Mcafee asiakaspalvelu

ei anna apua

Outoa toimintaa, kun apua ei saa siakaspalvelusta kun salasana ja käyttäjätunnus ei pelitä. Sain tunnukset s-postitse , lisenssini loppuu tänään . Asiakaspalvelusta ei haluta auttaa ja antaa toimivia tunnuksia.Kaupan purkuun ei suostuttu vaikka sitä pyydettiin.

29

7196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pässi225

      Täysin paska koko ohjelma ja palvelu.

      • Anonyymi

        Mcafee ON PARAS!


    • ajattele_ite

      Älä usko niitte markkinointipuheita ja pelottelu taktiikoita. Haluavat rahasi. Puijaavat tietämättömiä.

      Älä osta, pura kauppa.

    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä, että varsinainen huijausfirma ja ala-arvoista palvelua - sitä ei ole. Täysin paska firma. Kertokaa, miten tällainen vain suomea osaava ihminen saa peruttua kaupan. Tilasin viimeviikolla virustorjunnan ja sähköposti ja salasanat eivät toimi. En saa mistään kunnon vastausta. POIHAN PERKELE

    • Anonyymi

      Jos tietokoneessa on jollekin ohjelmistolle koeaikapaketti, jätän koneen suosiolla kauppaan. Nykyään on yhtä työtä ja tuskaa tutkia, mitä kaikkea turhanpäiväistä riesaa myynnisä olevat koneet sisältävät.

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt päivittää McAfee-virustorjunnan maaliskuussa. Minulla on teidän sähköpostissa lähettämänne kuitti.
      - Tilausvahvistus #CS2358197937 €94,95 / 2 vuotta

      Tilauksen yhteenveto

      McAfee LiveSafe: Voimassaolo alkaa 5. maaliskuuta 2019
      Voimassaolo päättyy 5. maaliskuuta 2021
      Tiliäni veloitettu 6.3.2019 94,95 €
      Koneessani ei kuitenkaan virustoiminta ei toimi ja koneeni ilmoittaa jatkuvasti, että virustorjunta on päättynyt. Miten ongelma ratkaistaan

      Rauno Jokinen sp: [email protected]. Ottanette pikaisesti yhteyttä joko ongelman ratkaisemiseksi tai maksun palauttamiseksi. Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

      • Anonyymi

        Ihmiset menee vieläkin halpaan.. Ilmaisella torjunnalla pärjää jopa paremmin. Noh tyhmiltä rahat pois:D


      • Anonyymi

        Mihin osoiteeseen laitoit tuon viestin?


    • Anonyymi

      Kaupataan virustorjuntaa edelleen, vaikka olen jatkanut tilausta.

      • Anonyymi

        Miksi jatkoit. Maksat täysin turhaan:D

        Ja sit haukutaan hallitusta kun kaikista leikataan ja samaan aikaan kansa tuhlaa rahaa täysin turhiin juttuihin! Voi Jeesus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jatkoit. Maksat täysin turhaan:D

        Ja sit haukutaan hallitusta kun kaikista leikataan ja samaan aikaan kansa tuhlaa rahaa täysin turhiin juttuihin! Voi Jeesus..

        No eihän se nyt oikeesti ole mitään maksanut, ei ihmiset niin tyhmiä ole.


    • Anonyymi

      Ota F-Secure total, niin ei tarvitse katua, siinä on kaikki ja toimii.

    • Anonyymi

      En ymmärrä. Olen yrittänyt päivittää oma profiilissa tietojani. Eka osio toimii. Mutta kun menen tilitietoihin ja yritän vaihtaa luottokortin numeroa,ei onnistu. Kun painan päivitä, heittää pois. Tukeen en saa yhteyttä. Mitä tehdä. Ihmetys.

    • Anonyymi

      minulle viestitetään että konettani ei ole suojattu ja virus on jo iskenyt. miten saan ko. mainokset ja viestit loppumaan?

      • Anonyymi

        Poista se ohjelma. Hyvin yksinkertaista..


      • Anonyymi

        Samoin, menin vipuun. Peruin tilauksen, en saanut rahojani takaisin.


    • Anonyymi

      MacAffee tapettiin, koska sillä oli eliittiä koskevaa salaista tietoa piilotetuissa kiintolevyissä

    • Anonyymi

      Rahat meni, kauppaa ei voi purkaa,. Luottamus meni. Huijausta, vedettämistä.😬😱

      • Anonyymi

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis..


    • Anonyymi

      Tietoturvaohjelmistoja myydään väkisin koneiden mukana. Jopa Verkkokaupan puhtaan käyttöjärjestelmän Blackstorm-koneessa on F-Securen lisenssi hintaa nostamassa. Näin saadaan kätevästi tuetuksi yrityksiä, joiden tuotteille ei muuten riittäisi kysyntää. McAfee-koneet jätän armotta kauppaan.

      • Anonyymi

        Taidat kuvitella.


    • Anonyymi

      Ongelma tilin kanssa

    • Anonyymi

      Ongelmia tilin kanssa

    • Anonyymi

      Kävin heidän sivuillaan tutustumassa ohjelmaan. En tietenkään ottanut. Sähköpostia he alkoivat lähettää vaikka en spostiosoitetta heille antanutkaan. (Miten voi olla mahdollista?) tätä kesti melkein vuoden. Satoja viestejä.

    • Anonyymi

      McAfee asiakaspalvelu
      Minulle on tullut varoituksia virusohjelman päättymisestä.
      Minulta meni virustorjuntaohjelma pois päältä 17.04.2023.
      Seuraavana päivänä oli McAfee veloittanut tililtäni 129,95, eli seuraavan
      vuoden maksun. Asian pitäisi olla kunnossa.
      Laskun no: CS3254501749.
      Laskun viite oli 230417105765.
      Sain McAfee ohjelman uudelleen ladattua monen yritylsen jälkeen.
      Ohjelma näyttää, että se on voimassa vielä 365 päivää.

      Terveisin,
      Taisto Grönroos

    • Anonyymi

      Tässäkin avauksessa perusongelma on WINDOWS. Eikä mikään muu!

    • Anonyymi

      järkyttävän surkeaa toimintaa kokonaisuudessaan

    • Anonyymi

      Minultakin oli taas veloitettu 129 e. Enkä osaa perua tilausta

    • Anonyymi

      Miten mä saan noi McAfeen popup-ikkunat pois tosta näytöstä? Niitä on useampi ja ponnahtelee kokoajan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe