Esimerkkinäni olevassa Hämeenlinnan kaupungissa yhdistysavustushakemusten jättöpäivä on perinteisesti ollut helmikuun puolivälissä. Tänä vuonna käytäntöä on muutettu ovelasti niin, että hakemus piti toimittaa tammikuun alkupuolella. Ilmoitus tästä vaatimuksesta löytyy kaupungin sekavan nettisivuston kätköistä, ilmoitettuna neljä päivää ennen hakemusten jättämisen takarajaa.
Näin kaupunki onnistuu säästämään paljon rahaa, kun suurin osa harrastusyhdistyksistä saadaan tiputettua pois yhdistystuen saajista.
Ja rahaa riittää enemmän niille yhdistyksille, joille asiasta on sopivasti vihjattu. Eli niille joista löytyy kontakteja asiasta päättäneisiin.
Tämä on selvä signaali ainakin Hämeenlinnan politiikasta. Onko samaa tapahtunut kenties muuallakin?
Kaupunkien yhdistysavustusten
uudet kuviot.
0
607
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294