MENE OSOITEESEEN RuneScape - The Number 1 Free Multiplayer Game ON KOODEJA KO VÄRI KOODIT
Muita koodeja
Tässä olis muutama kikka runescape peliin:
VÄRIKOODIT:
kirjoita chattiin jokin seuraavista väreistä ensin:
red:
green:
white:
blue:
jne
ja muita kikkoja on:
flash1:
flash2:
flash3:
scroll:
wave:
shake:
koodit toimii seuraavasti: kirjoita chattiin jokin väri koodeista( vain yksi) ja sen perään välilyönti ja oma viestisi. Esim. näin Red: Kukkuluuruu vaan kaikille. Ja mikäli haluat vilkkuvan viestin, niin laita chattiin jokin seuraavista: esim. flash1 tai flash2 tai flash3 tai scroll tai wave. Ja sen jälkeen kaksoispiste ja oma viestisi. Muista että kikkoja voi myös yhdistellä. esim. näin: flash:wave: Moikkarallaa vaan kaikki.
On myös olemassa ns. floodaus ohjelma jolla voit sanoa jotain vain esim. kahta painiketta painamalla. Voit ladata shortkey lite ohjelman täältä. Tässäpä nämä. OLKAA HYVÄ !!!
;
| © 2005 All Rights Reserved. |
Create a Free Website at Webs.com
TÄSSÄ ON RAHA KOODI SE KOODI PAKKI PITÄÄ LADATA NIMELTÄ CHEAT ENGINE.HUOM SIITÄ TULEE VIIRUS!!
RUNESCAPE KESKUSTELU SIVU
RUNECAPE HUOM
2
276
Vastaukset
- FFGGHHJJ
MULLA ON MU UKOLLA 4M JA SEN LVL ON 100 JA ATTACK ON 99 JA OON MEMBU JA SEN SEMMOSTA
- clan war
mite voi alottaa clan warin,siis tämän jossa 2klaanii on vastakkain??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013