vectra a

vika hukassa

Osaisko täällä kukaan kertoa mistä alkaisn etsimään jälleen kerran vikaa? auto on vectra a-malli 1.8i vm 91 alkuvuoden mallia... Elikkäs, autossa ei ole kuulunut mitään ylimääräistä ääntä ja toiminut hyvin, muutama viikko sitten yhtä äkkiä alkoi nykimään vasemmalle, ja nykäisy on terävä ja palautuu heti normaaliksi. Useammalta korjaamolta olen kysellyt mistä alkaa vikaa tutkiin. ensimmäisellä kerralla kun vikaa ilmeni, oli matkan teko tosi vaikeaa, oli kun olis rengas kuljettajanpuolelta edestä mennyt. Nyt autosta on puhdistettu jarrusatuloiden liukupinnat ja liikkuu hyvin, ei auttanut vikaan vaikka sanottiin korjaamolla tyyppivikaa, sen jälkeen autoon on vaihdettu laakeri, uudet jarrupalat, uudet jarrulevyt ja raidetangon pää kärsi hieman joten sekin on uusi, vika ei vaan lähde, ja mikä ihmeellisintä, mitään ääntä ei kuulu mistään, vaikka se nykäisy sattuukin, nyt vikaa ilmenee kun kaasua painaa tai löysää, olen miettinyt onko vetonivelessä vikaa, vai missä, ja toistetaan se vielä ettei mitään sivuääntä kuulu. Mistä lähtis taas vaihtaan osaa tai tutkimaan?

3

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nallesisu71

Kuinka ohjaustehostin vaikuttaa, jos siellä vaikka tehostimen venttiili jää vuotamaan

• vika hukassa

Kuinka tällaisen homman voi kokeilla? ja miten tulee toimia? aivan uusi toimenpide ois nyt kyseessä, olen kyllä miettinyt että tehostajan puolella jotain olisi, mutten koskaan ole tehostajaan enempää perehtynyt, kun ei sillä puolella muissa autoissa ole ollut ongelmia. jos voisit jotenkin enemmän asiaa valaista? kiitoksia edellisestä tiedosta.

• 3 vectraa

Itse pitäisin todennäköisimpänä vasemmanpuoleisia vetoniveliä tai vaihdelaatikosta vetonivelen laakeria. Vetonivelet ovat kohtalaisen edullisia ja helppoja vaihtaa itsekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1115
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      929
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      845
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      835
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe