Suunnittelen jo ensi syysloman menoja, ja ajattelin lähteä ystäväni kanssa kahdestaan ulkomaille. Etelä ois suuntana. Malagassa oon jo käyny, mutta nyt ajattelin lähinnä meiän ikäsille yksinmatkustaville mukavaa paikkaa. Halvat hotellit ja lennot osaan itte kattoa, kohdetta en vaan keksi. Matkan ideana ois pelkkä laiskottelu, shoppailu ja juhliminen, eli ihan perus loma. Oon tässä jo miettiny Mallorcaa tai Maltaa, mutta onko parempia ideoita? Sen pitäis olla myös turvallinen paikka, jonne uskaltaa päästää kaks nuorta tyttöä, jotka ei ole täysin idiootteja kännikaloja. Ibiza ois jees, mutta sinne en uskaltais lähteä! Onkos ideoita?
17-vuotiaat lomalle
Femmma
2
371
Vastaukset
- malttia tytöt
Onko sulle tullut mieleen, että ette alaikäisinä edes välttämättä pääse matkustamaan minnekään ilman huoltajaa/hänen suostumustaan?
- Femmma
Itse asiassa lähdemmekin nelisteen ja meistä on kaksi 18vuotiaita, ja kaikilla on vanhempien suostumus. Ja liput on ostettu teneriffalle ja hotellit varattu. LÄLLÄSLÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133698Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272760Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2622631Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51865- 2151376
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1551016Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30953Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2807