Luin eräältä sivustolta että nöffi ei olisi miellyttämishaluinen olin pitkään harkinnut nöffiä mutta tuo asia muutti suunnitelmani:(
Onko sitten landseeri miellyttämishaluinen?
vai omaavatko ne saman luonteen?
kirjoitelkaa.....
NÖFFI EI MIELLYTTÄMISHALUINEN?!
2
769
Vastaukset
- Gizmon emäntä
Hei!
Nöffi ei ole samalla tavalla miellyttämishaluinen kuin esim. paimenkoirat, mutta kyl nöffinkin koulutus onnistuu. Namit vaan taskuun, mun nöffi ainakin namin toivossa tekee kaikkensa, ei siitä kyl tokoon olisi, mut sekin on ihan kouluttajan omasta motivaatiosta kiinni. Mä, kun olin Gizmon pentuaikana hieman laiska, mut mukavan kotikoiran siitä on saanut ja iloisen lenkkikaverin :) Landseerista en osaa sitten sanoa juuta enkä jaata. - Kishul
Meiltäkin löytyy yksi nöffi, joten voin sanoa kyllä että itsepäisyyttä löytyy eikä se miellyttämisenhaluisuus ole mitään niin suurta. Jos tokokoiraa etsit, ei nöffi ole paras vaihtoehto. Toki tiedän erään huskyharrastajan, joka kilpailee tokossa. Kuten edellinenkin sanoi, namit taskuun, niillä lähtöö! Meillä poika hulluna nameihin, tottelee käskyjä paremmin kuin ilman namupaloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815