Ikuisesti ...

runo64

Sormeni kaulallasi
voi ! voi !
tätä rakkauden määrää
sen syvyyttä.

Salaisuus on salaisuus
kun sillä on kaksi haltijaa
mutta sen toisen pitää olla ...

mennyt pois ?

Tämän haluan antaa jakaa kanssasi
koska tiedän ja tunnen
sinun samoja tunteita hyökyvän
kuinka toisiamme rakastimme

silloin kerran ...

Nyt vain enää
aina
ja ikuisesti ...

10

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *saaga*

      se rakkauden sointi
      joskus niin kiihkeänä
      niin kuin liimaantuneena
      tässä ja nyt

      aikaa vierähtää
      rakkaus muotoaan muuttaa

      uudistaa täytyy elävä
      elementti
      Rakkaus...

      • runo64-1

        ... tämäkin tarina
        neiti marplen ja poirotin
        vanavedessä
        kun ne alkoivat telkkarissa uudestaan
        pyörimään
        mutta kun en viitsinyt murhaa
        kuolemaa mainita
        koskettavuuden kadotin ...

        kiitos sanoistasi hyvä ystäväin
        ja satakoon siellä tähtiä missä ikinä liikutkin
        ikäänkuin juhlien kulkuasi
        niin toivon
        lämmöllä sydämestäni.


    • lindalinda

      eli ikuisesti - Sinun.

      Kun kohtaa rakkauden ja syystä tahi toisesta
      joutuukin luopumaan siitä, se voi ainutlaatui-
      suudessaan olla muistoissa ikuisesti. Koetut
      tunnemyrskyt, kohtaamiset ja alun salaisuuk-
      sien verhot.

      Runosi voi ajatella juuri sellaisena, mutta yhtä
      hyvin unelmien täyttymisen toiveena.

      Kaunista ja harmonista, vaikkakin omalla tavallaan
      hyvinkin melankolista runoutta. Miellyttävää lukea,
      sukeltaa sen heijaaviin tunnelmiin. Hienoa työsken-
      telyä ehdottomasti.

      Lukunautinnosta kiittää hän.

      • runo64-1

        ... sydämen kirja taltioi muistoja
        huonojakin
        vaikka ajatus tulikin christien kirjoista
        mutta elämä on kuin ... elokuvaa
        tavalla tai toisella sinne päin.

        kiitän sinua rakas ystäväin ja mestarini
        kannustavista sanoistasi
        ja toivon päiväsi hetkien virtaan
        sykkiviä ilon ja onnen hetkiä
        oikein 'roppakaupalla' yllinkyllin.


    • Rakastan,

      Niin runoilet upottavasti
      laitoit minut sukeltamaan
      poistumaan palaamaan
      lukemaan uudestaan
      monimuotoimen on
      salaisuus todellinen
      tämä muu epätodellinen
      kysymys tiedät häiritsee ?
      Silloin kerran...
      Nyt vain enää
      aina
      ja ikuisesti...

      • runo64-1

        ... kaikki oli suurta rakkautta
        mutta ne ruusut lakastuivat
        ja muuksi muuttuivat.

        aina ja ikuisesti mahdollisuus luodaan
        mutta kantaako se sinne milloinkaan
        paitsi vähäksi aikaa.

        kiitän vierailustasi runossani
        ja hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän
        sinulle
        halauksin.


      • runo64-1 kirjoitti:

        ... kaikki oli suurta rakkautta
        mutta ne ruusut lakastuivat
        ja muuksi muuttuivat.

        aina ja ikuisesti mahdollisuus luodaan
        mutta kantaako se sinne milloinkaan
        paitsi vähäksi aikaa.

        kiitän vierailustasi runossani
        ja hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän
        sinulle
        halauksin.

        Rakkaus voi olla niin palavaa,että jää ikuisesti mieleen..Rakkauden kohde,ei varmaan edes pysty käsittämään,miten paljon, sai rakkautta osakseen ...Hienon,ajatuksiaherättävän runon taas kirjoitit..
        Kyllä osaat, todella hyvin, tulkita erilaisia tunteita.. Kiitos tästä runosta ja hyvää ,tätä Kalevalanpäivää..
        Voi hyvin..ilmatkin taas lauhtuneet..kai sielläkin ja kiitos kaikesta.. Ilonpisaroita tiellesi..t.Irkku


      • runo64-1
        irkku-37 kirjoitti:

        Rakkaus voi olla niin palavaa,että jää ikuisesti mieleen..Rakkauden kohde,ei varmaan edes pysty käsittämään,miten paljon, sai rakkautta osakseen ...Hienon,ajatuksiaherättävän runon taas kirjoitit..
        Kyllä osaat, todella hyvin, tulkita erilaisia tunteita.. Kiitos tästä runosta ja hyvää ,tätä Kalevalanpäivää..
        Voi hyvin..ilmatkin taas lauhtuneet..kai sielläkin ja kiitos kaikesta.. Ilonpisaroita tiellesi..t.Irkku

        ... rakkaudet jää mieleen
        kun sydän niistä muistoja syrjälleen kerää
        ja sieltä huonon unen luo
        tai kaipauksen ...

        on täällä pakkaset väistyneet
        lumisateet tilalle tulleet
        todella talven ihmemaan tehneet.

        kiitos vierailustasi rakas ystäväin
        niin pääsen toivottamaan symppiksille
        upeaa uutta viikkoa
        sykkivillä onnen ja riemun tuntemuksilla
        lisättynä.


    • Kiitos lukuhetkestä

      • runo64-1

        ... kyläilystä
        ja sanojen jättämisestä
        joten toivotan
        upean ihanaa uutta viikkoa
        sinne päin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe