Olen 40 lesbo nainen Oulusta ja elän onnettomana elämääni avioliitossa miehen kanssa. Tässä monille nousee heti varmasti ajatuksena, että iteppä olet elämäsi valinnut ja omalla tavalla kuluttanut. Mitkä ne syyt sitten oikiasti ovat että näin on mennyt. Olen aina tuntenut vetoa naisiin. Yhden kerran kouluaikoina kyllä olen ihastunut poikaankin ;) Aina olen tuntenut itseni erilaiseksi ja nuorena ajattelin, että minun kuuluu vaan mennä naimisiin miehen kanssa ja perustaa perhe niin kyllä se siitä. Olen kasvattanut neljä lasta antamalla itsestäni paljon perheelle. Avioliitto ei ole toiminut koskaan seksiä kun ajattelen. Seksiä ei liitossamme ole ollut enään kymmeniin vuosiin. Monesti olen kyllä ajatellut, että kun vaan antais ja kestäis sen hetken, niin moni asia olis paljon paremmiin. Mutta keho ei pysty enään siihen.. Minulla on takana kaksi pitkäaikaista suhdetta naisen kanssa. Tällä hetkellä olen yksin ja kamalan yksinäinen. Olen väsynyt tätä näytelmää pyörittämään. Haluaisin saada rohkeutta siihen, että pystyisin aloittamaan oman elämän ja kertomaan itsestäni läheisilleni, niin että he eivät hylkäisi minua. Varmasti on naisia jotka elävät kuin minä..
lesbo äiti
34
3025
Vastaukset
- FFS!
onnettomia naisia jotka antavat tuhannen muun asian mennä itsensä edelle. Uhraten oman elämänsä ja onnellisuutensa ajatuksena että kumpahan muut ovat hänen uhrauksestaan onnellisia. Ei se mene niin.
Sä saat olla onnellinen, ja sun pitää. Sen olet velkaa elämälle että elät näköisesi elämän.
Jos sä alat miettimään miten sun pitäisi tehdä että suku on tyytyväinen suhun tai ettei kaverit käännä selkää sä saat revetä moneen suuntaan.
Jos sun elämässä on ihmisiä jotka eivät sinua hyväksy ne poistuu kyllä, et niitä tarvitse joten turha etukäteen surra sitäkään.
Sulla on nyt korkea aika hyväksyä se mitä olet, antaa mahdollisuus muillekkin hyväksyä.
Aloitat nyt rohkeasti.
Aikuisena ihmisenä sun ei tarvitse olla mitä et halua olla, sä teet nyt miten haluat ja susta tuntuu. Varmaan löytyy tuhanisa pikkusyitä ja isoja miksi et voisi mutta niin ei kannata elämäänsä elää.
Nauti nyt kerrankin siitä että olet itsesi.- Fafasafa
Sinä taidat jäädä itsesi jalkoihinkin?
- FFS!
Fafasafa kirjoitti:
Sinä taidat jäädä itsesi jalkoihinkin?
...
- sripakko
Lapset ei karkaa mihinkään.
Ota irtiotto miehestäsi.Lähde pois.
Lapsille ei tarvitse mitään selitellä, he kysyvät jos heillä on kysyttävää.Lapset sopeutuvat.Kovaa nahkaa tarvitaan jos joku ns ystävistäsi sinut hylkää.Mutta yleensä he tulevat takaisin vähän ajateltuaan!
Ei ole pakko olla pakkoavioliitossa.- FFS!
ap ei tarvi irtiottoa vaan ihan rehellisen elämänmuutoksen. Lapset ymmärtää kun niille selittää, ei ne aivottomia ole. Miehestä ei tarvi irtiottoa vaan eron ja oman mielenrauhan takia kehottaisin kertomaan syyn hänellekkin rehellisesti. Ap on jo elänyt valheessa ihan tarpeeksi, uuden elämän voi pohjustaa rehellisyydelle, se on aina paras pohja kaikelle.
- täälläkin
FFS! kirjoitti:
ap ei tarvi irtiottoa vaan ihan rehellisen elämänmuutoksen. Lapset ymmärtää kun niille selittää, ei ne aivottomia ole. Miehestä ei tarvi irtiottoa vaan eron ja oman mielenrauhan takia kehottaisin kertomaan syyn hänellekkin rehellisesti. Ap on jo elänyt valheessa ihan tarpeeksi, uuden elämän voi pohjustaa rehellisyydelle, se on aina paras pohja kaikelle.
