Minulla Elisa Kotiposti ja siinä on sellainen ongelma, että minulla näkyy Saapuneissa sähköpostiviesteissä ensimmäisenä vanhat viestit, joita on vuodelta 2002 ja lopussa vuoden 2010 viestit. Viestejä on yhteensä vähän yli 700 vuosilta 2002-2010. Jos klikkaan Kotipostissa Saapuneiden sivulta Päivämäärä-otsikkoa pari kertaa kääntyy viestit niin, että 2010 viestit ovat ensimmäisenä ja puolestaan vuoden 2002 viestit viimeisenä. Tämä ei kuitenkaan pysy vaan kun sulkee Kotipostii niin kääntyy viestit takaisin. Miten saisin ne käännettyä pysyvästi niin. että uudet viestit ovat alussa ja vanhat viimeisenä.
Vastaukset 16
- زورو
muita posteja, mutta löytyiskö ratkaisu, jos hiiren kakkosella nappaat sitä päivämäärä otsikkoa.
- aikajärjestys.
Kiitos viestistä. Mitä minä sen jälkeen teen ? Kun klikkaan Päiväys-otsikkoa hiiren oikealla puolella niin esille tulee valikot: Avaa uuteen ikkunaan ja välilehtiin, Lisää kohde kirjainmerkkeihin, Tallenna kohde levylle, Lähetä linkki.., Kopioi linkin osoite, Ominaisuudet, jossa ei ole mitään. Minkä näistä valitsen?
- زورو
aikajärjestys. kirjoitti:
Kiitos viestistä. Mitä minä sen jälkeen teen ? Kun klikkaan Päiväys-otsikkoa hiiren oikealla puolella niin esille tulee valikot: Avaa uuteen ikkunaan ja välilehtiin, Lisää kohde kirjainmerkkeihin, Tallenna kohde levylle, Lähetä linkki.., Kopioi linkin osoite, Ominaisuudet, jossa ei ole mitään. Minkä näistä valitsen?
noista apuja. Omassa tulee vaihtoehto, että lajittele nousevaan järjestykseen.
- aikajärjestys.
زورو kirjoitti:
noista apuja. Omassa tulee vaihtoehto, että lajittele nousevaan järjestykseen.
Neuvo minulle, miten lajittelu tapahtuu, kun en tiedä miten se tehdään . Kiitollinen avusta.
- زورو
Neuvo minulle, miten lajittelu tapahtuu, kun en tiedä miten se tehdään . Kiitollinen avusta.
tuossa aloituksessa kirjoitin, että käytän eri postia, mutta ajatus oli, että jos sinulla vaikka toimisi
samoin.
Mutta, minulla on esim. sellainen sarake, kuin vastaanotettu, jonka alla on päivämääriä.
Siinä vataanotettu sanan päällä kakkosella minulla tulee mm. tuo lajittele nousevaan järjestykseen.
Näinhän ei välttämättä sinulla tule. - hiiren vasen
hiiren vasemmalla siihen palkin Päiväys kohtaan, niin viestit vaihtuvat vanhemmasta nuorimpaan tai nuorimmasta vanhimpaan, riippuen siitä mikä sun lähtötilantees on. Siis hiiren vasemmalla Päiväys-kohtaan napautus.
- millähän
käytät tuota kotipostia?
- aikajärjestys.
Käytän Mozilla Firefoxilla yleensä ja silloin tällöin Internet Explorerilla. Käyttöjärjestelmä on Windows 7.
- shiish
Käytän Mozilla Firefoxilla yleensä ja silloin tällöin Internet Explorerilla. Käyttöjärjestelmä on Windows 7.
selaimella. Selain ei muista mitään järjestyksiä. Ainoastaan palvelin voi mahdollisesti muistaa noita asetuksia. Sekin riippuu webmail-ohjelmasta. Voit myös käyttää normaalia sähköposti-ohjelmaa. Ne muistavat tehdyt asetukset. Asetukset löytyvät osoitteesta
http://www.elisa.fi/asiakastuki/index.cfm?o=199.44
Muista pistää täppä kohtaan jätä postit palvelimelle jotta voit lukea reissusyakin vanhat postit. - ei voi olla!
kun hiiren vasemmalla klikkaat siihen otsikkorivin kohtaan Päiväys - niin pitäisi mennä ja mulla menee ainakin elisan kotipostit järjestykseen joko vanhemmasta nuorimpaan tai sitten kun klikkaa toisen kerran tämän jälkeen niin nuorimmasta vanhempaan.
Täh?
Onko tämä nyt liian vaikeaa tosiaan - ihan sama systeemi kuin esim. resurssienhallinnassa tiedostolistoissa, järjestys menee ylös alas kun otsikkoa klikkailee hiiren vasemmalla. - aikajärjestys
ei voi olla! kirjoitti:
kun hiiren vasemmalla klikkaat siihen otsikkorivin kohtaan Päiväys - niin pitäisi mennä ja mulla menee ainakin elisan kotipostit järjestykseen joko vanhemmasta nuorimpaan tai sitten kun klikkaa toisen kerran tämän jälkeen niin nuorimmasta vanhempaan.
Täh?
Onko tämä nyt liian vaikeaa tosiaan - ihan sama systeemi kuin esim. resurssienhallinnassa tiedostolistoissa, järjestys menee ylös alas kun otsikkoa klikkailee hiiren vasemmalla.Kyllä minullakin menee viestit uudemmasta vanhempaan kun klikkaan kaksi kertaa Päiväys-kohtaa, mutta kun suljen Kotipostin niin viestien järjestys siirtyy takaisin vanhemmasta uudempaan. En tiedä, millä tallentaisin järjestyksen uusi - vanha, jotta se pysyisi. Tällä hetkellä aina, kun avaan Kotipostin niin viestin järjestys on, että vanhat viestit ovat ensin ja uudet lopussa, saan ne muutettua klikkaamalla Päiväys-kohtaa.
- 12
aikajärjestys kirjoitti:
Kyllä minullakin menee viestit uudemmasta vanhempaan kun klikkaan kaksi kertaa Päiväys-kohtaa, mutta kun suljen Kotipostin niin viestien järjestys siirtyy takaisin vanhemmasta uudempaan. En tiedä, millä tallentaisin järjestyksen uusi - vanha, jotta se pysyisi. Tällä hetkellä aina, kun avaan Kotipostin niin viestin järjestys on, että vanhat viestit ovat ensin ja uudet lopussa, saan ne muutettua klikkaamalla Päiväys-kohtaa.
Et kai poistele keksejä turhanpäiten? Kyllä yleensä websivut muistavat asetukset keksien avulla. Tuo siivousinto kun saa välillä huvittavia piirteitä.
- ___
mitä niissä kaikissa noin 700 sähköpostissa lukee?
Kannattaisi ensin lukea läpi.- IIIIIII-
elisan kotipostiin sopii säilöttäväksi 350 mt tavaraa, eli varmaan kymmeniä tuhansia posteja lisää lajiteltavaksi, ennenkuin ähkyy täyttymistään
- Anonyymi00015
Seurakunta talousvaikeuksissa on myynin kirjat sähköposti puhelut kirjeet väärinpäin raamuttu piirein sim kortien kanssa
- Anonyymi00016UUSI
Taitaa vaan pelleillä teidän kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
- 113799
- 140745
- 37732
- 70637
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179546- 32539
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46502Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 64474
- 69455
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436- 45433
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426- 36422
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59415