Logitech media keyboard elite ja erikoinen ongelma

Kyllästynyt.

Näppäimistö on ollut minulla jo kohta 5 vuotta käytössä ja olen osittain alkanut tottua ongelmaan joka on piinannut minua kaikkien noiden viiden vuoden aikana.

Sattumanvaraisesti, enintään kymmenen minuutin viiveen välein näppäin ja pohjaan pariksi sekunniksi. Jos yksikään näppäin ei ole pohjassa, silloin näppäimistö ei huomioi yhtään uutta painallusta noiden muutaman sekunnin ajan.

Kun kirjoitan tekstiä, yhtäkkiä viimeisintä kirjainta tulee useita kappaleita vaikka en painaisi mitään, tai Backspace yhtäkkiä pyyhkii pois enemmän tekstiä kuin olisin halunnut tai jos kopioin tekstiä, sitä liitetään enemmän kuin kerran.

Jos suljen selaimesta välilehden käyttämällä CTRL W yhdistelmää, joskus saattaa kaikki välilehdet sulkeutua tai jos avaan uuden välilehden niin yhtäkkiä on koko välilehti palkki täynnä tyhjiä välilehtiä.

Peleissä, oli sitten kyseessä DOS-peli, tavallinen Windowsilla toimiva peli tai selainpeli, täytyy olla aina varuillaan koska kymmenen minuutin sisällä näppäimistö rupeaa hetken aikaa elämään omaa elämäänsä mikä usein riittää luomaan hankaluuksia.

Ja ei, kyseessä ei ole haittaohjelma koska vika ilmeni jo kauan aikaa sitten kun omistin edes yhteyden Internetiin. Vika ilmenee myös jo Windowsin asennusvaiheessa. Samoin muissa käyttöjärjestelmissä tosin hieman eri tavalla. FreeBSD ja NetBSD pysäyttävät joka kerta syötteen kun vika alkaa ja parin sekunnin päästä alkaa taas uusi kymmenen minuutin jakso.

Näppäimistö myös reagoi seuraavan näppäimen painalluksen kun vika ilmenee. Minun piti poistaa yksi hakemisto painamalla Shift Delete ja sen jälkeen Enter. Vika ilmeni ennen Enterin painallusta ja focuksen vaihtuessa seuraavaan hakemistoon, poistinkin 28 hakemistoa.

Kysynkin vielä täältä, onko tälle ongelmalle olemassa mitään ratkaisua? Olen kokeillut lyhentää toistoviivettä jne. mutta mistään ei ole tuntunut olevan apua.

Tätä viestiä kirjoittaessani vika on ilmennyt kaksi kertaa ja tulokset ovat näyttäneet seuraavilta:

eninnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Näppäiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt.

      Kiitoksia vain vastauksistanne. Huomaankin, ettei käyttäjät täällä näköjään tiedä mistään mitään.

    • ...

      Täällä on vain asiantuntematonta porukkaa. Kysy muualta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2710
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1738
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1211
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      49
      932
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      816
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe