Kuntoutushakemuksesta

vihainenko

Onko teillä muilla kuntoutustukea hakeneilla näkynyt Kelan sivujen asiointipalvelusta hakemuksenne saapuminen? Kun minua vähän huolettaa kun laitoin hakemukseni postiin jo 2.2 ja nyt torstaina ajattelin kurkata Kelan sivuille josko sen suhteen olisi jo tapahtunut jotain, mutta yllätyksekseni huomasin että Kelan sivuilla ei näy edes mitään mainintaa siitä että se olisi saapunut Kelalle. Sivuilla näkyy kuitenkin esim. se päivämäärä jolloin lääkärin tekemä suositus kuntotuksesta on saapunut Kelalle ja se päivämäärä kun Kelalalta on lähetetty kuntoutushakemus minulle. Kellalle soittaminekin on niin vaikeaa kun kukaan ei koskaan vastaa joten ei jaksaisi turhaan soitella. Hemmetin posti jos kaikki tärkeät kirjeet katoaa siellä!

4

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tukiainen

Minä en nyt muista näkyikö kuntoutushakemuksen saapuminen vai tuliko vaan päätös yhtäkkiä.

Muutaman päivän perästä näkyi kyllä sairauspäiväraha-asiassa, että asiakirja saapunut. Vein kyllä Kelaan itse paperit joten ehkä näkyi sen vuoksi aikaisemmin. Laita Kelalle sähköpostia, vaikka oman paikkakuntasi Kelaan ja kysy onko asiakirja saapunut, niin ei tarvi soittaa.

• Kela kela

heti siellä Kelan sivuilla. Itse vein henk.koht. paikalliseen Kelaan yhden hakemuksen 3 viikkoa sitten, ei näy missään että olen vienyt. Yleensä näkyy vasta sitten kun päätös on tehty/tehdään. Matakorvaushakemusten kohdalla olen huviseni seurannut näitä Kelan sivuja. Ensin tulee rahat tilillle. Sitten (mahdollisesti yhtä aikaa) näkyy päätös sähköisessä muodossa, kirje tulee muutaman päivän kuluttua.
        Näin ainakin minun kohdalla on ollut.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,
        Kela kela kirjoitti:

heti siellä Kelan sivuilla. Itse vein henk.koht. paikalliseen Kelaan yhden hakemuksen 3 viikkoa sitten, ei näy missään että olen vienyt. Yleensä näkyy vasta sitten kun päätös on tehty/tehdään. Matakorvaushakemusten kohdalla olen huviseni seurannut näitä Kelan sivuja. Ensin tulee rahat tilillle. Sitten (mahdollisesti yhtä aikaa) näkyy päätös sähköisessä muodossa, kirje tulee muutaman päivän kuluttua.
        Näin ainakin minun kohdalla on ollut.

hakenut nimenomaan kuntoustukea? On vallan eri asia kuin esim. matkakorv. tai sair.hoitokulujen haku

• ....

Yleensä kyllä näkyy, mutta etenkin viime aikoina olen huomannut, että silloin tällöin on tullut postitse paperiversio päätöksestä ennen kuin asiointipalveluun. Eli ei huolta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      129
      3917
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      14
      3371
    3. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      3315
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3257
    5. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      57
      3214
    6. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      29
      2885
    7. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      47