Minäkin lähentelen neljääkymppiä ja pieniä lapsia kolme. Nyt olen vuokrannut oman asunnon ja aion elää sellaista elämää mikä minusta on onnelista. Muistakaa, että noin isot elämänmuutokset vaatii rutkasti rohkeutta ja luultavasti ratkaisuja ihmetellään, mutta miksi jatkaa sellaista elämää, jossa ei ole onnellinen. Uudet asiat ja tulevaisuus pelottaa, mutta niin sen kuuluukin pelottaa. Rohkea ihminen on se, joka peloistaan huolimatta kykenee toimimaan. Ne ystävät tai sukulaiset, jotka hylkäävät eivät ole sinun arvoisiasi ja tulet saamaan myös uusia ystäviä, jotka hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet. Nyt rohkeutta peliin nainen!
- 6 + 1
FFS! kirjoitti:
kiertää aina samaa kehää. Miks?
- Remontti-Reetta
Jätä se ukko.
- Arla31
onneton, vaan useimmiten päinvastoin. Mulla on 4 lasta ja hyvä aviomies, jota en koskaan voisi jättää. Rakastan häntä, joten siihen ei oo mitään syytäkään. Tykään joistakin naisista ystävänä, mutta mitään muuta ei oo ollut.:)
- FFS!
kohta sä löydyt tuolta bissepalstalta ettimässä spesiaaliystävää joka ymmärtää ettet jätä miestäsi vaan haluat vähän vain kokeilla. Jos sä olisit hetero niin sä pysyisit äiti ja lapsi palstalla. Äläkkä itseäsi toki moiti asiasta, ei siinä mitään vikaa ole, mutta jos sun on pakko todistella itsellesi lesbopalstalla ettei naiset kiinnosta niin kumpi meistä on väärässä tässä?
- järki käteen..
Piti tulla tänne se kertomaan. Ei tietenkään heterolla ole välttämättä onneton avioliitto. Tuo juttusi ei kuulu miltään osin tänne eikä varsinkaan vastaukseksi aloittajalle. Hänhän nimenomaan kertoi että pitää naisista. Törppö.
- ll
Minä taas heräsin todellisuuteen vasta 46- vuotiaana ja oman äitini kuoltua; sain "luvan " olla mitä olen!
Lapseni ovat aikuisia ja lapsenlapsiakin on ...Avioliitot päättyneet jo vuosia sitten ja miehet unohtuneet,
yksin olen ollut pitkään ja kokenut myös ihanan suhteen naisen kanssa.Kerro vaan kaikille, niin minäkin olen tehnyt, ajatelkoon mitä haluavat, en loukkaa ketään olemalla onnellisempi omana itsenäni!- Äiti minäkin
Ota rohkea askel elämässäsi, jos tunnet voivasi pahoin. Olen itse tehnyt niin ja elämäni on varmasti ollut parempi näin, naisen kanssa, kuin repivässä liitossa. Jos olisin siihen jäänyt aikoinani, olisin tehnyt väärin kaikkia osapuolia kohtaan. Ex-miestä, lapsia sekä itseäni kohtaan. Nyt kun lapset ovat aikuisia naisia, he ovat täysin hyväksyneet minut ja kumppanini elämäänsä mukaan. Lapset ovat ollet minun huoltajuudessani koko ajan, selvyyden vuoksi kerrottakon ja ovat aina olleet asiasta tietoisia ja sen hyväksyneet. Jokaisella meistä on oma, erillainen elämä takanamme, samoja piirteitä, mutta sävyt ovat toisenlaiset. Tutki itseäsi, käy vaikka juttelemassa muualla, ulkopuolisen henkilön kanssa, saat uusia näkökulmia katsoa asiaa ja varmuuttta itsellesi mikä on juuri Sinulle se oikea elämä, jos et ole satavarma asiasta vielä. Paljon rohkeutta ja hyvää tulevaa kevättä, ehkä uuden ihanan ihmisen kanssa :)
- voiettäsent
Äiti minäkin kirjoitti:
Ota rohkea askel elämässäsi, jos tunnet voivasi pahoin. Olen itse tehnyt niin ja elämäni on varmasti ollut parempi näin, naisen kanssa, kuin repivässä liitossa. Jos olisin siihen jäänyt aikoinani, olisin tehnyt väärin kaikkia osapuolia kohtaan. Ex-miestä, lapsia sekä itseäni kohtaan. Nyt kun lapset ovat aikuisia naisia, he ovat täysin hyväksyneet minut ja kumppanini elämäänsä mukaan. Lapset ovat ollet minun huoltajuudessani koko ajan, selvyyden vuoksi kerrottakon ja ovat aina olleet asiasta tietoisia ja sen hyväksyneet. Jokaisella meistä on oma, erillainen elämä takanamme, samoja piirteitä, mutta sävyt ovat toisenlaiset. Tutki itseäsi, käy vaikka juttelemassa muualla, ulkopuolisen henkilön kanssa, saat uusia näkökulmia katsoa asiaa ja varmuuttta itsellesi mikä on juuri Sinulle se oikea elämä, jos et ole satavarma asiasta vielä. Paljon rohkeutta ja hyvää tulevaa kevättä, ehkä uuden ihanan ihmisen kanssa :)
edes lapsiasi ja heidän olotilaansa
- feikkijokaasiassa
tee jotain elämälles, tai sit elä noin ku elät, who cares, kukaan ei sitä sun puolesta tee. jokainen on oman onnensa seppä. älytöntä teeskennellä heteroa ja tehdä sit viel lapset siihen kärsimään, itsekästä!
