Minulle tuli papukaija
PAPUKAIJA
Sää ole värikäs papukaija.
Sunt kiahtoo eksotiikka.
Sää ole liikkuvaine, tahrot koke uut ja kierttä maailma.
Sää ole kekseliäs ja opit helpost assioi.
Mut o assioi joihi sää saatat sunhtautu oikenki fanaattisest.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1165704
Lintuhoroskooppi Turuksi
50
1185
Vastaukset
- haikara tuli meikäll
muttei tuota turun mongerrusta kukaan jaksa.
Itselle tuli haikara.HAIKARA
Sää ole hyväntahtoine haikara.
Empaattine ja auttavaine.
Suns o luavuut ja loistava tunneäly o sun vahvutes.
Saatat kyl toisinas hukku haaveilema liikka.
Tuohan oli upea luonnehdinta. . . nyt taitaa käydä kateeksi;)
- Heloisa
sorsa. Halutoine-sanaa en kyllä ymmärtäny, mitä tarkoittaa. Horoskooppi kuvailee rapuihmisen luonnetta, huolehtivaisuutta ja äidillisyyttä. Noista murteista oon huomannut että ei tarvi olla pitkä välimatka kun murre on vähän erilaista. Näin täällä maalla, mutta onko Turussa itäreunalla erilainen murre kuin länsilaidalla.
- kunvori
sulle tuli sorsa, odottelinkin jo kuka puskis ilmestyy ja kertoo olevansa sorsa
Riikinkukko :D
Tuota halutoine sanaa minäkin mietin.Kun jotenkin olen käsittänyt,että = haluton.Mutta tuossa kuvauksen yhteydessä ei kyllä oikein tunnu sopivan se,mitä olen ymmärtänyt.Eli jos sitten tarkoittaakin jotain muuta.- Heloisa
kunvori kirjoitti:
sulle tuli sorsa, odottelinkin jo kuka puskis ilmestyy ja kertoo olevansa sorsa
tuota syntymäpäiväänsä voi jälkikäteen muuttaa. Enkä muuttaiskaan, voin juhlia keskellä ihaninta kesää. Sorsaemo pesueineen on kyllä niin suloisen liikuttava näky, se huolenpito ja ne pikkuset... että sen puoleenkin olen tyytyväinen.
Ihan kiva sunkin ;)) Tunnistitko itsesi.
Turussa puhutaan valitettavasti enemmän ilman murretta. Kyllä ne sanat hieman eritavalla ovat.
Muistan aina kun tepastelin Tampereen torilla eräänä kesänä ja kuulin sen kaiken hälinän keskeltä lauseen jonka toinen nainen sanoi toiselle:
Älä sää sit ronki vaa an ol. Voit uskoa että heti pääni kääntyi katsomaan kukas se siellä Turkua puhelee;))molossi kirjoitti:
Riikinkukko :D
Tuota halutoine sanaa minäkin mietin.Kun jotenkin olen käsittänyt,että = haluton.Mutta tuossa kuvauksen yhteydessä ei kyllä oikein tunnu sopivan se,mitä olen ymmärtänyt.Eli jos sitten tarkoittaakin jotain muuta.Riikinkukko ja papukaija. Olisimme lyömätön yhdistelmä:)))))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
Riikinkukko ja papukaija. Olisimme lyömätön yhdistelmä:)))))))))))))))))))
ovat älämölyjä lintuina, niilläkin aivan kamala ääni mut kauniit pyrstösulat ja siihen se sitten jääkin.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ovat älämölyjä lintuina, niilläkin aivan kamala ääni mut kauniit pyrstösulat ja siihen se sitten jääkin.
