Tiedustelisin miten usein olette tavanneet miespuolisen sihteerin? Tarkoitus olisi hakea Vantaalle musiikkiopistoon taloushallinnon toimistosihteeriksi. En ole ainakaan tavannut usein miehiä tuollaisella paikalla. Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos!
Talouspuolen toimistosihteeri
5
545
Vastaukset
- ...niitä.
Muutaman kerran.
- uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
etenkin just talouspuolella. Vai meinaatko että kun haluu miehen, niin sitten ne hakee kamreeria tai kirjanpitopäällikköä.
Hesassakin on miehiä sihteereinä, ne on vielä semmosia jotka sitten osaa vissiin oikeen valtsun hyvin excelillä tehdä kaikenlaisii vba-juttui. - jehuu
Tarvitset vain hameen ja hiukan huulipunaa. :D
No leikki leikkinä, kyllähän miehiäkin näkee paljon sihteerin hommissa. Laita haku menemään!- en ottaisi
työnantaja ottaa miehen? Miehelle kun pitää samasta työstä maksaa enemmän!
- lehmälisä
en ottaisi kirjoitti:
työnantaja ottaa miehen? Miehelle kun pitää samasta työstä maksaa enemmän!
se kun on homman mukaan se palkka eikä sukupuolen. Tasa-arvo palkoissa. Toimistosihteeri nimitystä nyt ei edes käytetä kuin kunnilla... yrityksissähän ne ovat jotain talousassistentteja, kirjanpitäjiä, reskontranhoitajia yms.
Muu muu muu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059