- Anonyymi
Itsekästä ininää jättää mies ja lapset jonkun lesbon takia
- rohkeutta sinulle
lukemassa leppakkolaakso.fi sivuja, siellä paljon kirjoituksia tästä aiheesta....(myöhäinen herääminen, ja myöhäinen herääminen osa 2)
- -Lesbo-
Rohkeutta ja onnea sinulle!
Itse myös yritän kerätä rohkeutta siihen ettei tarvitsisi enää esittää jotain mitä ei ole,itselleen siinä hallaa tekee jos elää valheessa ja esittää olevansa jotain mitä muut haluaa olevan :(- Pippin_
Tilanteesta on varmasti hankala lähteä pois kun siinä on mukana muitakin osapuolia kuin sinä itse. Mietippä kuitenkin kenen onnellisuudesta tässä on kyse, ensi sijassa tietenkin oman itsesi mutta myös koko perheesi. Tuskin miehesikään haluaisi "väkisin" olla kanssasi, jos tietäisi että kaipaat jotain muuta. Itsekin varmaan hänen paikallaan haluaisit tietää todellisen tilanteen. Ja vanhempien liiton lujuushan taas vaikuttaa lapsiin. Jos he ovat kovin nuoria niin eivät ehkä vielä ymmärrä, mutta vanhempina toivottavasti.
Kannattaisi alkaa tehdä tilanteelle jotakin, eikä odotella siihen saakka kun se unelmien nainen tulee vastaan. Uutta ihmissuhdetta on helpompi rakennella, kun on entisiä asioita kerinnyt käsitellä.
Paljon voimia ja rohkeutta sinulle! Muista, että kyseessä on nimenomaan sinun elämäsi ja sinun onnesi. Siinä ei ole itsekkyydestä kyse. - tulee miel.provo
Pippin_ kirjoitti:
Tilanteesta on varmasti hankala lähteä pois kun siinä on mukana muitakin osapuolia kuin sinä itse. Mietippä kuitenkin kenen onnellisuudesta tässä on kyse, ensi sijassa tietenkin oman itsesi mutta myös koko perheesi. Tuskin miehesikään haluaisi "väkisin" olla kanssasi, jos tietäisi että kaipaat jotain muuta. Itsekin varmaan hänen paikallaan haluaisit tietää todellisen tilanteen. Ja vanhempien liiton lujuushan taas vaikuttaa lapsiin. Jos he ovat kovin nuoria niin eivät ehkä vielä ymmärrä, mutta vanhempina toivottavasti.
Kannattaisi alkaa tehdä tilanteelle jotakin, eikä odotella siihen saakka kun se unelmien nainen tulee vastaan. Uutta ihmissuhdetta on helpompi rakennella, kun on entisiä asioita kerinnyt käsitellä.
Paljon voimia ja rohkeutta sinulle! Muista, että kyseessä on nimenomaan sinun elämäsi ja sinun onnesi. Siinä ei ole itsekkyydestä kyse.aloita ns. omaa elämääsi, lapsethan sinulla on jo aikuisia jos kerran seksiä ei ole ollut miehesi kanssa _kymmeNIIN_ vuosiin! (??)
- G
tulee miel.provo kirjoitti:
aloita ns. omaa elämääsi, lapsethan sinulla on jo aikuisia jos kerran seksiä ei ole ollut miehesi kanssa _kymmeNIIN_ vuosiin! (??)
Tiedät jo mitä haluat, se on paljon. Nyt vaan toimimaan, paljon voimia se vie, mutta niin vie kulissielämäkin ja syö ihmistä, kun ei koskaan oikeasti saa hyväksyntää läheisiltä ihan omana itsenä.
Väärin on pitää miestä seksittömässä, rakkaudettomassa suhteessa, hän ansaitsee paljon parempaa. - lynx.lynx
G kirjoitti:
Tiedät jo mitä haluat, se on paljon. Nyt vaan toimimaan, paljon voimia se vie, mutta niin vie kulissielämäkin ja syö ihmistä, kun ei koskaan oikeasti saa hyväksyntää läheisiltä ihan omana itsenä.
