voin kuvitella miten asemalla juniaan odottelevat n. 50-vuotiaat virkaintoiset miehet ovat parveilleet asiakaspalvelupisteellä tyyliin "annas kun MINÄ selvitän tämän.....MINÄ vaadin että se juna tulee, koska MINÄ olen siitä maksanut...:D" Olisi hauska kuulla ihmisten omakohtaisia kokemuksia tuosta ruuhkasta, jos joku siellä sattui olemaan paikanpäällä.
junakaaos
2
259
Vastaukset
- junalla uusi yritys
No jotkut junat olivat tunteja myöhässä, ja aikojen muuttumisesta tiedotettiin tyyliin "10 minuutin kuluttua tulee juna". No, meidän junamatkaajat odottelivat 40 minuuttia, ja mukana ollut aikuinen sai vaihdettua heidän Pendolinolippunsa IC-junaan, joka oli lähdössä yli 3 tuntia myöhässä juuri silloin kun he sattuivat olemaan jonon kärjessä siinä neuvontapisteessa. Heidän alkuperäinen Pendolinonsa oli kuulemma huoltoraiteella (niin kuin moni muukin juna) eikä tietoa sen lähtemisestä ollut julkaistu.
Seuraava koitos viikonloppuna kohti pohjoista ja jatkoyhteys linja-autolla vain muutama minuutti junan (teoreettisen) saapumisajan jälkeen - AnonyymiUUSI
Höpö höpö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939