Terve vaan kaikki!
Onkos kukaan tuohon aikoihin lähdössä Ausseihin itse olen lähdössä sinne 1.6 ja tarkoituksenani olisi olla vuosi siellä. Olisi kiva jos saisi jotain matkaseuraa, ettei ihan yksin tarvitsisi matkustella.
viestiä voi laittaa [email protected]
Sydney 1.6
9
697
Vastaukset
- Timo80
Niin ja vielä lisäys tuohon edelliseen viestiin, että olisi tietysti kiva tavata myös suomalaisia Australian päässä jotka ovat jo maan hienouksista ja ihanuuksista päässeet nauttimaan :)
-T-- timo80
Ompa kumman hiljaista ei taida paljoa porukka tuohon kesäkuun aikoihin olla lähdössä Ausseihin?
-Timo- - timo80
timo80 kirjoitti:
Ompa kumman hiljaista ei taida paljoa porukka tuohon kesäkuun aikoihin olla lähdössä Ausseihin?
-Timo-Noh noh !? Ei kukaan muka kesäkuussa lähdössä!?
- Timo80
timo80 kirjoitti:
Noh noh !? Ei kukaan muka kesäkuussa lähdössä!?
Terve vaan kaikille, 3 viikkoo lähtöön, jaiks! Täytyy vain toivoa ettei tuota tuhkaa lentele silloin enää ilmassa ainakaan niin paljoa, että lentoja pitäisi perua.
- Sandra79
Timo80 kirjoitti:
Terve vaan kaikille, 3 viikkoo lähtöön, jaiks! Täytyy vain toivoa ettei tuota tuhkaa lentele silloin enää ilmassa ainakaan niin paljoa, että lentoja pitäisi perua.
Moi! Yksin siis talla tietoa olet lahdossa? Reissaatko sitten ympari Ausseja? Itse olen lahdossa sinnepain (en ole viela ihan varma mihin kaupunkiin ensiksi, riippuu missapain ystavani silloin on), mutta paadyn sitten kuitenkin Adelaideen, Etela-Australiaan. Lahtopaivakaan ei ole viela varma, mutta en kuitenkaan lahde viela silloin kuin sina. Jos sitten tormattaisiin vaikka siella Adelaidessa? :)
- viijee
Sandra79 kirjoitti:
Moi! Yksin siis talla tietoa olet lahdossa? Reissaatko sitten ympari Ausseja? Itse olen lahdossa sinnepain (en ole viela ihan varma mihin kaupunkiin ensiksi, riippuu missapain ystavani silloin on), mutta paadyn sitten kuitenkin Adelaideen, Etela-Australiaan. Lahtopaivakaan ei ole viela varma, mutta en kuitenkaan lahde viela silloin kuin sina. Jos sitten tormattaisiin vaikka siella Adelaidessa? :)
Me ollaan miehen kanssa lähdössä 1.9, et ei ihan keretä samaan syssyyn..
- Timo80
viijee kirjoitti:
Me ollaan miehen kanssa lähdössä 1.9, et ei ihan keretä samaan syssyyn..
Sydneyssä on alotukseni ja tarkoitus olisi reissailla ympäri ausseja. Sähköpostini on tuolla ekassa viestissä jos ja kun viestiä haluatte asian tiimoilta laittaa :)
-T- - myöslähdössä
Timo80 kirjoitti:
Sydneyssä on alotukseni ja tarkoitus olisi reissailla ympäri ausseja. Sähköpostini on tuolla ekassa viestissä jos ja kun viestiä haluatte asian tiimoilta laittaa :)
-T-Hei Timo!
Mä olisin lähdössä kesäkuun 16 päivä Sydneyy kohti! Oon ollut ite jo yhteyksissä muutaamankin suomalaisen kanssa, jotka tulossa tai on jo Ausseissa reissaamassa. Vois tosiaan törmäillä vaik siel Sydneyssä, jos oot viel sillon siellä.
Laitan sulle mailia tuota pikaa :) - jakeEe95690
myöslähdössä kirjoitti:
Hei Timo!
Mä olisin lähdössä kesäkuun 16 päivä Sydneyy kohti! Oon ollut ite jo yhteyksissä muutaamankin suomalaisen kanssa, jotka tulossa tai on jo Ausseissa reissaamassa. Vois tosiaan törmäillä vaik siel Sydneyssä, jos oot viel sillon siellä.
Laitan sulle mailia tuota pikaa :)Moikka!
Ite oon tullu Sydneyyn tiistaina, keskustassa pidan leiria toistaiseksi ois kyl ihan kiva nahda muitakin suomalaisia jotka tulee tanne paahan kun ite oon aika turistina taalla seilaillu :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882