Väärin on pitää miestä seksittömässä, rakkaudettomassa suhteessa, hän ansaitsee paljon parempaa.Väkisinkin tulee mieleen noista kommenteista (lyhyistä) jätä mies , hanki elämä
että nimenomaan he ovat vasta matkan alussa..kaikenlainen pohdiskelu itsetutkiskelu on vasta alussa.
On totta että moniin asioihin liittyy paljon muitakin ihmisiä,mahdollisesti puoliso lapsia, raha, asunnot, työpaikka ym. Mutta loppupelissä on kyse omasta Minusta ja siitä että voi olla ja hengittää vapaasti ja näkee ympäristön mahdollisuutena, ei vaikeutena.
oikeaa tapaa tai tietä ei ole mutta muutama virke jotka muistan omalta matkaltani kohti mahdollisuuksia, mahdottomuutta, tuntematonta..
( Vapaasti Ote virtahepo olohuoneessa kirjasta) , vain tarpeeksi suureksi käynyt tuska saa ihmiset lähtemään liikkeelle ja jättämään tutun ja turvallisen entisen.
vapaasti muotoiltuna , vanhemmilta ihmisiltä kysyttiin ehtoopuolella mitä he katuvat elämässään. Vastaus oli ei mitään mitä mitä ovat tehnyt, muuta sitä katuvat mitä eivät ole tehneet.
Onnea ja Tsemppiä mitä sitten teetkin Elämässässäsi, elämä antaa ja ottaa. - lesbo äiti
lynx.lynx kirjoitti:
Väkisinkin tulee mieleen noista kommenteista (lyhyistä) jätä mies , hanki elämä
että nimenomaan he ovat vasta matkan alussa..kaikenlainen pohdiskelu itsetutkiskelu on vasta alussa.
On totta että moniin asioihin liittyy paljon muitakin ihmisiä,mahdollisesti puoliso lapsia, raha, asunnot, työpaikka ym. Mutta loppupelissä on kyse omasta Minusta ja siitä että voi olla ja hengittää vapaasti ja näkee ympäristön mahdollisuutena, ei vaikeutena.
oikeaa tapaa tai tietä ei ole mutta muutama virke jotka muistan omalta matkaltani kohti mahdollisuuksia, mahdottomuutta, tuntematonta..
( Vapaasti Ote virtahepo olohuoneessa kirjasta) , vain tarpeeksi suureksi käynyt tuska saa ihmiset lähtemään liikkeelle ja jättämään tutun ja turvallisen entisen.
vapaasti muotoiltuna , vanhemmilta ihmisiltä kysyttiin ehtoopuolella mitä he katuvat elämässään. Vastaus oli ei mitään mitä mitä ovat tehnyt, muuta sitä katuvat mitä eivät ole tehneet.
Onnea ja Tsemppiä mitä sitten teetkin Elämässässäsi, elämä antaa ja ottaa.Niin olen tosiaan pohdiskellut ittiä ja elämääni monet kerrat ;) 26 vuotta avioliitossa alkaa nyt tuntumaan ihan riittävältä tässä liitossa. Mitkä ne asiat ovat sitten olleet, miksi ei olla erottu. Niitä on kyllä paljon. Ajattelin aina, että lasten kannalta on parempi pysyä yhdessä ja satsata heihin. Mutta näin jälkeenpäin ajateltuna se on ollut aivan väärä valinta. Mies on tavallaan tuonut turvaa tässä liitossa niin rahallisesti ja kotityöt mukaan lukien. Minulla on mukava mies ja sitä harmittelen että tunnen tällä tavalla. En tosiaan ole miestä sitonut kotia. Olen antanut hänen mennä ja tulla. Olen sanonut, että lähtee jos haluaa. Se on totta, että nyt olen tullut tiettyyn pisteeseen. Haluan hengittää vapaasti ja olla ennen kaikkea oma itseni. Olen satsannut itsestäni kaiken kulissi avioliittoon, lapsiin ja työhön. Peitellyt itseäni ja uneksinut ihan erilaisesta elämästä. Mutta kiitos kaikille lohduttajille ja muillekkin vastanneille. Meitä on tosiaan täällä moneen lähtöön ;)
- txxxt
lesbo äiti kirjoitti:
Niin olen tosiaan pohdiskellut ittiä ja elämääni monet kerrat ;) 26 vuotta avioliitossa alkaa nyt tuntumaan ihan riittävältä tässä liitossa. Mitkä ne asiat ovat sitten olleet, miksi ei olla erottu. Niitä on kyllä paljon. Ajattelin aina, että lasten kannalta on parempi pysyä yhdessä ja satsata heihin. Mutta näin jälkeenpäin ajateltuna se on ollut aivan väärä valinta. Mies on tavallaan tuonut turvaa tässä liitossa niin rahallisesti ja kotityöt mukaan lukien. Minulla on mukava mies ja sitä harmittelen että tunnen tällä tavalla. En tosiaan ole miestä sitonut kotia. Olen antanut hänen mennä ja tulla. Olen sanonut, että lähtee jos haluaa. Se on totta, että nyt olen tullut tiettyyn pisteeseen. Haluan hengittää vapaasti ja olla ennen kaikkea oma itseni. Olen satsannut itsestäni kaiken kulissi avioliittoon, lapsiin ja työhön. Peitellyt itseäni ja uneksinut ihan erilaisesta elämästä. Mutta kiitos kaikille lohduttajille ja muillekkin vastanneille. Meitä on tosiaan täällä moneen lähtöön ;)
Musta tämä koko viestiketjun tarina on ihan outo.Ensinnäkään en tajua miksi esim.aviomies on suostunut "kulissiliittoon"lesbon kanssa.Mikä on miehen etu,jos ei saa pillua?Onko lesboäiti todennut lasboutensa vasta avioitumisen jälkeen vai aina tiennyt suuntautumisensa?Mielestäni on outoa, että jos on lesbo että asuu miehen kanssa.Oikea lesbo ei pysty siihen.Oksennus tulisi.Ja heteromies raiskaa naisen vaikka mikä olisi.
