vectra a

vika hukassa

Osaisko täällä kukaan kertoa mistä alkaisn etsimään jälleen kerran vikaa? auto on vectra a-malli 1.8i vm 91 alkuvuoden mallia... Elikkäs, autossa ei ole kuulunut mitään ylimääräistä ääntä ja toiminut hyvin, muutama viikko sitten yhtä äkkiä alkoi nykimään vasemmalle, ja nykäisy on terävä ja palautuu heti normaaliksi. Useammalta korjaamolta olen kysellyt mistä alkaa vikaa tutkiin. ensimmäisellä kerralla kun vikaa ilmeni, oli matkan teko tosi vaikeaa, oli kun olis rengas kuljettajanpuolelta edestä mennyt. Nyt autosta on puhdistettu jarrusatuloiden liukupinnat ja liikkuu hyvin, ei auttanut vikaan vaikka sanottiin korjaamolla tyyppivikaa, sen jälkeen autoon on vaihdettu laakeri, uudet jarrupalat, uudet jarrulevyt ja raidetangon pää kärsi hieman joten sekin on uusi, vika ei vaan lähde, ja mikä ihmeellisintä, mitään ääntä ei kuulu mistään, vaikka se nykäisy sattuukin, nyt vikaa ilmenee kun kaasua painaa tai löysää, olen miettinyt onko vetonivelessä vikaa, vai missä, ja toistetaan se vielä ettei mitään sivuääntä kuulu. Mistä lähtis taas vaihtaan osaa tai tutkimaan?

3

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nallesisu71

Kuinka ohjaustehostin vaikuttaa, jos siellä vaikka tehostimen venttiili jää vuotamaan

• vika hukassa

Kuinka tällaisen homman voi kokeilla? ja miten tulee toimia? aivan uusi toimenpide ois nyt kyseessä, olen kyllä miettinyt että tehostajan puolella jotain olisi, mutten koskaan ole tehostajaan enempää perehtynyt, kun ei sillä puolella muissa autoissa ole ollut ongelmia. jos voisit jotenkin enemmän asiaa valaista? kiitoksia edellisestä tiedosta.

• 3 vectraa

Itse pitäisin todennäköisimpänä vasemmanpuoleisia vetoniveliä tai vaihdelaatikosta vetonivelen laakeria. Vetonivelet ovat kohtalaisen edullisia ja helppoja vaihtaa itsekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4331
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      110
      4079
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      161
      2741
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2527
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2387
    6. 135
      2142
    7. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2087
    8. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      50
      1993
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      63
      1740
    10. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1740
    Aihe