Osaisko täällä kukaan kertoa mistä alkaisn etsimään jälleen kerran vikaa? auto on vectra a-malli 1.8i vm 91 alkuvuoden mallia... Elikkäs, autossa ei ole kuulunut mitään ylimääräistä ääntä ja toiminut hyvin, muutama viikko sitten yhtä äkkiä alkoi nykimään vasemmalle, ja nykäisy on terävä ja palautuu heti normaaliksi. Useammalta korjaamolta olen kysellyt mistä alkaa vikaa tutkiin. ensimmäisellä kerralla kun vikaa ilmeni, oli matkan teko tosi vaikeaa, oli kun olis rengas kuljettajanpuolelta edestä mennyt. Nyt autosta on puhdistettu jarrusatuloiden liukupinnat ja liikkuu hyvin, ei auttanut vikaan vaikka sanottiin korjaamolla tyyppivikaa, sen jälkeen autoon on vaihdettu laakeri, uudet jarrupalat, uudet jarrulevyt ja raidetangon pää kärsi hieman joten sekin on uusi, vika ei vaan lähde, ja mikä ihmeellisintä, mitään ääntä ei kuulu mistään, vaikka se nykäisy sattuukin, nyt vikaa ilmenee kun kaasua painaa tai löysää, olen miettinyt onko vetonivelessä vikaa, vai missä, ja toistetaan se vielä ettei mitään sivuääntä kuulu. Mistä lähtis taas vaihtaan osaa tai tutkimaan?
vectra a
3
483
Vastaukset
- nallesisu71
Kuinka ohjaustehostin vaikuttaa, jos siellä vaikka tehostimen venttiili jää vuotamaan
- vika hukassa
Kuinka tällaisen homman voi kokeilla? ja miten tulee toimia? aivan uusi toimenpide ois nyt kyseessä, olen kyllä miettinyt että tehostajan puolella jotain olisi, mutten koskaan ole tehostajaan enempää perehtynyt, kun ei sillä puolella muissa autoissa ole ollut ongelmia. jos voisit jotenkin enemmän asiaa valaista? kiitoksia edellisestä tiedosta.
- 3 vectraa
Itse pitäisin todennäköisimpänä vasemmanpuoleisia vetoniveliä tai vaihdelaatikosta vetonivelen laakeria. Vetonivelet ovat kohtalaisen edullisia ja helppoja vaihtaa itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889