Hotell Diamond

Olemme lähdössä SB:lle kesällä, ja haluaisin kuulla kokemuksia ko. hotellista. Huoneet - varustelu, aamupala, rauhallisuus ymy. ym. Kiitos jos vaivaudut vastaamaan =o) Mikähän lienee SB:n hintataso nykyään?

3

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

Diamond oli kyllä viime vuonna meille positiivinen yllätys.. Siisti hotelli aamupala ok/hyvä ja siihen kuulu vielä päivällinenkin mitä vähän ihmeteltii ku ei siitä mainittu mitää matkatoimiston kautta. kiva henkilökuntaki siinä hotellissa paitsi kioskin myyjä vähän hapan naama.. Jos jotain miinusta pitää sanoo ni britit vähän piti meteliä ku tuli baarista..

• Antshelli

Joo ite olin viime kesänä SB:llä ja tulevana kesänä tarkotus myös mennä. Hintataso oli edelleen aika halpaa.N.puolet halvempaa kun suomessa. Toki riippuu vähän missä ja mitä ostaa.Esim.Nessebarissa ja burgasin kaupungis,ruoka voi olla hieman kalliimpaa kun itse SB:llä ja vaateliikkeet yms,kun ovat Burgasissa aika kansainvälisiä myös.Mutta silti oli tosi edullisiakin ja alennuksia paljon.Paljon edullisia ja hyviä löytöjä tein myös Burgasissa ja Nessebarissa.Mutta itse SB:llä on tosi halpoja vaatteita ja krääsää muutenki =) Ruoka on kans edullista.

• tygfjgfjf

Milloin olet lähdössä? Minä olen menossa samaan hotelliin heinäkuun alussa:) Mihin muuten Burgasissa kannattaa mennä ostoksille ja mitä kauppoja sieltä löytyy? Miten Burgasiin pääsee helpoiten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      131
      3960
    2. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      3485
    3. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      17
      3407
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3347
    5. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      61
      3244
    6. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      49
      3021
    7. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      29