Jos asuu saman katon alla,niin pillua on annettava miehelle taloudellisia etuja ja kulissia vastaan.
Joko lesboäiti on heikko psyykkisesti tai aviomies on täysin tossun alla.
Sairas liitto. - mediumiina
txxxt kirjoitti:
Musta tämä koko viestiketjun tarina on ihan outo.Ensinnäkään en tajua miksi esim.aviomies on suostunut "kulissiliittoon"lesbon kanssa.Mikä on miehen etu,jos ei saa pillua?Onko lesboäiti todennut lasboutensa vasta avioitumisen jälkeen vai aina tiennyt suuntautumisensa?Mielestäni on outoa, että jos on lesbo että asuu miehen kanssa.Oikea lesbo ei pysty siihen.Oksennus tulisi.Ja heteromies raiskaa naisen vaikka mikä olisi.
Jos asuu saman katon alla,niin pillua on annettava miehelle taloudellisia etuja ja kulissia vastaan.
Sairas liitto.Heteromies raiskaa naisen, jos ei muuten saa????? Ehkä minä elän turhankin kiltin heteromiehen kanssa ja suoraan sanottuna on turvautunut omaan käteen mieluummin kuin raiskannut ja muihin naisiinkaan ei ole mennyt, vaikka meillä oli seksiä kerran kuussa ennen raskautta, raskauden aikana tasan kolme kertaa ja nyt meillä on lapsi ja seksiä ei ole ollut yhtään sitten lapsen syntymän. Ei ne kaikki miehetkään hirviöitä ole.
Samassa elämän tilantteessa minäkin. Aikoinaan ihastuin mieheeni vilpittömästi, alettiin seurustelemaan ja muutettiin yhteen. Vuos' pari takaperin ihastuin naiseen ja sen jälkeen en ole miestäni halunnut. Ensin ajattelin, että minulla nyt on vain tällainen vaihe ja että kyllä se ohi menee. Mutta nyt todella ahdistaa ja tuntuu, etten minä kykene edes siihen kerran kuukaudessa tapahtuvaan "velvollisuusseksiin".
Minä kerään rohkeutta, että saisin miehelle sanottua. Mutta ei ole helppo lähteä, kun hän on silmin nähden onnellinen ja vaikka seksi mättää, niin muut asiat välillämme on kunnossa. Hän on hyvä ystävä. Pelottaa myös elämä yksin pienen vauvan kanssa.
Mies tietää, etten ihan hetero ole ja en tiedä miten hän yhdistää meidän seksittömän suhteen minun seksuaalisuuteen. Luultavasti ajattelee, että vauvan takia ei ole seksiä ja että tämä ohi menee tai sitten on jo niin tottunut olemaan ilman, ettei muista millaista elämä silloin oli, kun seksiä vielä oli useammin kuin kerran kuussa. - arghhhx
mediumiina kirjoitti:
Heteromies raiskaa naisen, jos ei muuten saa????? Ehkä minä elän turhankin kiltin heteromiehen kanssa ja suoraan sanottuna on turvautunut omaan käteen mieluummin kuin raiskannut ja muihin naisiinkaan ei ole mennyt, vaikka meillä oli seksiä kerran kuussa ennen raskautta, raskauden aikana tasan kolme kertaa ja nyt meillä on lapsi ja seksiä ei ole ollut yhtään sitten lapsen syntymän. Ei ne kaikki miehetkään hirviöitä ole.
