Hei!
Tosi huonosti löytyy netistä tietoja pääkaupunkiseudun hypnoositerapeuteista! Vain muutama sama nimi pyörii enkä oikein osaa katsoa kuka heistä vaikuttaa parhaimmalta.. tietysti vain kokeilemalla sen tietää. Haluaisin kuitenkin kysyä, että kenellä te olette käyneet? Ketä voitte suositella tai onko jollain huonoja kokemuksia? Etsisin mielellään naishenkilöä.. ja kaikki joita olen netistä löytänyt on miehiä.
Oisin kiitollinen kaikista vastauksista!
Hypnoosia PKS:lta?
3
388
Vastaukset
- auttava
Kerro mistä päin pk-seutua haet terapeuttia?
- vbyun
joku maallikko mainostaa itseään. olen huomannut, että tälle palstalla joku kyselee hyvää terapeuttia ja sitten joku kehuu jotakin maasta taivaasen. kyseessä on aina sama heppu.. siis mainostetaan omaa itseään. eikö näitä maalliikkovenkuloita saada kuriin.. teolaiset ovat toista maata.
- narsisti...
vbyun kirjoitti:
joku maallikko mainostaa itseään. olen huomannut, että tälle palstalla joku kyselee hyvää terapeuttia ja sitten joku kehuu jotakin maasta taivaasen. kyseessä on aina sama heppu.. siis mainostetaan omaa itseään. eikö näitä maalliikkovenkuloita saada kuriin.. teolaiset ovat toista maata.
Eikös oma kehu ole paras kehu..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257