Ei ne mitään älämölyjä ole,niillä on vaan vähän muhevampi ääni kuin haukkojen kirkuna :O)
Ja tosiaan kauniit pyrstösulat,jota kelpaa näytellä :D- Myy-Pikkuinen
molossi kirjoitti:
Ei ne mitään älämölyjä ole,niillä on vaan vähän muhevampi ääni kuin haukkojen kirkuna :O)
Ja tosiaan kauniit pyrstösulat,jota kelpaa näytellä :Dkiljuu kuin viimeistä päivää kamalalla äänellä. Haukoilla on ihqu ääni, sitä moni pelkää! ;)))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
kiljuu kuin viimeistä päivää kamalalla äänellä. Haukoilla on ihqu ääni, sitä moni pelkää! ;)))))
No eikä ole,ne on vaan persoonallisia.Eikä riikinkukot haukkojen kriikunaa pelkää.Korkeintaa heiluttaa niitä komeita pyrstösulkijaan ,mitä näytellä :O)
- Myy-Pikkuinen
molossi kirjoitti:
No eikä ole,ne on vaan persoonallisia.Eikä riikinkukot haukkojen kriikunaa pelkää.Korkeintaa heiluttaa niitä komeita pyrstösulkijaan ,mitä näytellä :O)
kyllä ne riikinkukot omaavat suojeluvaiston, mut taitaa olla että se riikkarin pyrstö vie saalistuksesta maun.
23.9-23.10 JOUTSEN Sunt voi sanno viähkiäks joutseneks. Pirät kauneurest. Olet sosiaaline ja perinteine ainaski parisuhtessas. Sun kans tule helpost toime.
- Huh huh
umalehtinen kirjoitti:
nappiin sun kohdaltasi:))
Et sinä linnuista mitään näytä tietävän. Joutsen elää saman kumppanin kanssa koko elämänsä ja on hyvin kaunis.
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
nappiin sun kohdaltasi:))
lintuina puolustaa reviiriään eli koko järveä ja hakkaa nokallaan vieraat kuoliaaksi jossei ne kerkee alta pois. Joutsenilla on aika ruma ääni.
- Pukeli 1
21.3-19.4 HAUKKA
Sää ole energine saalistaja.
Pirät haasteist ja jahtaamisest.
Sää saatat ol aikast päälkäyvä.
Suns o raakaa elinvoima
Hassua vai mitä. Ukkoni pulu ja minä haukka. Ilmankos sanoo, että on joutunut kärsimään niin paljon. Heh.olemme riikinkukko ja papukaija. Jälkeläiset riikinkukko ja haukka:) Luoja muit varjelkko.
Teillä meni kanssa hauskasti, ja se taas pistää tiedonhaluisen papukaijan kysymään: Säkö jahtasit? :-DD- Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
olemme riikinkukko ja papukaija. Jälkeläiset riikinkukko ja haukka:) Luoja muit varjelkko.
Teillä meni kanssa hauskasti, ja se taas pistää tiedonhaluisen papukaijan kysymään: Säkö jahtasit? :-DDteeskentelin kyyhkystä ja kuuntelin pulun kujerrusta :)))))))
- Myy-Pikkuinen
Pukeli 1 kirjoitti:
teeskentelin kyyhkystä ja kuuntelin pulun kujerrusta :)))))))
vertää sitä turpaan ja hiuksista raahasit luolaan jonka jälkeen astuit piikkikoroilla sen munille.
- Pukeli 1
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
vertää sitä turpaan ja hiuksista raahasit luolaan jonka jälkeen astuit piikkikoroilla sen munille.
se raahas mut naisensa luolaan.
Mites sulla ? Onkos neiti vielä neiti umpilampi ? - Myy-Pikkuinen
Pukeli 1 kirjoitti:
se raahas mut naisensa luolaan.
Mites sulla ? Onkos neiti vielä neiti umpilampi ?minut on korkattu jo monta kertaa, enkä millään ole yksiavioinen. =)))))))))
Joko joku Haukka on pyydystänyt sun pikkuisen pulputtajan. Ainakin ne pulputtujat lintuina ei tyydy yhteen pesään, vaan niille kelpaa kaikkien pesät.
