Minkälainen passi vaaditaan Usaan matkustajalta? Käykö 2005 myönnetty kymmenen vuoden passi vai pitääkö olla jotain bio tms. juttuja?
Millainen
3
453
Vastaukset
- passipimu
Kaikki voimassa olevat passit käy.
- Big Apple
Itse olen menossa kesällä USAan, minulla on biometrinen passi jo valmiiksi, mutta jäi jostain mieleen, että sellainen tarvittaisiin... Kannattaa kysyä vaikka poliisilaitoksen passitoimistosta. Tiesithän, että kaikkien pitää myöskin anoa elektroninen matkustuslupa netissä viimeistään 72 tuntia ennen matkaa. Se on voimassa kaksi vuotta, jos passi on niin kauan voimassa. Katso Suomen ulkoministeriön sivuilta, sieltä löytyy linkki ESTA.
- mtaman
voit lukea myös tästä passiasiasta, että koneellisesti luettava passi kelpaa millaisia KAIKKI voimassa olevat passit tänä päivänä ovat. 2006 jälkeen myönnetyt passit ovat näitä biopasseja.
Eli vanhat passit käy, eikä niitä tarvitse alkaa vaihtamaan usan matkaa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219