Nettiradio

.................

Kuinka saan kuulumaan nettiradion? Käyttöjärjestelmänä mulla on Mac OS X 10.5.

Kone pyytää asentamaan muistaakseni Windows media playerin tms. eli ei toimi Macissa.

11

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et mitenkään

ellet asenna parempaa käyttöjärjestelmää.

• Jo235222

Kyllä ihan Itunesista löytyy nettiradio.
        Käyttiksen voisit asentaa Os x 10.6.2 vai mitä tarkoitat paremmalla käyttöjärjestelmällä.

• Mäkkitupalainen
    • 1stMacFinn

Asenna Microsoftin sivuilta Flip4Mac. Se toistaa Windows Mediat.

• öööööööööööööööö

...vielä neuvoa miten se asennetaan. Ei onnistu.

T:Kämmentäjä

• 1stMacFinn
        öööööööööööööööö kirjoitti:

...vielä neuvoa miten se asennetaan. Ei onnistu.

T:Kämmentäjä

http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=49&t=79300

• poooinsdff
        1stMacFinn kirjoitti:

http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=49&t=79300

...mutta en vaan saa toimimaan nettiradiota. Olen asentanut flip4mac:n ohjeiden mukaan sekä NRJ:n sivulla olevan ohjeen mukaan (release 0.8.6i) pluginin. Tähän saakka ohjelmien asennus macilla on onnistunut ongelmitta, mutta nyt ei tahdo onnistua. Em. ohjelmien asennuksessa tuskin??? olen virhettä tehnyt sillä asentaja asensi ne koneelle. Pitänee kuunnella nettiradiota itunesin kautta joskin sieltä ei Suomalaisia kanavia taida löytyä.

• 1stMacFinn
        poooinsdff kirjoitti:

...mutta en vaan saa toimimaan nettiradiota. Olen asentanut flip4mac:n ohjeiden mukaan sekä NRJ:n sivulla olevan ohjeen mukaan (release 0.8.6i) pluginin. Tähän saakka ohjelmien asennus macilla on onnistunut ongelmitta, mutta nyt ei tahdo onnistua. Em. ohjelmien asennuksessa tuskin??? olen virhettä tehnyt sillä asentaja asensi ne koneelle. Pitänee kuunnella nettiradiota itunesin kautta joskin sieltä ei Suomalaisia kanavia taida löytyä.

Mulla on toki viimeisin Flip4Mac asennettuna mutta ei mitään VLC:n webpluginia. Ja soihan NRJ:n nettiradio. Tosin mulla on OS X versio 10.6.2

Kai olet käynnistänyt selaimen uudestaan F4M:n asennuksen jälkeen?

• <sdfs<df
        1stMacFinn kirjoitti:

Mulla on toki viimeisin Flip4Mac asennettuna mutta ei mitään VLC:n webpluginia. Ja soihan NRJ:n nettiradio. Tosin mulla on OS X versio 10.6.2

Kai olet käynnistänyt selaimen uudestaan F4M:n asennuksen jälkeen?

...käynnistänyt, mutta ei toimi. Kun yritän kuunnella nettiradiota, niin kone alkaa "puskuroimaan " eikä mitään tapahdu. Järjestelmäasetuksista löytyy myös F4M aseukset. Rasti on Browser välilehdellä kohdassa " Maintain aspect ratio" sekä ylimmässä "flip4mac...", joka tosin on harmaana. Player välilehdellä kaikissa kohdissa. Audio välilehti on harmaana. Update weekly ja tällä hetkellä on viimeisin verio. Upgrade välilehdellä näyttö harmaana.

• X

Löysin Applen sivuilta Radioshift nimisen ohjelman jolla on todella helppo etsiä ja kuunnella nettiradioita.

• Mäkkitupalainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9354
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2910
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      38
      2695
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2571
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1975
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1882
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1836
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1371
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1234
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1221
    Aihe