Minkälainen passi vaaditaan Usaan matkustajalta? Käykö 2005 myönnetty kymmenen vuoden passi vai pitääkö olla jotain bio tms. juttuja?
Millainen
3
457
Vastaukset
- passipimu
Kaikki voimassa olevat passit käy.
- Big Apple
Itse olen menossa kesällä USAan, minulla on biometrinen passi jo valmiiksi, mutta jäi jostain mieleen, että sellainen tarvittaisiin... Kannattaa kysyä vaikka poliisilaitoksen passitoimistosta. Tiesithän, että kaikkien pitää myöskin anoa elektroninen matkustuslupa netissä viimeistään 72 tuntia ennen matkaa. Se on voimassa kaksi vuotta, jos passi on niin kauan voimassa. Katso Suomen ulkoministeriön sivuilta, sieltä löytyy linkki ESTA.
- mtaman
voit lukea myös tästä passiasiasta, että koneellisesti luettava passi kelpaa millaisia KAIKKI voimassa olevat passit tänä päivänä ovat. 2006 jälkeen myönnetyt passit ovat näitä biopasseja.
Eli vanhat passit käy, eikä niitä tarvitse alkaa vaihtamaan usan matkaa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 462767
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052