PSP sotapeli!

game-20

Kertokaa jokin todella hyvä sotapeli psp:lle,missä näkyy vain ase ja tähtäin ruudussa! Olisi hyvä jos pelissä ei sotilaat kaatuisi samaan asentoon aina :D

7

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SOCOMia

Koita hakea demo ja testaa, tuli tänään uusimmasta versiosta mainos sähköpostiin

• front6

oon jo ladannu sen.

• fiksus

omistatko tietsikkaa? psplle ei kannata ostaa sotaoelei, varsinkaan mitään isoi. rafkat menee yleensä pilalle pspssä. noh, omapahan on elämäs. sanon vaan ylpeänä pspeen omistajana!

ja löytyy myös:tietsikka, vanha xbox, pleikka2 psp. ups! meni ylin aiheen!
      niin, eli kun omistan tietsikan, niin se on myös yks juttu jsta tiiän, että sota pelit on hyviä tietsikalle muttei psplle. ja entäpä pleikka? pleikalle on ihan hyvät sota pelit, mutta suuri mutta on se, että refleksointi on pleikkalla vain hyvä nörteiltä.(xboxsissa sama juttu)
      kannataa hakea psp lefooja, musaa ja ennen kaikkea toiminta pelejä ilmaan sotaa ja puzzleja ja kaikkee hyvää jotka on matkoille hyviä. ja anteeksi, omapahan on elämäsi, ja anteeksi että puutuin siihen.

• fiksus

Ei haittaa,mut kiitti :D

• tklingg

ei oo järkee laittaa psplle scommii koska on huono tähtäys

• juka

ei ole!!!!

• juka

tosi hyvä!! johannes

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3195
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1264
    3. 66
      1183
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      988
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      896
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      61
      873
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      752
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      698
    Aihe