SYÖTE VIIKKO 9 tai VKL

viikko 9

Vapaana lomahuoneisto jopa 7:lle koko viikoksi tai osaksi viikkoa tai vkl:ksi. Sopii erinomaisesti perheille, jossa laskettelijoita. Pihasta suoraan rinteeseen ja rinteestä takaisin mökille. Samoin pihasta suoraan laduille. Tarjolla myös edulliset hissiliput Syötekeskuksen rinteeseen.

Vuokrapyyntö 600e/vko, josta voidaan sopia majoittujamäärän mukaan.

Vapaana myös mökki 6:lle Oulujärvellä viikolle 9. Hyvinvarusteltu mökki ja ladut vieressä. Vuokra 350e.

Lisätietoja ja kuvia mökeistä www.lomalehto.nettisivu.org ja 041-4365475

1

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikko9 su-pe

ja vuokra edullinen 420e. Kysy myös laskettelulippuja.

Oulujärven mökiltä löytyy vielä vapaata.

041-4365475

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1945
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1588
    3. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      43
      1175
    4. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1060
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1049
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      968
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      129
      945
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe