Hei!
Tosi huonosti löytyy netistä tietoja pääkaupunkiseudun hypnoositerapeuteista! Vain muutama sama nimi pyörii enkä oikein osaa katsoa kuka heistä vaikuttaa parhaimmalta.. tietysti vain kokeilemalla sen tietää. Haluaisin kuitenkin kysyä, että kenellä te olette käyneet? Ketä voitte suositella tai onko jollain huonoja kokemuksia? Etsisin mielellään naishenkilöä.. ja kaikki joita olen netistä löytänyt on miehiä.
Oisin kiitollinen kaikista vastauksista!
Hypnoosia PKS:lta?
3
401
Vastaukset
- auttava
Kerro mistä päin pk-seutua haet terapeuttia?
- vbyun
joku maallikko mainostaa itseään. olen huomannut, että tälle palstalla joku kyselee hyvää terapeuttia ja sitten joku kehuu jotakin maasta taivaasen. kyseessä on aina sama heppu.. siis mainostetaan omaa itseään. eikö näitä maalliikkovenkuloita saada kuriin.. teolaiset ovat toista maata.
- narsisti...
vbyun kirjoitti:
joku maallikko mainostaa itseään. olen huomannut, että tälle palstalla joku kyselee hyvää terapeuttia ja sitten joku kehuu jotakin maasta taivaasen. kyseessä on aina sama heppu.. siis mainostetaan omaa itseään. eikö näitä maalliikkovenkuloita saada kuriin.. teolaiset ovat toista maata.
Eikös oma kehu ole paras kehu..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557