Mut kyllä sä varmaan noin raakana, isona kyklooppina sen olet munattomas polkenut. Pukeli 1 kirjoitti:
teeskentelin kyyhkystä ja kuuntelin pulun kujerrusta :)))))))
Hyvä kikka:))
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
Hyvä kikka:))
tuo on mut niin on pukekin. Mites sä kälätitkö miehes väsyksiin josta se ei ole vieläkään toipunut?
- Pukeli 1
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
minut on korkattu jo monta kertaa, enkä millään ole yksiavioinen. =)))))))))
Joko joku Haukka on pyydystänyt sun pikkuisen pulputtajan. Ainakin ne pulputtujat lintuina ei tyydy yhteen pesään, vaan niille kelpaa kaikkien pesät.
Mut kyllä sä varmaan noin raakana, isona kyklooppina sen olet munattomas polkenut.olkoon..... Korkki kiinni, korkki auki :))))))))))))))))))))))
Hei, ja niin tämä minun pulu on poikkeus tapaus, ei pesi toisten pesiin. - Myy-Pikkuinen
Pukeli 1 kirjoitti:
olkoon..... Korkki kiinni, korkki auki :))))))))))))))))))))))
Hei, ja niin tämä minun pulu on poikkeus tapaus, ei pesi toisten pesiin.vahdit ihan sikana sitä pulputtajaas, ei kannata, mut toisaalta kuten jo totesin että lintuina ne on just toisten pesiin munijoita, siellä ne onnettomat hautoo muniaan ja kohta tulee Haukka ja pistää ne huiviinsa, siis lintu maailmassa.
Joo jos haluu saada on pakko antaa ja ateistina en nunnaksi ala. Mut eiks sinulla aukee vai tapahtuuko se niiku persiin kautta...hyi yäg! Pukeeee eiiiii aattele nyt..
- 000´´+0
tämän:
23.9-23.10 JOUTSEN
Sunt voi sanno viähkiäks joutseneks.
Pirät kauneurest.
Olet sosiaaline ja perinteine ainaski parisuhtessas.
Sun kans tule helpost toime. 21.1-19.2 KYYHKYNEN
Sää ole neuvokas kyyhkyne.
Suns o kekseliäisyyt ja äly.
Sää ole oikke sosiaaline luanne.
Ongelmitte ratkomises ja uure oppimises olet mahrottoma hyvä.Mun puolesta mennään vaikka yhdessä poliisille,koska sulle sopii?Mä en ole sulle ainuttakaan viestiä kirjoittanut enkä halua kirjoittaa nytkään paitsi jos mennään sinne kammarille...riittääkö pokka?
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
Uskotaan uskotaan:)))
lintuina on paikallaan töllisteleviä pullukoita jotka kujertaa omituisella äänellä, älyltään pulujen luokkaa.
olipa aika tylsä. Tunnistin itseni paljon paremmin tuosta pulusta. :) Päälle päin en ole pulleva, mutta sisäisesti kyllä.
- X - Rekattu
turkunen ja horoskooppi. Tuli kuulkaa pulu. Täytyy yöntää, etten ihan tunnistanu itseeni, paitsi yhres kohtaa, osaan oikeasti iloita pienistäkin asioista. Se osui kohdalleen kyllä.
ota sinä pöllö niin minä otan sen pulun. :D Minusta se kävi meikäläiseen oikein hyvin, vaikkei se ulospäin vielä näykään.
Sitäpaitsi kekkastiin tänään just työkaverin kanssa, minkälainen diagnoosi meillä molemmilla on: bulimia ja alzheimer! Eli mässytetään ruokaa minkä keretään, mutta unohdetaan käydä oksentamassa.- X - Rekattu
Ursa kirjoitti:
ota sinä pöllö niin minä otan sen pulun. :D Minusta se kävi meikäläiseen oikein hyvin, vaikkei se ulospäin vielä näykään.