Samassa elämän tilantteessa minäkin. Aikoinaan ihastuin mieheeni vilpittömästi, alettiin seurustelemaan ja muutettiin yhteen. Vuos' pari takaperin ihastuin naiseen ja sen jälkeen en ole miestäni halunnut. Ensin ajattelin, että minulla nyt on vain tällainen vaihe ja että kyllä se ohi menee. Mutta nyt todella ahdistaa ja tuntuu, etten minä kykene edes siihen kerran kuukaudessa tapahtuvaan "velvollisuusseksiin".
Minä kerään rohkeutta, että saisin miehelle sanottua. Mutta ei ole helppo lähteä, kun hän on silmin nähden onnellinen ja vaikka seksi mättää, niin muut asiat välillämme on kunnossa. Hän on hyvä ystävä. Pelottaa myös elämä yksin pienen vauvan kanssa.
Mies tietää, etten ihan hetero ole ja en tiedä miten hän yhdistää meidän seksittömän suhteen minun seksuaalisuuteen. Luultavasti ajattelee, että vauvan takia ei ole seksiä ja että tämä ohi menee tai sitten on jo niin tottunut olemaan ilman, ettei muista millaista elämä silloin oli, kun seksiä vielä oli useammin kuin kerran kuussa.Ennen kun tajusin olevani lesbo 2 lapsen jälkeen ja 19v yhdessäolon jälkeen.Oli haluttomuutta minun puolelta.Syytä en tuolloin ymmärtänyt vielä.Mies otti väkisin.Jos ei anna,henkistä väkivaltaa.Agressiivinen.Kun tajusin että olen lesbo terapian avulla.
En kestänyt edes miehen läsnäoloa saman katon alla.Yritti vielä saada.Ilmoitin, että ero ja muutin pois.Ex ei välittänyt vaikka pari kertaa olin turvakotiin menossa ja raiskaus avioliitossa on rikos.Hänestä naisen velvollisuus antaa silloin kun mies haluaa.Ei naisen haluilla tai haluamattomuudella ole väliä.Tämmösiä miehiä on.Vaikka nainen itkisi. - mediumiina
mediumiina kirjoitti:
Heteromies raiskaa naisen, jos ei muuten saa????? Ehkä minä elän turhankin kiltin heteromiehen kanssa ja suoraan sanottuna on turvautunut omaan käteen mieluummin kuin raiskannut ja muihin naisiinkaan ei ole mennyt, vaikka meillä oli seksiä kerran kuussa ennen raskautta, raskauden aikana tasan kolme kertaa ja nyt meillä on lapsi ja seksiä ei ole ollut yhtään sitten lapsen syntymän. Ei ne kaikki miehetkään hirviöitä ole.
Mies tietää, etten ihan hetero ole ja en tiedä miten hän yhdistää meidän seksittömän suhteen minun seksuaalisuuteen. Luultavasti ajattelee, että vauvan takia ei ole seksiä ja että tämä ohi menee tai sitten on jo niin tottunut olemaan ilman, ettei muista millaista elämä silloin oli, kun seksiä vielä oli useammin kuin kerran kuussa.lesbo äiti, olen Oulusta minäkin, että jos halut ottaa yhteyttä, niin voit laittaa viestiä [email protected]
- lesbo äiti
txxxt kirjoitti:
Sairas liitto.Sitä minä en todellakaan tiedä miksi mieheni on jaksanut minun kanssa 26 vuotta. Ehkä se on siinä, että me ollaan luonteeltaan niin samanlaisia. Tykätään samoista asioista. Paitsi seksi, siinä me erotaan ihan tyystin. Ei se missään sanottu ole että naisen kuuluu antaa taloudellisia etuja ja kulissia vastaan ;) On mies minultakin aikoinaan saanut kovan taistelun jälkeen, mutta ihan en raiskaukseski niitä hetkiä sanoisi. Mutta on niitä tosin ihmisiä jotka ajattelee kuin sinä, että annettava on ja se kuuluu kuvioihin. Se minusta sairastuttaa eniten että tekee sitä mikä tuntuu itelle pahalle. Mutta epäilen, että sinä olet mies koska harvat naiset ajattelee noin. Tai sitten olet avioliitossa jossa tunnet kuin minä, mutta.... Tuskin olen ainut lesbo joka on asunut näin kauan miehen kanssa ilman seksiä. Minulla on ollut pari pitkäaikaista suhdetta naisen kanssa. Molemmat naiset ovat eläneet samoin kuin minä. Ehkä se on antanut minulle syyn jaksaa ja mennä eteenpäin. En tunne olevani heikko psyykkisesti enkä henkisesti. Minusta minä olen vahva ja eteenpäin pyrkivä. Minulla on ollut vaan tälläinen suunta viedä asioita eteenpäin ja toisilla toisenlainen. Eikä miehenikään minkään tossun alla ole elänyt, päinvastoin. Vapautta on ollut ja liikkua on saanut. Näitä kirjoituksia kun olen lukenut, niin kyllä haluaisin menneisyyteni oleven erilainen. Mutta minun elämä on ollut semmosta kuin se on ollut ja nyt on mentävä vaan eteenpäin. Kun vaan löytys vaan se lämmin ja hellä ihminen joka tois iloa ja eloa. Aina pitää olla toivoa ja haaveita ;)
