Nivelet ja tukivarret

Micraisti

Onko teidän tarvinnut vaihtaa Micraan pyörien tuentaan liittyviä niveliä ja tukivarsia ensimmäisten 90 tkm aikana? Tuntuu sille, että omassa Micrassani pitäisi ohjauskulmat säädättää ja sitä varten tietysti pitäisi nivelien (kumien) olla kireällä, jotta säädöstä olisi hyötyä. Mietin vaan, että kannattaa varmaan tarkastuttaa noidenkin väljyydet samalla. Mutta siis onko ollut tarvetta vaihtaa niveliä yleensä? Tämä tietysti riippuu ajotavasta ja siitä missä ajaa. Oma Micrani on vm -99, ajettu 90 tkm, 1,0 moottori.

4

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrobba

      miten niin kumien pitäis olla kireällä,enpä moista ennen kuullut,miten niin tuntuu et ohjauskulmat pitäis säätää,mee nukkumaan jatka sit huomenna taas turhia murheita

      • Micraisti

        No sen takia pitäisi säätää, että oli kuluttanut kesärengasta toiselta kantilta. Se taitaa olla merkki siitä, että ei ole ihan kohdillaan.


      • fhgsdhysd
        Micraisti kirjoitti:

        No sen takia pitäisi säätää, että oli kuluttanut kesärengasta toiselta kantilta. Se taitaa olla merkki siitä, että ei ole ihan kohdillaan.

        kyllä ne tarkastaa ennen säädättämistä missä kunnossa nivelet yms on. ei saa säätöihin jos on joku paikka löysänä. yleisimmin taitaa pallonivelet mennä.. mulla on -95 micra ja 120tkm lasisissa.viime kesänä meni toiselta puolen nivel..kannattaa vaihdattaa kummaltakin puolen samantien jos sellanen tilanne tulee.

        puoltaako auto toiselle puolelle jos ajossa päästää kädet ratista? yleisin syy miksi säädätetään. jos ei puolla niin onko renkaissa oikeat paineet..?


      • Micraisti
        fhgsdhysd kirjoitti:

        kyllä ne tarkastaa ennen säädättämistä missä kunnossa nivelet yms on. ei saa säätöihin jos on joku paikka löysänä. yleisimmin taitaa pallonivelet mennä.. mulla on -95 micra ja 120tkm lasisissa.viime kesänä meni toiselta puolen nivel..kannattaa vaihdattaa kummaltakin puolen samantien jos sellanen tilanne tulee.

        puoltaako auto toiselle puolelle jos ajossa päästää kädet ratista? yleisin syy miksi säädätetään. jos ei puolla niin onko renkaissa oikeat paineet..?

        Ei taida varsinaisesti puoltaa, mutta muuten tuntuu levottomalle ajettaessa. Hakee jonkin verran. Veikkaan, että renkaat harittavat ulos päin jonkin verran. Noh, tarkastuttamalla tämä selviää. Rengaspaineet on kyllä ok.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe