Outoa toimintaa, kun apua ei saa siakaspalvelusta kun salasana ja käyttäjätunnus ei pelitä. Sain tunnukset s-postitse , lisenssini loppuu tänään . Asiakaspalvelusta ei haluta auttaa ja antaa toimivia tunnuksia.Kaupan purkuun ei suostuttu vaikka sitä pyydettiin.
Mcafee asiakaspalvelu
32
9084
Vastaukset
- Pässi225
Täysin paska koko ohjelma ja palvelu.
- Anonyymi
Mcafee ON PARAS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mcafee ON PARAS!
Avast parempi!
- ajattele_ite
Älä usko niitte markkinointipuheita ja pelottelu taktiikoita. Haluavat rahasi. Puijaavat tietämättömiä.
Älä osta, pura kauppa. - Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä, että varsinainen huijausfirma ja ala-arvoista palvelua - sitä ei ole. Täysin paska firma. Kertokaa, miten tällainen vain suomea osaava ihminen saa peruttua kaupan. Tilasin viimeviikolla virustorjunnan ja sähköposti ja salasanat eivät toimi. En saa mistään kunnon vastausta. POIHAN PERKELE
- Anonyymi
Jos tietokoneessa on jollekin ohjelmistolle koeaikapaketti, jätän koneen suosiolla kauppaan. Nykyään on yhtä työtä ja tuskaa tutkia, mitä kaikkea turhanpäiväistä riesaa myynnisä olevat koneet sisältävät.
- Anonyymi
Kaupataan virustorjuntaa edelleen, vaikka olen jatkanut tilausta.
- Anonyymi
Miksi jatkoit. Maksat täysin turhaan:D
Ja sit haukutaan hallitusta kun kaikista leikataan ja samaan aikaan kansa tuhlaa rahaa täysin turhiin juttuihin! Voi Jeesus.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jatkoit. Maksat täysin turhaan:D
Ja sit haukutaan hallitusta kun kaikista leikataan ja samaan aikaan kansa tuhlaa rahaa täysin turhiin juttuihin! Voi Jeesus..No eihän se nyt oikeesti ole mitään maksanut, ei ihmiset niin tyhmiä ole.
- Anonyymi
Ota F-Secure total, niin ei tarvitse katua, siinä on kaikki ja toimii.
- Anonyymi
En ymmärrä. Olen yrittänyt päivittää oma profiilissa tietojani. Eka osio toimii. Mutta kun menen tilitietoihin ja yritän vaihtaa luottokortin numeroa,ei onnistu. Kun painan päivitä, heittää pois. Tukeen en saa yhteyttä. Mitä tehdä. Ihmetys.
- Anonyymi
minulle viestitetään että konettani ei ole suojattu ja virus on jo iskenyt. miten saan ko. mainokset ja viestit loppumaan?
- Anonyymi
Poista se ohjelma. Hyvin yksinkertaista..
- Anonyymi
Samoin, menin vipuun. Peruin tilauksen, en saanut rahojani takaisin.
- Anonyymi
MacAffee tapettiin, koska sillä oli eliittiä koskevaa salaista tietoa piilotetuissa kiintolevyissä
- Anonyymi
Rahat meni, kauppaa ei voi purkaa,. Luottamus meni. Huijausta, vedettämistä.😬😱
- Anonyymi
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis..
- Anonyymi
Tietoturvaohjelmistoja myydään väkisin koneiden mukana. Jopa Verkkokaupan puhtaan käyttöjärjestelmän Blackstorm-koneessa on F-Securen lisenssi hintaa nostamassa. Näin saadaan kätevästi tuetuksi yrityksiä, joiden tuotteille ei muuten riittäisi kysyntää. McAfee-koneet jätän armotta kauppaan.
- Anonyymi
Taidat kuvitella.
- Anonyymi
Ongelma tilin kanssa
- Anonyymi
Ongelmia tilin kanssa
- Anonyymi
Kävin heidän sivuillaan tutustumassa ohjelmaan. En tietenkään ottanut. Sähköpostia he alkoivat lähettää vaikka en spostiosoitetta heille antanutkaan. (Miten voi olla mahdollista?) tätä kesti melkein vuoden. Satoja viestejä.
- Anonyymi
McAfee asiakaspalvelu
Minulle on tullut varoituksia virusohjelman päättymisestä.
Minulta meni virustorjuntaohjelma pois päältä 17.04.2023.
Seuraavana päivänä oli McAfee veloittanut tililtäni 129,95, eli seuraavan
vuoden maksun. Asian pitäisi olla kunnossa.
Laskun no: CS3254501749.
Laskun viite oli 230417105765.
Sain McAfee ohjelman uudelleen ladattua monen yritylsen jälkeen.
Ohjelma näyttää, että se on voimassa vielä 365 päivää.
Terveisin,
Taisto Grönroos - Anonyymi
Tässäkin avauksessa perusongelma on WINDOWS. Eikä mikään muu!
- Anonyymi
järkyttävän surkeaa toimintaa kokonaisuudessaan
- Anonyymi
Minultakin oli taas veloitettu 129 e. Enkä osaa perua tilausta
- Anonyymi
Miten mä saan noi McAfeen popup-ikkunat pois tosta näytöstä? Niitä on useampi ja ponnahtelee kokoajan
- Anonyymi
Valitus
Tililtäni on velotettu5.3.2025 129,95€ 12 kk sisällä, vaikka sopimus on 24 kk. Haluan selkeän suomalaisen vastauksen, mistä johtuu. Lisäksi olen yksityinen henkilö, joka suojausta käyttää, ei perhe. - Anonyymi
Suosittelen Avast tai F-Secure ohjelmia.
- Anonyymi
Kun harjoittaa tuollaista etäkauppaa niin selvät osoitetiedot mihin voi ottaa yhteyttä pitää olla. Tämä puulaaki luulee olevansa muitten yläpuolella. Erehdyin menemään heidän kanssaan tilaussuhteisiin. Liian hankala kaveri ja outo. En suosittele. Tilauksen uudistamisen kanssa vaikeuksia. Tällainen 80 -vuotias helposti jää pulaan kun ei ole aivan helppoa. Yhteystiedot siansaksaa, pysykööt piilaaksossa, pois täältäm huh hus,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602