????? mikä?
oma koirani eli 13 vuotiaaksi elikkä aika kauvan:)
- 5687uy
bm c kirjoitti:
oma koirani eli 13 vuotiaaksi elikkä aika kauvan:)
onko muilla tämän rotuisia koiria?
kerokaamiihin asti ne eli tai on nyt eläke ajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1161300
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli72857Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78829Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681