- arghhhx
lesbo äiti kirjoitti:
Sitä minä en todellakaan tiedä miksi mieheni on jaksanut minun kanssa 26 vuotta. Ehkä se on siinä, että me ollaan luonteeltaan niin samanlaisia. Tykätään samoista asioista. Paitsi seksi, siinä me erotaan ihan tyystin. Ei se missään sanottu ole että naisen kuuluu antaa taloudellisia etuja ja kulissia vastaan ;) On mies minultakin aikoinaan saanut kovan taistelun jälkeen, mutta ihan en raiskaukseski niitä hetkiä sanoisi. Mutta on niitä tosin ihmisiä jotka ajattelee kuin sinä, että annettava on ja se kuuluu kuvioihin. Se minusta sairastuttaa eniten että tekee sitä mikä tuntuu itelle pahalle. Mutta epäilen, että sinä olet mies koska harvat naiset ajattelee noin. Tai sitten olet avioliitossa jossa tunnet kuin minä, mutta.... Tuskin olen ainut lesbo joka on asunut näin kauan miehen kanssa ilman seksiä. Minulla on ollut pari pitkäaikaista suhdetta naisen kanssa. Molemmat naiset ovat eläneet samoin kuin minä. Ehkä se on antanut minulle syyn jaksaa ja mennä eteenpäin. En tunne olevani heikko psyykkisesti enkä henkisesti. Minusta minä olen vahva ja eteenpäin pyrkivä. Minulla on ollut vaan tälläinen suunta viedä asioita eteenpäin ja toisilla toisenlainen. Eikä miehenikään minkään tossun alla ole elänyt, päinvastoin. Vapautta on ollut ja liikkua on saanut. Näitä kirjoituksia kun olen lukenut, niin kyllä haluaisin menneisyyteni oleven erilainen. Mutta minun elämä on ollut semmosta kuin se on ollut ja nyt on mentävä vaan eteenpäin. Kun vaan löytys vaan se lämmin ja hellä ihminen joka tois iloa ja eloa. Aina pitää olla toivoa ja haaveita ;)
en ole mies,joksi epäilit.olen nainen,jonka mies ei antanut vaihtoehtoja.oli pakko alistua,muuten heiluu nyrkki.moni mies ei kestä sitä, että naista ei kiinnosta mies vaan nainen.se on miehelle kova paikka.kuten sanoin,ex mieheni oli luonteeltaan agressiivinen ja omat oikeudet käsiin ottava.se ilmeni näin.oma onnesi että et ole joutunut kokemaan henkistä väkivaltaa.siinä miehesi on hieno ihminen.
ei kaikki miehet ole mukavia tai ymmärtäviä. - ...
txxxt kirjoitti:
Sairas liitto.miehet saa siinä myöskin turvallissen avioliiton,kulissin, josta ei ystävät ja sukulaiset tiedä. On hienoa, kun on liitto, mitä näyttää muille; ystäville, sukulaisille, työkavereille, vaikka ei kotona saiskaan, eihän siitä ne muut tiedä. Mies voi myös haluta turvallista liittoa, ystävyyttä, kaveruutta, vanhemmuutta, seuraa yms. ja sitten se puuttuva osa, eli seksittömyys ratkaistaan sillä, että käydään salaa tai puolisalaa baareissa, työpaikan ryyppyilloissa tai maksullisissa ottamassa sitä naista, naista jolta saa aivan varmasti. Näitä miehiä on ja paljon. Ei mikään ihme toisaalta, että niin moni varattu mies yrittää iskeä nuorta, kaunista naista, jos tosiaan kotona ei oikeasti saa.
- lesbo äiti
arghhhx kirjoitti:
en ole mies,joksi epäilit.olen nainen,jonka mies ei antanut vaihtoehtoja.oli pakko alistua,muuten heiluu nyrkki.moni mies ei kestä sitä, että naista ei kiinnosta mies vaan nainen.se on miehelle kova paikka.kuten sanoin,ex mieheni oli luonteeltaan agressiivinen ja omat oikeudet käsiin ottava.se ilmeni näin.oma onnesi että et ole joutunut kokemaan henkistä väkivaltaa.siinä miehesi on hieno ihminen.
