Sydney 1.6

Timo80

Terve vaan kaikki!

Onkos kukaan tuohon aikoihin lähdössä Ausseihin itse olen lähdössä sinne 1.6 ja tarkoituksenani olisi olla vuosi siellä. Olisi kiva jos saisi jotain matkaseuraa, ettei ihan yksin tarvitsisi matkustella.

viestiä voi laittaa [email protected]

9

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo80

      Niin ja vielä lisäys tuohon edelliseen viestiin, että olisi tietysti kiva tavata myös suomalaisia Australian päässä jotka ovat jo maan hienouksista ja ihanuuksista päässeet nauttimaan :)

      -T-

      • timo80

        Ompa kumman hiljaista ei taida paljoa porukka tuohon kesäkuun aikoihin olla lähdössä Ausseihin?

        -Timo-


      • timo80
        timo80 kirjoitti:

        Ompa kumman hiljaista ei taida paljoa porukka tuohon kesäkuun aikoihin olla lähdössä Ausseihin?

        -Timo-

        Noh noh !? Ei kukaan muka kesäkuussa lähdössä!?


      • Timo80
        timo80 kirjoitti:

        Noh noh !? Ei kukaan muka kesäkuussa lähdössä!?

        Terve vaan kaikille, 3 viikkoo lähtöön, jaiks! Täytyy vain toivoa ettei tuota tuhkaa lentele silloin enää ilmassa ainakaan niin paljoa, että lentoja pitäisi perua.


      • Sandra79
        Timo80 kirjoitti:

        Terve vaan kaikille, 3 viikkoo lähtöön, jaiks! Täytyy vain toivoa ettei tuota tuhkaa lentele silloin enää ilmassa ainakaan niin paljoa, että lentoja pitäisi perua.

        Moi! Yksin siis talla tietoa olet lahdossa? Reissaatko sitten ympari Ausseja? Itse olen lahdossa sinnepain (en ole viela ihan varma mihin kaupunkiin ensiksi, riippuu missapain ystavani silloin on), mutta paadyn sitten kuitenkin Adelaideen, Etela-Australiaan. Lahtopaivakaan ei ole viela varma, mutta en kuitenkaan lahde viela silloin kuin sina. Jos sitten tormattaisiin vaikka siella Adelaidessa? :)


      • viijee
        Sandra79 kirjoitti:

        Moi! Yksin siis talla tietoa olet lahdossa? Reissaatko sitten ympari Ausseja? Itse olen lahdossa sinnepain (en ole viela ihan varma mihin kaupunkiin ensiksi, riippuu missapain ystavani silloin on), mutta paadyn sitten kuitenkin Adelaideen, Etela-Australiaan. Lahtopaivakaan ei ole viela varma, mutta en kuitenkaan lahde viela silloin kuin sina. Jos sitten tormattaisiin vaikka siella Adelaidessa? :)

        Me ollaan miehen kanssa lähdössä 1.9, et ei ihan keretä samaan syssyyn..


      • Timo80
        viijee kirjoitti:

        Me ollaan miehen kanssa lähdössä 1.9, et ei ihan keretä samaan syssyyn..

        Sydneyssä on alotukseni ja tarkoitus olisi reissailla ympäri ausseja. Sähköpostini on tuolla ekassa viestissä jos ja kun viestiä haluatte asian tiimoilta laittaa :)

        -T-


      • myöslähdössä
        Timo80 kirjoitti:

        Sydneyssä on alotukseni ja tarkoitus olisi reissailla ympäri ausseja. Sähköpostini on tuolla ekassa viestissä jos ja kun viestiä haluatte asian tiimoilta laittaa :)

        -T-

        Hei Timo!

        Mä olisin lähdössä kesäkuun 16 päivä Sydneyy kohti! Oon ollut ite jo yhteyksissä muutaamankin suomalaisen kanssa, jotka tulossa tai on jo Ausseissa reissaamassa. Vois tosiaan törmäillä vaik siel Sydneyssä, jos oot viel sillon siellä.


        Laitan sulle mailia tuota pikaa :)


      • jakeEe95690
        myöslähdössä kirjoitti:

        Hei Timo!

        Mä olisin lähdössä kesäkuun 16 päivä Sydneyy kohti! Oon ollut ite jo yhteyksissä muutaamankin suomalaisen kanssa, jotka tulossa tai on jo Ausseissa reissaamassa. Vois tosiaan törmäillä vaik siel Sydneyssä, jos oot viel sillon siellä.


        Laitan sulle mailia tuota pikaa :)

        Moikka!

        Ite oon tullu Sydneyyn tiistaina, keskustassa pidan leiria toistaiseksi ois kyl ihan kiva nahda muitakin suomalaisia jotka tulee tanne paahan kun ite oon aika turistina taalla seilaillu :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1423
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      103
      1072
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      954
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      928
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      163
      853
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      824
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      804
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe