Suunnittelen jo ensi syysloman menoja, ja ajattelin lähteä ystäväni kanssa kahdestaan ulkomaille. Etelä ois suuntana. Malagassa oon jo käyny, mutta nyt ajattelin lähinnä meiän ikäsille yksinmatkustaville mukavaa paikkaa. Halvat hotellit ja lennot osaan itte kattoa, kohdetta en vaan keksi. Matkan ideana ois pelkkä laiskottelu, shoppailu ja juhliminen, eli ihan perus loma. Oon tässä jo miettiny Mallorcaa tai Maltaa, mutta onko parempia ideoita? Sen pitäis olla myös turvallinen paikka, jonne uskaltaa päästää kaks nuorta tyttöä, jotka ei ole täysin idiootteja kännikaloja. Ibiza ois jees, mutta sinne en uskaltais lähteä! Onkos ideoita?
17-vuotiaat lomalle
Femmma
2
380
Vastaukset
- malttia tytöt
Onko sulle tullut mieleen, että ette alaikäisinä edes välttämättä pääse matkustamaan minnekään ilman huoltajaa/hänen suostumustaan?
- Femmma
Itse asiassa lähdemmekin nelisteen ja meistä on kaksi 18vuotiaita, ja kaikilla on vanhempien suostumus. Ja liput on ostettu teneriffalle ja hotellit varattu. LÄLLÄSLÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303641Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91708Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2261336Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431002Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 61900
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ68883Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849