ei kaikki miehet ole mukavia tai ymmärtäviä.Ei minunkaan mies hyväksynyt ajatusta siitä että olen lesbo. Mies muuttui täysin ja siitä tuli semmonen vainoava hirviö. Olin huora, pihtari ja vaikka mitä. Henkistä väkivaltaa oli ja melkein fyysitäkin. Nykyään pimahdan jos haukuntaa tulee miehen puolelta tästä asiasta. Me tullaan nyt jotenkin juttuun ihan kaverimielessä. Lasten kans olen joutunut kamppailemaan jotta he ymmärtäisivät minua jollakin tavalla. Toinen hyväksyy ja toinen sitten taas ei. Mies sai käännettyä lapset minua vastaan. Olivat niin isän puolella. Tänään on ehkä toisin. Harmi että sinä olet joutunut kokemaan tosi kovia. Niin ei saisi olla, sillä eihän tämä seksuaalisuus ole meidän oma valinta. Se vain on näin ja siitä ei yli pääse. Tällä hetkellä haen asuntoa. Jospa kesään mennessä asiat olisi toisin.
- arghhhx
... kirjoitti:
miehet saa siinä myöskin turvallissen avioliiton,kulissin, josta ei ystävät ja sukulaiset tiedä. On hienoa, kun on liitto, mitä näyttää muille; ystäville, sukulaisille, työkavereille, vaikka ei kotona saiskaan, eihän siitä ne muut tiedä. Mies voi myös haluta turvallista liittoa, ystävyyttä, kaveruutta, vanhemmuutta, seuraa yms. ja sitten se puuttuva osa, eli seksittömyys ratkaistaan sillä, että käydään salaa tai puolisalaa baareissa, työpaikan ryyppyilloissa tai maksullisissa ottamassa sitä naista, naista jolta saa aivan varmasti. Näitä miehiä on ja paljon. Ei mikään ihme toisaalta, että niin moni varattu mies yrittää iskeä nuorta, kaunista naista, jos tosiaan kotona ei oikeasti saa.
Miten lesbonaiset olette löytäneet naisseuraa,kun ollut perhe huollettavana? livenä,netistä,muista perheenäideistä? Sinkkunahan voi pyöriä vaikka missä.
- Pushal
Olen samoja ikiä ja olin samassa tilanteessa vielä pari vuotta sitten. Kolme lasta ja jo aikoja sitten kuopattu avioliitto. Vuosia elin liitossamme kuin zombie, olin onnistunut tappamaan kaikki tunteeni, niin hyvät kuin pahatkin, elin vain lapsilleni. Sitten syystä tai toisesta tunsin, että jotain täytyy tapahtua ja aloin miettimään vaihtoehtoja elämälleni. Ja kun sain päätettyä edes sen, että vuoden sisällä eroan, ei eron tekeminen ollut enää vaikeaa, se tapahtui jopa nopeammin kuin olin kuvitellut.
No, mitenkäs sitten uuden elämän hankkiminen? Ensin etsin jotakuta baareista, mutta kaikki tuntuivat pikku-pimuilta, joiden kanssa ei voisi olla mitään yhteistä. Hain vähän sieltä ja täältä puoli vuotta, olin jo melko epätoivoinen, kun laitoin nettideittipalstalle ilmoituksen... Kävin sitten muutamilla aika kamalilla treffeillä ja fiilikset laski. Kunnes viime kesänä ihan sattumalta aloin chattaamaan deittisivustolla niitä näitä jonkun kanssa. Seuraavana päivänä tavattiin ja nyt asutaan yhdessä.
Lapset on olleet ihan ok äidin suunnanmuutoksesta, ne kipuilee omia murrosikiään, mutta äidin lesbous ei ole muodostunut ongelmaksi - kai se on nykyisin jo niin yleisesti esillä. Vanhempani tietävät, muille sukulaisille uudesta kumppanista ei sen sijaan ole kerrottu. Kaveripiirissä asia on herättänyt korkeintaan uteliaisuutta, jos sitäkään.
Summa summarum: Go for it - ole oma itsesi, anna itsellesi mahdollisuus tulla onnelliseksi!- lesbo äiti
Sinun elämä on kääntynyt oikeaan suuntaan. Niin se on, että ei sitä kumppania täältä kotoa löydä. Olen minäkin deittisivuja seurannut ja jonkun kans joskus kirjotellutkin. Treffejäkin ollut muutama, mutta ei vaan ole kipinä iskenyt. Pitäs uskaltaa lähtee enemmän sinne missä on minunlaisia. Olisi mukava jos sattumalta jossain vaan kohtais sen oikean. Kunhan tästä omaan kotiin pääsen, niin varmasti elämä muuttuu. Tulee varmuutta ja omaa itseä enemmän esille. Ei tartte sitten esittää muuta kuin sitä mitä oikeasti on. Se tässä onkin eniten raskasta ja voimia kuluttavaa, kun pitää kahta roolia pitää yllä. Mutta sinulla on mukavasti asiat ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943