Hei,
antakaa hyviä vinkkejä semmoisiin rentoihiin bileisiin. Juhlapaikka ei tule omaan oma koti, koska vieraita tulee ehkä 50-60.
Mitään virallista en halua enkä myöskään jäykkiä servettikahveja.
Tarkoitus olisi kuitenkin "syöttää" porukka ja jossain vaiheessa myös juottaa...
40-vuotisjuhlat
7
1456
Vastaukset
- ...
Kylläpä se on niin, että viisainta unohtaa koko asia. Saat vain paskan mielen ja rahaa palaa jumalattomasti. Mieti asiaa sitten kun tulee satanen mittariin. Kaikki muu on naivia.
=DW=- Krisse*
No tämmöstä vastausta jo saatoinkin odotella. Mutta tilanne on vaan sellainen, että tulevia tasakymppejä ei voi taata, joten nyt sitä on juhlittava kun on elossa !!!
- ...
Krisse* kirjoitti:
No tämmöstä vastausta jo saatoinkin odotella. Mutta tilanne on vaan sellainen, että tulevia tasakymppejä ei voi taata, joten nyt sitä on juhlittava kun on elossa !!!
Mä kirjoitin normijutun, olen pahoillani ku n tulin loukanneeksi.
OK. Mä en ole mikään ammatillinen tilaisuuksien järjestäjä. Mutta oon järjestänyt pileitä, vastaanottoja, rokkifestareitakin. Elämäni aikana paljonkin.
- Teema. No sulla on tietysti toi ikääntyminen ja tietty elämä elettynä. Synttärit ok. Mutta siihen jokin juttu. Siis muu kuin sä ite persoonana. Jokin elämään ja harrastuksiin liittyvä ois kai helppo. Harrastatko moottoripyöräilyä?
- Eväs. No perkele, soppatykki armeijasta vuokralle ja riittävästi hernerokkaa.
- Juoma. No ostat muutaman saavin ja kotiviinivärkkiä halpakaupasta. Parilla satasella saat koko kylän känniin.
- Ohjelma. No kyllä jokaisella on joku pelimanni kaveriporukoissa. Jos ei oo, onhan jokaisella stereot.
-Yöpymiset ja muut jutut. Jokainen vieras nyt saa majoittua ihan minne haluaa, vaikka pihalle telttaan.
Mä siis oikeesti oon pitänyt isojakin pileitä. Tärkeintä on ajatella bubjetti. Muutama tonni, vaiko muutama kymppitonni? Kun kassa on tiedossa, sen mukaan. Joskus on ollut kotona, meillä kun on ollut tuo edustusvelvollisuus. Mutta joskus on vuokrattu ravintola, joskus kesämökki, joskus otettu kaikki pitopalvelusta. Pitopalvelu ei muuten ole ollenkaan niin kallis kuin kuvitellaan. Melkein kaikki hautajaiset otetaaan pitopalvelusta muuten :DDDD
Ja yks juttu. Tärkein. Kun nyt meinaat pitää pileet itelles. ne on sitten sun pileet. Sen pidät huolen, että itelläs on kivaa. Nimittäin on paljon pileitä, missä juhlakalua vaan vituttaa. Ja vieraita kanssa.
Sulla aika kohtuullisen pienet pileet mielessä. Varataan nopeasti sanottuna puolikas kossu per vieras, pitsa, per lärvi, sitten jotain ohjelmaa. Siitä pääsee halvalla, tai voi maksaa perkeleesti. Mutta kun se ilmaiseksi syövä ja juova vaan syö ja juo, pääasia, että on ilmasta.
Noh. Siis anteeksi paljon.
Mulla kun on omalehmä ns. ojassa,. Mä täytän 50 kesällä. Ja ihme kyllä, sairauksien jne jälkeen olen elossa ite. Mä oon puuhannut noita pileita jo jonkin aikaa. Net tulee tänne mun mökille. Olen pyytänyt ukot skebojen kanssa paikalle, yksikään ei ole kieltäytynyt. Siis jo niistä akkineen kertyy pian kolkyt ihmistä, lapset päälle. Vieraslista on, tiedosto virallista kutsua varten on valmis. Naapureista on kysytty traktorit ja peräkärryt lainaan lavaa varten. Samaten sähkö on sovittu. Se kun tuo iso PA ei pelaa 220 voltilla. Muuripata on ehyt, kyllä muutama sata litraa tulee rössöä- Ja kotiviinin mä kyllä osaan tehdä. Ja on mulla tossa muutama hehtaari telttatilaa, oon kertonut, että ei oo sänkyjä kuin muutamia. Nukkukoot autoissaan, perkele.
Jaa teema. Vanha jengi koossa taas.
Mutta siis anteeksi, oletin, että taas oli näitä teinien lässytyksiä. Kun pidät kerran pileet, pidä ne täysillä!!!!
Mulla on vaan yks synttärilahjatoive. Siniristiippu salkoon. Ja se perkele tulee olemaan salossa, eikä tosiaan puolitangossa.
=DW= - Juhlafriikki
Woih. Juhlasi ja järjestämäsi pidot kuulostavat juuri sellaisllta joissa en tahtoisi olla mukana. Paitsi ehkä kärpäsenä katossa ...
Vaikka onkin tosi kuin vesi että juhlakalulla pitää olla kaikista hauskinta ja mukavinta, niin ei kuitenkaan ole, jos hän ei ole juhlaa järjestäessään ajatellut vieraittensa mukavuutta ja viihtymistä laisinkaan.
- Poti´
...paikka löytyisi helpommin. Esim Siuntiossa on tanssilava, joka ei ole vakikäytössä, mutta lava ja orkesterilauteet ja jonkinlainen rekvisiittavarasto on. Tyttäreni juhli siellä häitään. Ja hauskaa oli. Sateen sattuessa oltaisiin juhlittu sateessa. Kesällä sekin voisi onnistua.
- päli
minä juhlin 40 -siä tänään ja huomenna . olen jakanut vieraita . leiponut kakkuja . haastanut sukulaisia ja ystäviä . ei mitään alkohia tarvita .
- Omasilaiset
Olin kerran keikalla 50-vuotisjuhlissa, jotka olivat kertomasi laiset ja tulivat sellaisiksi naamiaisteemalla. Paras 'naamio' oli miehellä, jota ei tunnistanut mieheksi ennen kuin hän lähti kävelemään ja muutenkin tunnelma oli hauska ja hulvaton. Muitakin teemoja toki on, itselle ja omalle luonteelle sopivin ja toimivin pitää vain löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391