Sitäpaitsi kekkastiin tänään just työkaverin kanssa, minkälainen diagnoosi meillä molemmilla on: bulimia ja alzheimer! Eli mässytetään ruokaa minkä keretään, mutta unohdetaan käydä oksentamassa.Mut jos söisit niitä muistikapseleita, auttaiskohan ne? Sitten vielä laitat vc.n oveen lapun, että muista oksentaa. Ja vastaus perään, että ruoka ulos.
Vaihetaan pois nuo linnut, nii mitäs se pöllölle lupaskaa, no ei sen väliä, menköön. - Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
Ovat söpöjä ja kesyyntyvät helposti:)
on ihan saatanan tyhmiä! Kanatkin on viisaampia ja papukaijat on ärsyttäviä tyhjän lässyttäjiä, teeskenteleviä samaa asiaa hokevia, tunnistitko itsesi!
Niin ja mä haukkana vetelen tuollaisia päivälliseks! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) X - Rekattu kirjoitti:
Mut jos söisit niitä muistikapseleita, auttaiskohan ne? Sitten vielä laitat vc.n oveen lapun, että muista oksentaa. Ja vastaus perään, että ruoka ulos.
Vaihetaan pois nuo linnut, nii mitäs se pöllölle lupaskaa, no ei sen väliä, menköön.Mitenkähän muistais syödä niitä muistikapseleita...? Syömisestä puheenollen, tuli nälkä. ;) Söin ehkä juuri, mutta en muista ihan varmaksi.
Pöllölle luvattiin viisautta ja muuta tylsää, kyllä sinä siitä selviät. :D- X - Rekattu
Ursa kirjoitti:
Mitenkähän muistais syödä niitä muistikapseleita...? Syömisestä puheenollen, tuli nälkä. ;) Söin ehkä juuri, mutta en muista ihan varmaksi.
Pöllölle luvattiin viisautta ja muuta tylsää, kyllä sinä siitä selviät. :DEipä kuulosta hyvältä tuo pöllöjuttu. Taidan kuitenkin olla se pulu sittenkin. Laita ne kapselit leipäpussiin ja lappu mukaan, että nautitaan kapseli voileivän päällä. Luuletko, että onnistuisi? Kun sä kuitenkin ihan varmasti löydät sen leipäpussin, vaikka et muistaisikaan, missä se on.
21.3-19.4 HAUKKA Sää ole energine saalistaja. Pirät haasteist ja jahtaamisest. Sää saatat ol aikast päälkäyvä. Suns o raakaa elinvoima.
Oho,,minähän onnistuin kopioimaa, kokeilin vain ja tuossa teksti seisoo:))- Virtuaalikoneistaja
umalehtinen kirjoitti:
pyrstössä kun niin kivasti kommentoit vai pistikö joku ötökkä??
sinulle nyt pieni virhe?
- Myy-Pikkuinen
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
sinulle nyt pieni virhe?
tulla! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- X - Rekattu
umalehtinen kirjoitti:
Ainakin korppi puuttuu vielä tästä ketjusta.
Se, jolla on pitkät jalat ja siniset munat, enkä tarkoita entistä työkaveriani, jos hän sattuu lukemaan.
Kurki puuttuu, olikos se koko horoskoopissa? X - Rekattu kirjoitti:
Se, jolla on pitkät jalat ja siniset munat, enkä tarkoita entistä työkaveriani, jos hän sattuu lukemaan.
Kurki puuttuu, olikos se koko horoskoopissa?Kurkea koko horoskoopissa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109732- 58731
- 43626
- 40516
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla196504- 70496
- 22484
- 48466
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36440Ongelma: oon ihastunut sinuun...
Ja siksi karttelen, ku en haluu rakastuu! Tunteita on siullakin minuu kohtaan ja sinuun ois helppo rakastuu. Miettiny18416