miten toi huoltovälin ilm. nollaaminen tapahtuu kiitos .vw passat 2.0 vm 01
nollaus ?
8
5964
Vastaukset
- Elvis oli kala
Oletko lukenut käyttöohjekirjan?
Kokeillut googlella? Haku "huoltovälinäytön nollaus passat"
Omatoimisuus kunniaan! ! !- Anonyymi
Just joo kun joku kysyy jotain niin viisastelu alkaa...aika perseilyä
- 10
Kerro auton tiedot lisäksi vielä että montako heppaa ja kilovattia autossa on niin voisin huomenna kertoa miten se nollataan. Itselläni on ohjelma josta näkyy kaikki. Ja kerro vielä onko se turbo!
- KT.
"vw passat 2.0 vm 01". Ei ole turbo versiota olemassa.
- gdfgh
KT. kirjoitti:
"vw passat 2.0 vm 01". Ei ole turbo versiota olemassa.
Paina oikeanpuoleista painiketta ja pidä paineki pohjassa Sitten kytke sytytysvirta päälle, sana "SERVICE" ilmenee matkamittarin näytössä. Vapauta se oikeanpuoleinen painike. Käännä vasemmanpuoleista nappia oikealle tyhjentääksesi näytön, lopuksi kytke sytytysvirta pois päältä.
Tuossa ohje. tuolla sen saa nollattua ja kun autoon tulee uudelleen joskus "service" niin silloin pitää mennä huoltoon. - TS 188
gdfgh kirjoitti:
Paina oikeanpuoleista painiketta ja pidä paineki pohjassa Sitten kytke sytytysvirta päälle, sana "SERVICE" ilmenee matkamittarin näytössä. Vapauta se oikeanpuoleinen painike. Käännä vasemmanpuoleista nappia oikealle tyhjentääksesi näytön, lopuksi kytke sytytysvirta pois päältä.
Tuossa ohje. tuolla sen saa nollattua ja kun autoon tulee uudelleen joskus "service" niin silloin pitää mennä huoltoon.Mulla on saman ikäinen Passatti. Kaikkia huolto ilmoituksia et saa kuitattua mittariston napeista. Jos tunnet jonkun jolla on vikakoodinlukija, niin sillä se onnistuu. Itse ostin sellaisen huutonetistä ja se on tienannut jo hintansa. Sain kuitattua "ison huollon ilmoituksen", moottorin häiriö merkkivalon ja airbagin merkkivalon.
Airbagissä oli sivutörmäysanturi rikki ja vikakoodin lukijalla sain sen selvitettyä. Soitto kierros hajoittamoille ja "uusi" anturi tilalle. En uskalla edes kuvitella mitä kaikki tuo olisi tullut Oulun Pörhöllä maksamaan.
Jos olet Oulun seudulta niin voin sinulle huoltoilmoituksen kuitata. Pörhöllä 40€, Kaarvanilla 10€ mutta sinne täytyy varata aika. - 16
TS 188 kirjoitti:
Mulla on saman ikäinen Passatti. Kaikkia huolto ilmoituksia et saa kuitattua mittariston napeista. Jos tunnet jonkun jolla on vikakoodinlukija, niin sillä se onnistuu. Itse ostin sellaisen huutonetistä ja se on tienannut jo hintansa. Sain kuitattua "ison huollon ilmoituksen", moottorin häiriö merkkivalon ja airbagin merkkivalon.
Airbagissä oli sivutörmäysanturi rikki ja vikakoodin lukijalla sain sen selvitettyä. Soitto kierros hajoittamoille ja "uusi" anturi tilalle. En uskalla edes kuvitella mitä kaikki tuo olisi tullut Oulun Pörhöllä maksamaan.
Jos olet Oulun seudulta niin voin sinulle huoltoilmoituksen kuitata. Pörhöllä 40€, Kaarvanilla 10€ mutta sinne täytyy varata aika.Kyse olikin vain huoltovälimerkin nollauksesta! Sen saa napeista!
- Anonyymi
Mä otin akunkengät irti ja iskin kipinää. Ei oo huoltonäyttö sen jälkeen herjamnu mitään, ei maksanu mitään. Tosin pitää olla jakoavain, sen voi lainata kaverilta jos ei ite omista, ton takia ei omaa kannata ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456