Hu, Huu

Jopel

Onko täällä ketään?
Suomi- - Ruotsiottelu menossa ja täällä kaikuu tyhjyys.

13

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilvi*

      Voihan nenä 3-0 nyt on mentävä jännittämään, moi

    • *Kukkahame*

      Heikosti menee Suomi-pojilla, hyvin heikosti

      • Tuntuu pahalta!

        piti arvata jo siitä uhosta! Oli pelko pöksyssä jo lähtiessä. Ja mitä siellä tekee taas se virkamiesketju?


      • Tuntuu pahalta! kirjoitti:

        piti arvata jo siitä uhosta! Oli pelko pöksyssä jo lähtiessä. Ja mitä siellä tekee taas se virkamiesketju?

        niin luulisi, ettei tuollaisia 5 min rangaistuksiin johtavia virheitä tehdä.


      • pilvi*
        Jopel kirjoitti:

        niin luulisi, ettei tuollaisia 5 min rangaistuksiin johtavia virheitä tehdä.

        upein-- Niskala yritti, mutta Ruutu sai hyvän tuulen palaamaan!!! Ruotsin peli oli niin hallittua, ettei voinut kuin todeta, ettei ollut mahiksia! Mutta lopussa pojat yritti ainakin vimmatusti.---- Ruutu tappeli urhoollisesti yksin---- thats my boy!


    • ja lopetti surkean ottelun ja Leijonat pääsevät ottelemaan ilmeisesti vielä kovempaa joukkuetta vastaan, mutta Suomen pojatkin osaavat pelata paremmin.

      • *Kukkahame*

        Miten suomalaiset olivat kuin toisesta maailmasta, tuli sellainen mielikuva. että no odotti koko ajan jotain?
        Kai ne vielä voivat vauhdittua, nyt ei kyllä olleet hereillä, maalivahti oli silmät auki.


      • *Kukkahame*
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Miten suomalaiset olivat kuin toisesta maailmasta, tuli sellainen mielikuva. että no odotti koko ajan jotain?
        Kai ne vielä voivat vauhdittua, nyt ei kyllä olleet hereillä, maalivahti oli silmät auki.

        Ja nyt pian aletaan jännittämään joukkuemäkeä, Ahonen on pipi ja vuoteessa makaa, vaan toiset miehet kyllä yrittää, täytyy varmaan teipata peukalot pystyyn.
        Hautamäeltä ja Ollilta odotan tuloksia, 10 parhaan joukossa, joukkuemäkihän se on , mutta silti.
        Mäelle nousu kyllä onnistuu se alastulo vaan on vaikeaa?


      • pilvi*
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Ja nyt pian aletaan jännittämään joukkuemäkeä, Ahonen on pipi ja vuoteessa makaa, vaan toiset miehet kyllä yrittää, täytyy varmaan teipata peukalot pystyyn.
        Hautamäeltä ja Ollilta odotan tuloksia, 10 parhaan joukossa, joukkuemäkihän se on , mutta silti.
        Mäelle nousu kyllä onnistuu se alastulo vaan on vaikeaa?

        jännäämistä onkin, toivotaan että pojat onnistuu, toisihan se iloa monelle, jotka odottavat tuloksia.

        Kaappien siivoilua olen yrittänyt aikaansaada, tylsää hommaa:D, mutta kohta ollaan maaliskuussa, ja kevät alkaa edetä!


      • *Kukkahame*
        pilvi* kirjoitti:

        jännäämistä onkin, toivotaan että pojat onnistuu, toisihan se iloa monelle, jotka odottavat tuloksia.

        Kaappien siivoilua olen yrittänyt aikaansaada, tylsää hommaa:D, mutta kohta ollaan maaliskuussa, ja kevät alkaa edetä!

        Joukkuemäki luistaa paremmin yahoo!


      • JoBel
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Joukkuemäki luistaa paremmin yahoo!

        ovat kovia mimmejä pelaamaan kiekkoa. Ruotsin tytötkin ovat ihan vastaan tulijoita


    • Maalaismies*

      Täytyy olla jokin syy suomalaisten alavireiseen pelaamiseen. He eivät välittäneet voittaa. Oliko se tietoisuus siitä, että pelit jatkuvat kävipä tässä pelissä miten hyvänsä. Säästivätkö he myöhempiä pelejä varten?

      Luulenpa, että tulevissa peleissä näemme ihan toisenlaisen leijonamiehistön. Ei se mitä he väläyttivät aikaisemmissa peleissä, ole voinut mihinkään haihtua.

      • *Kukkahame*

        Eräällä palstalla oli sellainen selostus että Ruotsi-Suomi ottelun voittaja saa vastaansa Tsekin ja se ottelu tässä vaiheessa kierrettiin näin.
        Moni oli tuota mieltä, enkä ihmettele että se ei olisi totta, kova luu on tuo Tsekin joukkue, en kyllä löytänyt olympialähetyksien sivuilta ketä vastaan Suomi seuraavaksi pelaa.
        Onnea vaan miehille ja naisillekin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe