Minkälainen passi vaaditaan Usaan matkustajalta? Käykö 2005 myönnetty kymmenen vuoden passi vai pitääkö olla jotain bio tms. juttuja?
Millainen
3
479
Vastaukset
- passipimu
Kaikki voimassa olevat passit käy.
- Big Apple
Itse olen menossa kesällä USAan, minulla on biometrinen passi jo valmiiksi, mutta jäi jostain mieleen, että sellainen tarvittaisiin... Kannattaa kysyä vaikka poliisilaitoksen passitoimistosta. Tiesithän, että kaikkien pitää myöskin anoa elektroninen matkustuslupa netissä viimeistään 72 tuntia ennen matkaa. Se on voimassa kaksi vuotta, jos passi on niin kauan voimassa. Katso Suomen ulkoministeriön sivuilta, sieltä löytyy linkki ESTA.
- mtaman
voit lukea myös tästä passiasiasta, että koneellisesti luettava passi kelpaa millaisia KAIKKI voimassa olevat passit tänä päivänä ovat. 2006 jälkeen myönnetyt passit ovat näitä biopasseja.
Eli vanhat passit käy, eikä niitä tarvitse alkaa vaihtamaan usan matkaa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521867
- 621802
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121345- 611151
- 491114
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41795Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118657Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86650Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32627- 38586